Sonda 02S B2 S1 Regulacyjna czy nie bo zgłupiałem
: 12 kwie 2017, o 11:40
Cześć, ciągle walczę z silnikiem niby nieszczelności nie widać, ale za to wyszło mi na wykresach, że sonda którą z półtora roku temu wymieniłem padła lub prawie padła bo albo nie pokazuje nic albo czasem coś pokarze, a tak to 0000 tylko, że szczerze zgłupiałem już w Techstream przy wybraniu utylity i opcji sprawdzenia sensora o2 pokazuje mi dwie sondy czyli zakładam, że te najważniejsze regulacyjne przy sondzie o2s B1 S1 jest ok działa jak należy, ale druga już nie O2S B2 S1 stąd moje pytanie czy jest to ta sonda regulacyjna przed katalizatorem po stronie pasażera ? schowana pod maską, bo następna za katalizatorem jest już widoczna z zewnątrz na rurze wydechowej pod samochodem i na niej mam od roku tulejkę bo krzyczała mi, że katalizator niedomaga więc ja zdławiłem
Najbardziej przewrotne pytanie czy te sondy mogą działać zamiennie, czyli ta co teraz jest tłumiona tzw. emulatorem może siedzieć w miejscu tej która niby już padła bo nie chcę w ciemno kupować nowej skoro tą diagnostyczną za katalizatorem mam i tak sprawną a do niczego nie służy poza zatkaniem dziury.
Najbardziej przewrotne pytanie czy te sondy mogą działać zamiennie, czyli ta co teraz jest tłumiona tzw. emulatorem może siedzieć w miejscu tej która niby już padła bo nie chcę w ciemno kupować nowej skoro tą diagnostyczną za katalizatorem mam i tak sprawną a do niczego nie służy poza zatkaniem dziury.