Check Hybrid zapala sie przy wielu błędach związanych z elektryka lub elektronika.
To ze Batterie Trakcyjne padły to w to nie wierze ,takie rzeczy bardzo rzadko sie dzieją---- ale przekaźniki,połączenia,moduły w Inwenterze, i jeszcze jest 1000 innych części które mogły ale nie musza odmówić posłuszeństwa.Z mojego doświadczenia, a mam ponad 10 lat przejechane na RX400 i 450H prywatny, + RX450H firmowy na którym jest zrobione 670.000 km prawie zawsze jest to prozaiczna usterka a nawet z mojego doświadczenia wyskoczy taki błąd jak,będzie przerwa komunikacji z ABS-sem
W wielu przypadkach nie ma to nic wspólnego z hybryda. Jednakże napisałeś-- ze bateria sie prawie całkowicie rozładowała i auto przeszło w tryb awaryjny.A wiec porostu to morze być przelicznik lądowania w konwerterze koszt w Niemczech 6,60 Euro.
A wiec do celu :
Musisz jechać do lexusa a nie do elektryka lub elektronika!!!
Dlaczego???
Ponieważ w Lexus/ie maja specjalne programy które dochodzą co tak naprawdę sie stało.
Uspokoje Ciebie!!!
W Niemczech od roku 2008 do dzisiaj-były zepsute tylko 3 słownie Trzy Batterie trakcyjne na wszystkie sprzedane auta Takie informacjie dostaliśmy w Lexus Dortmund!!!
Tak ze spokojnie-weź pod uwagę ze jeżeli pojedziesz do przydrożnego specjalisty to może on więcej zepsuć a niżeli naprawi!!!
Ten który będzie sprawdzał co sie stało - musi sprawdzać programami "ECU" a dokładnie "NVSA" jeżeli auto było kupione w Europie. Jeżeli auto było kupione w USA lub Australii to koniecznie przed sprawdzaniem na "OBD" musi posiadać program "SSL" a wtedy może sie wspomóc "NVSA"
Co to sa za programy???
To sa firmowe programy Lexus/a i raczej nie ma możliwości załadowania go z Komputera w Autohaus/ie.
W przydrożnym warsztacie ludzie będą potrzebować 20 godzin sprawdzania a i tak mogą nie dojść do tego co tak naprawdę odmówiło posłuszeństwa i jeszcze po przez próby zepsują i narobią więcej szkód jak to warte..Pozostaje tylko i wyłącznie Lexus i okolo jednej godziny na sprawdzanie razem z Hybrid Check.
Pozdrowienia z Dortmundu.