Strona 1 z 4

[LS400]problem z mocą do 2tyś obr na benzynie

: 25 sty 2011, o 21:43
autor: cezex
Witam
Posiadam Lexusa LS 400 z 93 gdy jadę na benzynie obojetnie czy nagrzany czy zimny do 2 tyś obr przerywa i ciężko go rozpedzić na biegu jałowym natomiast przerywa do 2 tys ale łatwiej sie przebic przez granice 2tyś obr natomiast jeśli miniemy 2 tyś to idzie jak zły.
Kiedy przełączę na LPG a jest to STAG 300 plus jeden parownik to dół silnik ma ale w sytuacji gdy depnę mu do oporu to ok 4 tyś przełącza się na benzynę i to tylko podczas jazdy na biegu jałowym można do odcinki kręcić i nic.
W mieście spalanie na 39km spalił mi 8l gazu benzyny nie sprawdzałem.

obecnie nie jeżdzę nim bo robię wahacze górne klocki i tarcze przód i tył oraz wymieniam alternator...bo ostatnio stwierdził że nie będzie ładował..
Jak na razie idzie zgodnie z planem za pieniądze za które go kupiłem i budżet który przewidziałem może uda mi się go poskładać do kupy..
Ps skrzynia szarpie przy zmianie z P na D więc olej do wymiany bo stary jak Świat
Samochód świetny komfort pierwsza klasa.

kolego wybacz, ale nie da sie tego czytać INTERPUNKCJA

Re: [LS400]problem z mocą do 2tyś obr na benzynie

: 25 sty 2011, o 21:49
autor: janasek
Nie wiem czy to tylko olej jak skrzynia szarpie...

Rozumiem z Twojego opisu żę do 2000 obr/min po prostu sie dławi a później idzie elegancko? Na biegu jałowym masz 4000 obr/min? Z tego co pisesz wynika że pali ci zupełnie normalnie. Może wtryski/pompa paliwa?

Pozdro

Re: [LS400]problem z mocą do 2tyś obr na benzynie

: 25 sty 2011, o 21:54
autor: Ralfx
cezex pisze: Kiedy przełączę na LPG a jest to STAG 300 plus jeden parownik to dół silnik ma ale w sytuacji gdy depnę mu do oporu to ok 4 tyś przełącza się na benzynę i to tylko podczas jazdy na biegu jałowym można do odcinki kręcić i nic.
Zgodnie z moją nową wiedzą (dzięki Maxkow) reduktor nie wyrabia takiej mocy jaką ma LS400 (a jest to 260KM) to w pewnym momencie przełącza się na benzynę. Na luzie jak gazujesz to nie potrzeba mu tyle paliwa :)

Re: [LS400]problem z mocą do 2tyś obr na benzynie

: 25 sty 2011, o 22:07
autor: cezex
Też tak sądzę martwi mnie cykanie silnika słyszalne pod obciążeniem głośniej jest na LPG ale na benzynie też ale dojdę do tego jak załatwię temat zawieszenia i Hamulcy pod diagnozę sie podepnie bo tak to wróżenie z fusów(może wtryski cykają szczególnie że 211tyś mil przelotu).
Pozdrawiam Nowy forumowicz Czarek z Wawy :hobby:


Cieszę się jak dziecko tapczan po prostu jutro wgram fotki.
Ps Muszę powiedzieć że jak człowiek nie wie co się dzieje z samochodem to napędza sam siebie różnymi teoriami...

Re: [LS400]problem z mocą do 2tyś obr na benzynie

: 25 sty 2011, o 23:01
autor: cezex
Przyznaję się Interpunkcja to nie jest moja mocna strona ale przyłożę się zawsze bardziej matematyk byłem niż polonista.

Re: [LS400]problem z mocą do 2tyś obr na benzynie

: 25 sty 2011, o 23:19
autor: lukas78
Czarek edytuj posty :acute: - a z tymi dolegliwościami co wymieniłeś to przede wszystkim podłącz leszka pod kompa, bo przyczyn może być naprawdę wiele i zajedź do konkretnego gazmajstra niech ci zerknie na tą instalkę (zalecane pewnie będzie zamontowanie dwóch reduktorów - no i nie wiadomo co tam są za wtryski skoro tak klekoczą, bo Stag jest ok) i od razu niech zrobi jak trzeba. ;)

Re: [LS400]problem z mocą do 2tyś obr na benzynie

: 25 sty 2011, o 23:26
autor: maxkow
cezex pisze:Też tak sądzę martwi mnie cykanie silnika słyszalne pod obciążeniem głośniej jest na LPG ale na benzynie też ale dojdę do tego jak załatwię temat zawieszenia i Hamulcy pod diagnozę sie podepnie bo tak to wróżenie z fusów(może wtryski cykają szczególnie że 211tyś mil przelotu).
Pozdrawiam Nowy forumowicz Czarek z Wawy :hobby:


Cieszę się jak dziecko tapczan po prostu jutro wgram fotki.
Ps Muszę powiedzieć że jak człowiek nie wie co się dzieje z samochodem to napędza sam siebie różnymi teoriami...
Co do cykania w silniku ,to mysle ze to kwesja regulacji zaworow , regulacja w 4,0 v8 jest reczna , tym bardziej ze auto posiada LPG wtedy zaworki powinno sie regulowac czesciej, skoro auto nie chce wkrecac sie to moga tez na to wplywac zawory. W 4,0 jak zamkniesz maske nie ma prawa , zebys slyszal silnik , ewentulnie paski. Przebieg 211tys, mil nie jest jakims strasznym przebiegiem jesli chodzi o ten silnik , jak bedziesz o niego dbał to zrobi drugie tyle bez wiekszych problemow.

Co do wtryskow , to tez moze byc jedna z przyczyn ze auto nie chce na PB jechac , bo pewnie wlasciel starał sie tylko na LPG jechac a PB pewnie uzywal tylko do odpalenia.

Co do regulacji zaworow

Regulujemy na takimi blaszkami

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ustawienia zaworow rysunek okazuje gdzie jakie , mechanik jak mu pokazesz bedzie wiedzial o co chodzi:

Obrazek

Re: [LS400]problem z mocą do 2tyś obr na benzynie

: 25 sty 2011, o 23:57
autor: cezex
Dziękuję przyda się bardzo.
Jestem nowy na forum w ramach wkupienia się w łaski:) oferuje jako blisko związany z informatyką pomoc dla forumowiczów w znajdowaniu wszelkiego rodzaju dokumentacji elektronicznej...
Posiadam sporo programów i serwisówek na dyskach do własnego użytku
posiadam serwer ftp na swiatełku...
Pytania na maila cgrotowski@nextwire.pl

Re: [LS400]problem z mocą do 2tyś obr na benzynie

: 27 sty 2011, o 17:06
autor: hydrant23
swego czasu w lancerze 1.8 -4cylindrowce szarpalo do ok 2000 obr (powyzej auto szlo jak burza 7.6 do setki), na jalowym to tragedia byla , okazalo sie (po roku jezdzenia po elektronikach mechanikach i serwisach) ze po prostu uszczelka(50zl z robocizna a roczny stres bezcenny) kolektora puszczala lewe powietrze i na wolnych po prosu dawka powietrza zabijala conajmniej jeden cylinder a po depnieciu po prostu to juz nie mialo znaczenia bo paliwa bylo wystarczajaco, nie weim jak to sie ma do 8 cylindrow ale.... roznie to moze byc a czesto najprostrze rowiazanie okazuje sie sluszne i najtansze ...
odnosnie skrzyni z ls to znam goscia ktory ls 92 dla zabawy cofal lexem w tyl szybko na d i rura i tak przy kazdej okazji centralnie skonczyl tak w miesiac prawie nowe opony ,manualne redukcje na 3 czy nizej podczas jazdy to u niego norma byla ,a auto ciagle jezdzi wiec skrzynie te sa bardziej niz pancerne , wiec jesli to nie to auto o ktorym pisze to skrzynia zapewne jest ok

Re: [LS400]problem z mocą do 2tyś obr na benzynie

: 10 lut 2011, o 12:58
autor: cezex
Witam po nie obecności.
Więc z takich ciekawostek to zawieszenie zrobione...
przód 2xgorne wachacze plus końcówki drązków kierowniczych
kody blędów sprawdziłem 31 oraz 24 engine czyli przeplywka i czujnik temperatury powietrza dolotowego .
bez przepływomierza idzie jak zły na benzynie..własnie szukam przepływomierza do niego.
A tak na marginesie to dziwny ten przepływomierz bo nie ma żadnego drutu ani blaszki...
Kilka fotek lexi..

http://img19.imageshack.us/g/dd5ci.jpg/
Zastanawia mnie tajemnicze pokrętło nie wiem do czego służy mogę krecić i nic..
Gryplan na następne tygodnie..
Poniedziałek ok 4 dni roboczych rekonstrukcja tłumików oraz wyklepanie wybrzuszenia pod nogami kierowcy oraz zespawanie rozwarstwionej podłogi po wpadnięciu do rowu....
Uszczelnienie progów przed wodą (brak korków gumowych)
Ogolna konserwacja podwozia.

Ps do znających temat kodów błędów z odczytów kodów skrzyni biegów O/D mryga szybko cały czas najpierw liczyłem ale doszedłem do 40 i zrezygnowałem nie pasuje do tabeli błędów skrzyni....

Właśnie wyczyściłem przepływomierz i efekt jest taki że nie przerywa na benzynie ale za to pali się check engine oraz TRAC...
Kurs na Anilinową chyba mnie czeka..

Pozdrawiam Cezary