Ls460 2007 pukanie w silniku

Problemy z silnikami dotyczące modelu LS
Maciejk
Nowy lex user
Posty: 7
Rejestracja: 28 paź 2016, o 18:45
Model Lexusa: Ls460
Skąd:: Gdańsk
Kontakt:

Ls460 2007 pukanie w silniku

Post autor: Maciejk »

Witam serdecznie opisze swój nie mały problem z silnikiem w wyżej wymienionym aucie, tak wiec mieszkam w Uk, jakieś 3 tygodnie temu zakupiłem lexusa Ls460 2007r przy zakupie zauwazylem drobny wyciek w kola pasowego co nie uwazalem za cos strasznego bo jestem mechanikiem i sam wykonuje naprawy swoich aut u siebie na warsztacie. Na drugi dzień chciałem wypróbować Lexusa lecz podczas przyspieszania przy jakiś 2000 Rpm stracił moc na chwile i zaraz znowu ja odzyskał oczywiście żadnej lampki mil itd brak kodów po Obd, zaraz chwile później usłyszałem łomotanie w silniku przy dodawaniu gazu tak wiec od razu zgasiłem odczekałem godzinę aż auto ostygnie i znowu je zapaliłem na zimnym silniku wszystko jest OK auto nie przerywa nie rzuca silnikiem pracuje równo lecz gdy osiągnie temperaturę robocza coś zaczyna delikatnie pukać w lewej głowicy nie bardzo mogłem namierzyć gdzie dokładnie czy dół czy góra. Tak wiec zrzuciłem pokrywy zaworowe i nie zauważyłem nic niepokojącego następnie zrzuciłem miskę i jej połówkę te aluminiowa by dobrać się do panewek, panewki są w idealnym stanie, sprawdziłem resztę podzespołów ustawienie rozrządu itd i wszystko wydaje mi się dobrze lecz nie daje mi spokoju zmienna faza rozrządu z czym borykałem się w mojej Rs4 on tez czasem właśnie przy 2000rpm traciła moc bo nie zmieniała fazy jak powinna oraz na wolnych obrotach było takie populiwanie ciche a powodem był uszkodzony jeden z wariatorow. Czy miał ktoś z was styczność z tym silnikiem tzn chodzi mi o naprawę zmiennej fazy etc. Jak kręcę silnikiem to lewy wariator się dziwnie zachowuje, nie bardzo znam zasadę działania vvti bo mam doświadczenie z Amg E55 oraz audi Rs6 I rs4 a tam wariatory dzialaja zupełnie na innej zasadzie. Trzepalem już zagraniczne fora i zero info