[LS400]Nie chodzi na wszystkie Cylindry V8

Problemy z silnikami dotyczące modelu LS

[LS400]Nie chodzi na wszystkie Cylindry V8

Postprzez Ralph4 » 14 sty 2012, o 13:16

Witam posiadam lexusa ls 400 z silnikiem 4.0 V8 z 96r, dodam jeszcze lexus ma instalacje gazowa niestety zwykla czyli przelanczana pod wplywem osiagniecia odpowiedniej wartosci na obrotomierzu. Moj problem polega na tym ze jaki ide z samego rana a jest zimno na dworze i staram sie odpalic samochod to odpala odrazu ale nie chodzi na wszystkie cylindry, trzesie cala buda i tak sie dzieje az sie auto zagrzeje, jesli jednak zaraz po odpaleniu zaczne jechac to samochod kapletnie sie nie wkreca na obroty i praktycznie nie da sie jechac, jak nacisne mocno na gaz wtedy auto jeszcze bardziej sie dlawi i czasem az zgasnie. natomiast jezeli zaraz po odpaleniu samochodu uda mi sie go przegazowac tak zeby sie instalacja gazowa wlaczyla wtedy samochod pracuje normalnie na wszystkie cylindry oczywiscie ma podwyzszone obroty, do momentu uzyskania tempera
tury. prosze o pomoc bo skonczyly mi sie pomysly, dodam jeszcze ze kable zostaly wymienione, a swiece przeczyszczon, kilka z nich bylo zawalone olejem wedlug mechanika. macie jakies pomysly? z gory dziekuje
Ralph4
Nowy lex user
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14 sty 2012, o 12:40
Model Lexusa: ls400
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Slask

Re: Nie chodzi na wszystkie Cylindry V8

Postprzez hydrant23 » 14 sty 2012, o 14:00

z doświadczenia ... porządny silnik 4g93 (1.8 140KM mitsu) ze zwykła instalacją gazową , objawy jak u Ciebie, dodatkowo na bp nie miał kopa no i się przyduszał przy mocnym wciśnięciu gazu nawet po rozgrzaniu, pomagało co jakiś czas pojeździć na benzynie z dolewką płynu do czyszczenia wtrysków - diagnoza to zawalone i blokujące się wtryski , najlepiej przeczyścić mechanicznie , ale to spore koszta są , myślę że warto pójść tym tropem na początek
hydrant23
Lex Driver
 
Posty: 690
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:21
Lokalizacja: zamosc
Model Lexusa: GS430 mkIII
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: zamosc

Re: Nie chodzi na wszystkie Cylindry V8

Postprzez Ralph4 » 14 sty 2012, o 15:21

Rozumjem, w sumie tez o tym myslalem ze mize byc to taka przyczny. ale duzo ludzi z bmw pisalo ze podobne objawy maja wtedy gdy odma,uszczelka pod zaworami sa,walniete. ale wiadomo silniki lexa a bmw to troche inna konstrukcja wiec pytam. a znacie jakies plyny czyszczace? bo mowiac szczer tak ostroznie podchodze do tych wynalazkow
Ralph4
Nowy lex user
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14 sty 2012, o 12:40
Model Lexusa: ls400
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Slask

Re: Nie chodzi na wszystkie Cylindry V8

Postprzez janasek » 14 sty 2012, o 15:50

Dokladnie nie zaszkodzi wyczyścić wstrysków i sprawdzic tą odme, ale o odmie nie słyszałem żeby padała w 1UZ. A ile cylindrów nie pracuje? Najlepiej wyjąć listwę (bo chyba wtryski sa na listwie) i przeczyścić na maszynie. Wiadamo jest to koszt ale jest to najskuteczniejsze. Zrób to jak najszybciej bo zimny silnik i zasilanie gazem = szybsze zużywanie się elementów silnika i w efekcie jego uszkodzenie.

Pozdro
Ostatnio edytowano 14 sty 2012, o 19:22 przez janasek, łącznie edytowano 2 razy
Luxusem jadę... :)
Avatar użytkownika
janasek
Lex Master
 
Posty: 1567
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 15:21
Lokalizacja: Poznań
Model Lexusa: SC 400

Re: Nie chodzi na wszystkie Cylindry V8

Postprzez Ralph4 » 14 sty 2012, o 19:04

macie racje, a orientujecie sie ile by kosztowalo takie zregenerowanie/przeczyszczenie wtryskow?
Ralph4
Nowy lex user
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14 sty 2012, o 12:40
Model Lexusa: ls400
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Slask

Re: Nie chodzi na wszystkie Cylindry V8

Postprzez carinus » 14 sty 2012, o 19:11

Wlej do zbiornika paliwa syntetyczny olej do silników dwusuwowych w proporcjach ok.1:100.Używaj benzyny na zmianę z LPG i powinno się nieco poprawic.Niewykluczone że trzeba bedzie wymienić niektóre wtryskiwacze ale najpierw sprawdz czy samo czyszczenie coś poprawi.Środki nawet takie jak STP nie mają takich zdolności do usuwania i smarowania całego układu paliwowego łącznie z pompą jak dobry olej i w dodatku cena jest nieporównywalna.Butelka oleju kosztuje ok 12-15zł.Gdyby to nie pomogło to zostaje myjka ultradzwiękowa a potem już wymiana.
Avatar użytkownika
carinus
Lex Master
 
Posty: 1689
Dołączył(a): 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: IS200 SC Turbo,RX400h,IS220d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Nie chodzi na wszystkie Cylindry V8

Postprzez tofex » 15 sty 2012, o 00:06

Rozumiem, że instalacja II gen.tzn. z mikserem? Jeśli tak to zobacz czy masz sterowanie z sondy czy tylko atrapę, a ustawienie na "śrubę" (ew padnięta sonda). Ja miałem identyczne objawy w camry, jeżdżąc na gazie ze stałym ustawieniem, komp głupiał i po jakimś czasie na PB nie dało się jeździć, rano prawie nie dało się ruszyć z miejsca, szarpał,jak się rozgrzał miał z 50% mocy, a po przejściu na gaz idealnie. Po odłączeniu klemy, i jeździe na Pb było ok, kilka kilometrów na gazie i od nowa porażka. Po takim skasowaniu pojechałem na diagnostykę i wszystko super na benzynie wyszło. Jako że problem wrócił na drugi dzień, zacząłem oglądać instalację LPG, i tu szok :szok: Attuator sterujący dawką gazu to atrapa!!! Nie miał nic w środku, przewody wychodzące nie były nigdzie podłączone. Podkreślam, że nie był to jakiś tam zepsuty attuator, tylko celowo wyprodukowana atrapa. U mnie sprawa zakończyła się zakupem najprostrzego sterownika lecho mini lambda, plus tester sondy lambda tej samej firmy( do wystrojenia bez kompa) i od tego czasu chodzi idealnie. Spróbuj zdjąć klemę na parę minut i zobacz jaki będzie efekt. Dodam jeszcze, że moja camry została pozbawiona przez gazownika na wszelki wypadek kontrolki CE :ireful3:
tofex
Lex user
 
Posty: 149
Dołączył(a): 8 lis 2011, o 08:24
Model Lexusa: LS 400
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczecin

Re: Nie chodzi na wszystkie Cylindry V8

Postprzez Ralph4 » 17 sty 2012, o 11:47

Witam, z wstepnych ustalen chyba jednak padło na wtryskiwaczen, zbyt zadko jezde na benzynie i sie przycieraja zatankowalem V-Power Racing na Shelu do tego dodałem troszkę oleju do benzyny i pojeździlem. Rano samochod odpalil normalnie bez szarpania i roznych innych dziwnych przypadłości. Wciąż jeszcze czuje ze nie jest to to co powinno byc niestety
Ralph4
Nowy lex user
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14 sty 2012, o 12:40
Model Lexusa: ls400
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Slask

Re: Nie chodzi na wszystkie Cylindry V8

Postprzez hydrant23 » 17 sty 2012, o 14:12

zanim się samoczynnie przeczyści wszystko to trochę potrwa , ale jeśli są już efekty to jest już dobrze
hydrant23
Lex Driver
 
Posty: 690
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:21
Lokalizacja: zamosc
Model Lexusa: GS430 mkIII
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: zamosc

Re: Nie chodzi na wszystkie Cylindry V8

Postprzez carinus » 17 sty 2012, o 21:45

Nie można oczekiwać że chwilę po wlaniu oleju nastąpi poprawa,trzeba trochę pojeżdzic na benzynce,z tym że troche szkoda kupować V-power bo to nic nie da.Zwiększ dawkę oleju do bezpiecznej przy której nie będzie kopcenia z rury i często korzystaj z benzyny na przemian z gazem.
Avatar użytkownika
carinus
Lex Master
 
Posty: 1689
Dołączył(a): 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: IS200 SC Turbo,RX400h,IS220d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Następna strona

Powrót do LS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość