Strona 1 z 1

Tuning 2jz

: 4 paź 2019, o 22:42
autor: Nismo200
Witam
Jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość.
Chciałbym zmodyfikować mojego 2jz-a ge non vvti i nie jestem pewien co do odpowiednich modyfikacji.A więc planuje moc na 450-500 koni na następujących podzespołach:
Kol dolotowy polerowany z przepustnicą 90mm
Kol wydechowy twin scroll
Turbo Borg Werner sx200 twin scroll
Uszczelka głowicy athena 1.5mm do gte
Szpilki ARP
Oczywiście Intercooler i stożek
Rozrząd Gates Racing + wzmocniony napinacz i nowa pompa wody+gruba chłodnica
Chłodnica oleju wraz z nową pompą nie wiem czy od gte podejdzie i czy ma ona sens czy wystarczy od ge
Skrzynia z bmw 6b z 520d
Ecumaster wersja Black
Czy takie modyfikacje wystarcza do takiej mocy i czy nie jest ona zbyt wygórowana i bezpieczna na seryjny dół z grubą korbą.Jestem jeszcze zielony w 2jz-ach i nie chciał bym sie od razu rozczarować.Co jeszcze powinienem zrobić by polatało to parę ładnych lat bez awarii.Niestety nigdzie nie znalazłem konkretnych odpowiedzi na moje pytania.Prosze o pomoc i porady ,wszystkim z góry dziękuję za pomoc.

Re: Tuning 2jz

: 5 paź 2019, o 10:08
autor: DaSt
Według mnie zacznij od zawieszenia i hamulców!

Re: Tuning 2jz

: 5 paź 2019, o 10:32
autor: Dawid0ss
DaSt pisze:Według mnie zacznij od zawieszenia i hamulców!
To mu pomogłeś ;-)

Imo do takiej mocy trzeba zakuwać silnik. Bez tego długo to nie pożyje i nie ma się co oszukiwać. Kluczyk robi te motory nawet do 700 KM, ale najpierw wkłada masę pieniędzy w sam motor. Jeśli masz worek siana, skontaktuj się z nim. Na pewno pomoże.

Pzdr

Re: Tuning 2jz

: 5 paź 2019, o 11:00
autor: ledziu
Dawid0ss pisze:
DaSt pisze:Według mnie zacznij od zawieszenia i hamulców!
To mu pomogłeś ;-)

Imo do takiej mocy trzeba zakuwać silnik. Bez tego długo to nie pożyje i nie ma się co oszukiwać. Kluczyk robi te motory nawet do 700 KM, ale najpierw wkłada masę pieniędzy w sam motor. Jeśli masz worek siana, skontaktuj się z nim. Na pewno pomoże.

Pzdr
Dawidoss prosz Cię nie doradzaj w kwestiach przy których nie masz bladego pojęcia a do tego nie polecaj takich firrm jak Tobie doradzają.


Nismo200 nic nie zakuwaj. Obrałeś dobry kierunek tylko musisz dopracować szczegóły. Pogadaj z użyt.forum beemix on Ci opowie o szczegółach.
Skąd jesteś?

Re: Tuning 2jz

: 5 paź 2019, o 11:04
autor: Dawid0ss
Teraz spojrzałem, że to GS300. Z góry założyłem IS300. Wybaczcie Panowie. Aczkolwiek 400-500 koni easy nie będzie. Pytanie czy bliżej 400, czy bliżej 500. Pzdr

Re: Tuning 2jz

: 5 paź 2019, o 14:43
autor: ledziu
Dawid0ss pisze:. Pytanie czy bliżej 400, czy bliżej 500. Pzdr
Tylko co to za różnica :biggrin2: :?:

Re: Tuning 2jz

: 5 paź 2019, o 17:04
autor: kazio
Bondzki, mazda rx8 chyba jest na nissan tech, lub supra team, ma wiedze bardzo duza, lecz BeeMix tez pomaga i wie ....... wiedza mega obszerna i co wazne PRZYDATNA I SPRAWDZONA...

Re: Tuning 2jz

: 5 paź 2019, o 21:17
autor: Nismo200
Dla wyjaśnienia kwestii spornych :zawias i hamulce już są a docelowe miejsce silnika będzie między przednimi kołami w Nissanie s13.Chciałem zasięgnąć opinii ludzi którzy siedzą dłużej odemnie w 2jz-ach także proszę o odpowiednie komentarze do postu bez zbędnych nic nie wnoszacych treści

Re: Tuning 2jz

: 5 paź 2019, o 21:26
autor: ledziu
Pod Wawą masz jednego z lepszych szpeni w pl od Jz a do tego skontaktuj się z beemixem. Jak coś mogę dać Ci namiar na PW.

Re: Tuning 2jz

: 5 paź 2019, o 21:34
autor: Nismo200
kazio i ledzio plusik za pomoc dzięki za konkrety