Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Pytania oraz informacje ogólne związane z silnikami Lexusa
Awatar użytkownika
uho50
Lex user
Posty: 85
Rejestracja: 23 paź 2010, o 00:19
Model Lexusa: Gs 300
Skąd:: warszwa
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Post autor: uho50 »

co moze byc nie tak w zmiania na inny motor, mój juz kończy swoje życie powoli.


Wydawać się może to dziwne ale niestety prawdziwe...
Ostatnio zmieniony 27 mar 2011, o 18:55 przez uho50, łącznie zmieniany 1 raz.
Drugie oko w mojej głowie
:LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS:
Awatar użytkownika
stachulex
Lex Driver
Posty: 306
Rejestracja: 12 lut 2011, o 00:42
Model Lexusa: gs 300 mk1
Lokalizacja: poznan
Kontakt:

Re: [gs 300] bedzie ostro

Post autor: stachulex »

uho50 pisze:co moze byc nie tak w zmiania na inny motor, mój juz kończy swoje życie powoli.
jezeli chcesz wlozyc nastepny 2jz-ge to nie ma zadnego problemu.ja chce wrzocic 2jz-gte i to jest bardziej skomplikowana przekladka. :klucz: :klucz:
Obrazek
PRZEDNI NAPED JEST DLA DZIEWCZYNEK
Awatar użytkownika
uho50
Lex user
Posty: 85
Rejestracja: 23 paź 2010, o 00:19
Model Lexusa: Gs 300
Skąd:: warszwa
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [gs 300] bedzie ostro

Post autor: uho50 »

Wiesz, nie zastanawiałem się nad tym, czym różni się ten silnik "gte"??? jest mocniejszy, czy jest poprostu wytrzymalszy?? na poczatku zastanawiłem się nad wymiana na ten silnik, który szedł w II generacji leszka, ale wielu mechaników odradzało mi ten motor, ponieważ są tam zmienne fazy rozrzadu i można nadziać się na uszkodzony, wtedy koszty rosna. Ten silnik, o którym mówisz to jest z tej wersji T3 czy jakoś tak ???? a wiesz jak moze wygladać sprawa z wymiana skrzyni biegów?? czy np pasowała by skrzynia z 2 gen do silnika z 1gen czy to fantazja i nie da się tego zrobic??
Drugie oko w mojej głowie
:LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS:
Awatar użytkownika
legato97
Administrator
Posty: 3747
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
Skąd:: OLSZTYN
Kontakt:

Re: [gs 300] bedzie ostro

Post autor: legato97 »

Moze temacik nowy warto zrobic z szerokiem opisem motorow 2jz, bo troche balaganu sie robi w MOJE AUTO :rtfm:
Awatar użytkownika
klexus
Lex Master
Posty: 1713
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:01
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Silesia
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: [gs 300] bedzie ostro

Post autor: klexus »

uho50 pisze:Wiesz, nie zastanawiałem się nad tym, czym różni się ten silnik "gte"??? jest mocniejszy, czy jest poprostu wytrzymalszy?? na poczatku zastanawiłem się nad wymiana na ten silnik, który szedł w II generacji leszka, ale wielu mechaników odradzało mi ten motor, ponieważ są tam zmienne fazy rozrzadu i można nadziać się na uszkodzony, wtedy koszty rosna. Ten silnik, o którym mówisz to jest z tej wersji T3 czy jakoś tak ???? a wiesz jak moze wygladać sprawa z wymiana skrzyni biegów?? czy np pasowała by skrzynia z 2 gen do silnika z 1gen czy to fantazja i nie da się tego zrobic??
wiedza mechaników mnie powala, róznica miedzy tymi silnikami jest taka ,ze w VVT-i, masz cewki, zmienne fazy rozrządu, słabsze korby( do 380KM wytrzymują)
w silniku bez VVT-i masz aparat zapłonowy (kopułka) silnik wytrzyma grubo ponad 400KM.
Druga sprawa nie słyszałem zeby w 2JZ sypały sie fazy rozrządu.
Wiem ze da sie to rozebrać , jak źle poskładasz to musi sie rozsypać.
Wiem gdzie leży silnik z Aristo 300 tylko ze jest goły i wesoły( bez kol wydechowych :( )
Awatar użytkownika
uho50
Lex user
Posty: 85
Rejestracja: 23 paź 2010, o 00:19
Model Lexusa: Gs 300
Skąd:: warszwa
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [gs 300] bedzie ostro

Post autor: uho50 »

mi się wydaje Ze to czyste lenistwo i dlatego takie banialuki mówia, poprostu nie chce im się tego robic w końcu łatwiej jest wymienić poszczególny element na ten sam niż zmieniać na coś nowszego.
Drugie oko w mojej głowie
:LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS:
Awatar użytkownika
BeeMiX
Lex Driver
Posty: 687
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Lokalizacja: NYC / Choszczno
Kontakt:

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje odmiany i opinie

Post autor: BeeMiX »

Nie warto bawić się w to seryjne adaptacyjne zawieszenie z Aristo, wiem kto może mieć gwint to bardzo małym przebiegu na sprzedaż. W 2JZ-GTE VVTi i nonVVTi nie było różnicy w dole silnika jak w 2JZ-GE wiec jest tak samo wytrzymały :) Proponuje kupić całe Aristo albo Soarera ewentualnie frontclip i wrzucić wszystko na raz. Robota na jeden dzień i bez problemów że czegoś brakuje, coś trzeba dokupić i tak dalej. Co zostanie można rozsprzedać :)
Awatar użytkownika
uho50
Lex user
Posty: 85
Rejestracja: 23 paź 2010, o 00:19
Model Lexusa: Gs 300
Skąd:: warszwa
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Post autor: uho50 »

Zrobiłem troche inaczej niż na poczatku planowałem, kupiłem anglika i zamierzam zrobic podmianę, zacząłem od wymiany silnika. Autko juz u mechanika i od wtorku zaczyna sie wymiana. Jestem ciekaw efektu.....
Drugie oko w mojej głowie
:LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS:
Awatar użytkownika
Ralfx
Lex Master
Posty: 1547
Rejestracja: 3 paź 2010, o 03:56
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Post autor: Ralfx »

Co dokładnie ściągnąłeś? Aristo z 2JZ-GTE ? Pochwal się coś więcej. I powiedz nam jakim cudem skończył Ci sie silnik. Ile masz tam nalatane 600-700tyś ? U kogo robisz ten swap ?
Obrazek Dołącz do Lexus-Forum na facebook.com/lexus-forum
Awatar użytkownika
uho50
Lex user
Posty: 85
Rejestracja: 23 paź 2010, o 00:19
Model Lexusa: Gs 300
Skąd:: warszwa
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

Post autor: uho50 »

Ściągnął jakis facet anglika LEXUSA GS 300 MK I i wystawił go na sprzedaż na części, a że poszukiwałem silnika bo mój już kończy życie(ma nakrecone wg licznika 215tyś mil ale to nie jest orginalny przebieg i od 2003 jeździł na gazie, poprzedni właściciel nie bardzo chyba o niego dbał.) Kontynując, szukałem silnika znalazlem tego faceta nabyłem cały samochód a miałem tylko silnik:D tak więc teraz wymieniam na silnik od tamtego samochodu jest to 2jz ge ten co mam w swoim. A robie to u mechanika jakiegos zaufanego mojego papy. Jest to podobno zwykła typowa wymiana. Zreszta pojechałem w sobote, i mechanik rzucił okiem od razu stwierdził ze zawory już chyba sa powypalane. Bo się dziwnie zachowuje trzesie się i na niskich obrotach odczuwalne są drgania wewnatrz auta. A teraz to jeszcze kilka cześci mi wpadło i bede mógł wymienic to co w swoim i tak miałem naprawiać a teraz to tylko wymienie. Od wtorku zaczyna się praca przy moim aucie, tak więc mysle że koło piątku bede mógł napisać cokolwiek na temat wymiany.


Zastanawiam się tylko co zrobie z reszta gratów jak już wszytko wymienie, w najlepszym wypadku cos opchne, jak nie to jeszcze zostanie oddać na złom
:LEXUS:
Drugie oko w mojej głowie
:LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS: :LEXUS:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość