Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Pytania oraz informacje ogólne związane z silnikami Lexusa

Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Postprzez uho50 » 19 mar 2011, o 13:21

co moze byc nie tak w zmiania na inny motor, mój juz kończy swoje życie powoli.


Wydawać się może to dziwne ale niestety prawdziwe...
Ostatnio edytowano 27 mar 2011, o 18:55 przez uho50, łącznie edytowano 1 raz
Drugie oko w mojej głowie
:LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS:
Avatar użytkownika
uho50
Lex user
 
Posty: 100
Dołączył(a): 23 paź 2010, o 00:19
Lokalizacja: Warszawa
Model Lexusa: Gs 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: warszwa

Re: [gs 300] bedzie ostro

Postprzez stachulex » 20 mar 2011, o 03:38

uho50 napisał(a):co moze byc nie tak w zmiania na inny motor, mój juz kończy swoje życie powoli.


jezeli chcesz wlozyc nastepny 2jz-ge to nie ma zadnego problemu.ja chce wrzocic 2jz-gte i to jest bardziej skomplikowana przekladka. :klucz: :klucz:
Obrazek
PRZEDNI NAPED JEST DLA DZIEWCZYNEK
Avatar użytkownika
stachulex
Lex Driver
 
Posty: 338
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 00:42
Lokalizacja: poznan
Model Lexusa: gs 300 mk1
Płeć: Mężczyzna

Re: [gs 300] bedzie ostro

Postprzez uho50 » 20 mar 2011, o 13:40

Wiesz, nie zastanawiałem się nad tym, czym różni się ten silnik "gte"??? jest mocniejszy, czy jest poprostu wytrzymalszy?? na poczatku zastanawiłem się nad wymiana na ten silnik, który szedł w II generacji leszka, ale wielu mechaników odradzało mi ten motor, ponieważ są tam zmienne fazy rozrzadu i można nadziać się na uszkodzony, wtedy koszty rosna. Ten silnik, o którym mówisz to jest z tej wersji T3 czy jakoś tak ???? a wiesz jak moze wygladać sprawa z wymiana skrzyni biegów?? czy np pasowała by skrzynia z 2 gen do silnika z 1gen czy to fantazja i nie da się tego zrobic??
Drugie oko w mojej głowie
:LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS:
Avatar użytkownika
uho50
Lex user
 
Posty: 100
Dołączył(a): 23 paź 2010, o 00:19
Lokalizacja: Warszawa
Model Lexusa: Gs 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: warszwa

Re: [gs 300] bedzie ostro

Postprzez legato97 » 20 mar 2011, o 14:02

Moze temacik nowy warto zrobic z szerokiem opisem motorow 2jz, bo troche balaganu sie robi w MOJE AUTO :rtfm:
Avatar użytkownika
legato97
Administrator
 
Posty: 3286
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: OLSZTYN, LONDYN

Re: [gs 300] bedzie ostro

Postprzez klexus » 20 mar 2011, o 14:03

uho50 napisał(a):Wiesz, nie zastanawiałem się nad tym, czym różni się ten silnik "gte"??? jest mocniejszy, czy jest poprostu wytrzymalszy?? na poczatku zastanawiłem się nad wymiana na ten silnik, który szedł w II generacji leszka, ale wielu mechaników odradzało mi ten motor, ponieważ są tam zmienne fazy rozrzadu i można nadziać się na uszkodzony, wtedy koszty rosna. Ten silnik, o którym mówisz to jest z tej wersji T3 czy jakoś tak ???? a wiesz jak moze wygladać sprawa z wymiana skrzyni biegów?? czy np pasowała by skrzynia z 2 gen do silnika z 1gen czy to fantazja i nie da się tego zrobic??


wiedza mechaników mnie powala, róznica miedzy tymi silnikami jest taka ,ze w VVT-i, masz cewki, zmienne fazy rozrządu, słabsze korby( do 380KM wytrzymują)
w silniku bez VVT-i masz aparat zapłonowy (kopułka) silnik wytrzyma grubo ponad 400KM.
Druga sprawa nie słyszałem zeby w 2JZ sypały sie fazy rozrządu.
Wiem ze da sie to rozebrać , jak źle poskładasz to musi sie rozsypać.
Wiem gdzie leży silnik z Aristo 300 tylko ze jest goły i wesoły( bez kol wydechowych :( )
Avatar użytkownika
klexus
Lex Master
 
Posty: 1752
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:01
Lokalizacja: Śląsk
Model Lexusa: GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Silesia

Re: [gs 300] bedzie ostro

Postprzez uho50 » 20 mar 2011, o 14:21

mi się wydaje Ze to czyste lenistwo i dlatego takie banialuki mówia, poprostu nie chce im się tego robic w końcu łatwiej jest wymienić poszczególny element na ten sam niż zmieniać na coś nowszego.
Drugie oko w mojej głowie
:LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS:
Avatar użytkownika
uho50
Lex user
 
Posty: 100
Dołączył(a): 23 paź 2010, o 00:19
Lokalizacja: Warszawa
Model Lexusa: Gs 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: warszwa

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje odmiany i opinie

Postprzez BeeMiX » 20 mar 2011, o 14:57

Nie warto bawić się w to seryjne adaptacyjne zawieszenie z Aristo, wiem kto może mieć gwint to bardzo małym przebiegu na sprzedaż. W 2JZ-GTE VVTi i nonVVTi nie było różnicy w dole silnika jak w 2JZ-GE wiec jest tak samo wytrzymały :) Proponuje kupić całe Aristo albo Soarera ewentualnie frontclip i wrzucić wszystko na raz. Robota na jeden dzień i bez problemów że czegoś brakuje, coś trzeba dokupić i tak dalej. Co zostanie można rozsprzedać :)
Avatar użytkownika
BeeMiX
Lex Driver
 
Posty: 687
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:16
Lokalizacja: NYC / Choszczno
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: NYC / Choszczno

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Postprzez uho50 » 27 mar 2011, o 17:43

Zrobiłem troche inaczej niż na poczatku planowałem, kupiłem anglika i zamierzam zrobic podmianę, zacząłem od wymiany silnika. Autko juz u mechanika i od wtorku zaczyna sie wymiana. Jestem ciekaw efektu.....
Drugie oko w mojej głowie
:LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS:
Avatar użytkownika
uho50
Lex user
 
Posty: 100
Dołączył(a): 23 paź 2010, o 00:19
Lokalizacja: Warszawa
Model Lexusa: Gs 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: warszwa

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Postprzez Ralfx » 27 mar 2011, o 18:05

Co dokładnie ściągnąłeś? Aristo z 2JZ-GTE ? Pochwal się coś więcej. I powiedz nam jakim cudem skończył Ci sie silnik. Ile masz tam nalatane 600-700tyś ? U kogo robisz ten swap ?
Obrazek Dołącz do Lexus-Forum na facebook.com/lexus-forum
Avatar użytkownika
Ralfx
Lex Master
 
Posty: 1575
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 03:56
Lokalizacja: Warszawa, Konstancin
Model Lexusa: GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Postprzez uho50 » 27 mar 2011, o 18:45

Ściągnął jakis facet anglika LEXUSA GS 300 MK I i wystawił go na sprzedaż na części, a że poszukiwałem silnika bo mój już kończy życie(ma nakrecone wg licznika 215tyś mil ale to nie jest orginalny przebieg i od 2003 jeździł na gazie, poprzedni właściciel nie bardzo chyba o niego dbał.) Kontynując, szukałem silnika znalazlem tego faceta nabyłem cały samochód a miałem tylko silnik:D tak więc teraz wymieniam na silnik od tamtego samochodu jest to 2jz ge ten co mam w swoim. A robie to u mechanika jakiegos zaufanego mojego papy. Jest to podobno zwykła typowa wymiana. Zreszta pojechałem w sobote, i mechanik rzucił okiem od razu stwierdził ze zawory już chyba sa powypalane. Bo się dziwnie zachowuje trzesie się i na niskich obrotach odczuwalne są drgania wewnatrz auta. A teraz to jeszcze kilka cześci mi wpadło i bede mógł wymienic to co w swoim i tak miałem naprawiać a teraz to tylko wymienie. Od wtorku zaczyna się praca przy moim aucie, tak więc mysle że koło piątku bede mógł napisać cokolwiek na temat wymiany.


Zastanawiam się tylko co zrobie z reszta gratów jak już wszytko wymienie, w najlepszym wypadku cos opchne, jak nie to jeszcze zostanie oddać na złom
:LEXUS:
Drugie oko w mojej głowie
:LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS:
Avatar użytkownika
uho50
Lex user
 
Posty: 100
Dołączył(a): 23 paź 2010, o 00:19
Lokalizacja: Warszawa
Model Lexusa: Gs 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: warszwa

Następna strona

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość