LS 400 UCF 20 - dziwny klekot po regulacji zaworów
: 29 sty 2016, o 21:56
Cześc,
Sprawa wygląda tak, że jakiś czas temu oddałem mojego LSa do mechanika na: regulacje zaworów, bo w aucie wypadał czasami zapłon, wymiane rozrządu, wymiane uszczelek pod pokrywami zaworów itd itp.
Przed zmianą tego wszystkiego auto chodziło cicho bez żadnych niepokojących dzwieków.
Po odbiorze od mechanika w aucie ciągle coś dzwoni, słychac to tylko z prawej głowicy, tam gdzie znajduje się vvt-i.
Auto zdecydowanie odżyło, lepiej się zbiera, ale ciągle dzwoni mi pod maską, jeszcze jak silnik jest zimny tak tego nie słychać, ale jak już się nagrzeje to słychać strasznie... Mechanik mówi, że to mogą być tarcze VVT-i, auto ma w tym momencie przebieg 256tyś km, rocznik 1999.
Czy ktoś się juz spotkał z czymś takim? po wymianie przejechałem juz kilka tyś km i nic się z nim nie dzieje, ale ciągle denerwuje mnie ten hałas... jak będzie trzeba nagram filmik jak to teraz brzmi.
Proszę o jakieś rady.
pozdro!
Sprawa wygląda tak, że jakiś czas temu oddałem mojego LSa do mechanika na: regulacje zaworów, bo w aucie wypadał czasami zapłon, wymiane rozrządu, wymiane uszczelek pod pokrywami zaworów itd itp.
Przed zmianą tego wszystkiego auto chodziło cicho bez żadnych niepokojących dzwieków.
Po odbiorze od mechanika w aucie ciągle coś dzwoni, słychac to tylko z prawej głowicy, tam gdzie znajduje się vvt-i.
Auto zdecydowanie odżyło, lepiej się zbiera, ale ciągle dzwoni mi pod maską, jeszcze jak silnik jest zimny tak tego nie słychać, ale jak już się nagrzeje to słychać strasznie... Mechanik mówi, że to mogą być tarcze VVT-i, auto ma w tym momencie przebieg 256tyś km, rocznik 1999.
Czy ktoś się juz spotkał z czymś takim? po wymianie przejechałem juz kilka tyś km i nic się z nim nie dzieje, ale ciągle denerwuje mnie ten hałas... jak będzie trzeba nagram filmik jak to teraz brzmi.
Proszę o jakieś rady.
pozdro!