[SC400]Skrzynia AT

Problemy z Przeniesieniem napędu dotyczące modelu SC

[SC400]Skrzynia AT

Postprzez janasek » 20 paź 2010, o 17:48

Czy ktoś wie czy skrzynia automatyczna była inna w modelu poliftingowym? Wiem że wnętrze się troszkę zmianiło po liftingu, lewarek skrzyni biegów też i porwadzenie skrzyni też jest inne. Czy wystarczy wymienić tylko górę to znaczy elementy wizulane? Bo mnie sie coś wydaję że to już jest zupełnie inna skrzynia...

Poprawcie mnie jak się mylę. :)

Pozdro
Ostatnio edytowano 20 paź 2010, o 22:29 przez janasek, łącznie edytowano 1 raz
Luxusem jadę... :)
Avatar użytkownika
janasek
Lex Master
 
Posty: 1566
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 15:21
Lokalizacja: Poznań
Model Lexusa: SC 400

Re: Skrzynia AT w modelu SC

Postprzez Ralfx » 20 paź 2010, o 18:03

Zdaje się że po lifcie zostało zmienione przełożenie główne - biegi się wydłużyły. Teraz Ci juz niestety wartości nie podam bo nie pamiętam. Jak poszperasz po zagranicznych forach to tam są informacje
Obrazek Dołącz do Lexus-Forum na facebook.com/lexus-forum
Avatar użytkownika
Ralfx
Lex Master
 
Posty: 1574
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 03:56
Lokalizacja: Warszawa, Konstancin
Model Lexusa: GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Skrzynia AT w modelu SC

Postprzez BeeMiX » 20 paź 2010, o 19:04

Ale w którym modelu? Lifting był w 97 a nowe skrzynie dostały w 98. SC400 5 biegową skrzynie a SC300 trochę zmienioną 4 biegową ale o tych samych przelożeniach.
Avatar użytkownika
BeeMiX
Lex Driver
 
Posty: 673
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:16
Lokalizacja: NYC / Choszczno
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: NYC / Choszczno

Re: Skrzynia AT w modelu SC

Postprzez janasek » 20 paź 2010, o 22:34

O SC400 mi chodzi. Po liftingu drążęk skrzyni wygląda lepiej, jest taka okrągła rękojeść. Myślałem żeby go zadoptować do mojego auta przed liftem. A może wymienić całą skrzynię, może będzie przez to palił mniej (dzieki jednemu więcej przełożeniu)?

W ogóle te po lifcie chyba już wszystkie mają na środkowej konsoli (i na skrzyni) drwnianą okleinę)? TWłaśnie to i ta nawsza rekojeść mi sie podoba. :)

Pozdro
Luxusem jadę... :)
Avatar użytkownika
janasek
Lex Master
 
Posty: 1566
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 15:21
Lokalizacja: Poznań
Model Lexusa: SC 400

Re: Skrzynia AT w modelu SC

Postprzez BeeMiX » 21 paź 2010, o 15:18

Tak, 98+ maja nowy drazek i popielniczke w drewnie. Jest to do przełożenia bez problemu, wyglada duzo estetyczniej jak dildomatik. Chciałem sam to zrobić, ale w USA chca za to straszne pieniadze a w Polsce nie do zdobycia. 3 ramienna kierownica z 99 i ten drążek i wnętrze wygląda świeżej :) Kierownica ewentualnie podchodzi o GS mk.II albo RXa
Avatar użytkownika
BeeMiX
Lex Driver
 
Posty: 673
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:16
Lokalizacja: NYC / Choszczno
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: NYC / Choszczno

Re: Skrzynia AT w modelu SC

Postprzez janasek » 21 paź 2010, o 16:58

Rękojeść pewnie zmienisz, kiere też, ale "prowadzenie" w automacie po lifcie jest w kształcie "choinki", a perzed liftem w lini prostej. Więce na moje oko wizualnie nie będzie pasowało. :( Chyba że jest inaczej...

Pozdro
Luxusem jadę... :)
Avatar użytkownika
janasek
Lex Master
 
Posty: 1566
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 15:21
Lokalizacja: Poznań
Model Lexusa: SC 400

Re: Skrzynia AT w modelu SC

Postprzez BeeMiX » 21 paź 2010, o 17:20

Zaufaj mi, zjadłem na tym aucie zęby :) Wymienia się całość, razem z tym drewnem.
Avatar użytkownika
BeeMiX
Lex Driver
 
Posty: 673
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:16
Lokalizacja: NYC / Choszczno
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: NYC / Choszczno

Re: Skrzynia AT w modelu SC

Postprzez janasek » 21 paź 2010, o 17:29

Jak tam mowisz to tak jest :). Zgłębie ten temat jeszcze na pewno. Dzięki BeeMiX.

Pozdro
Luxusem jadę... :)
Avatar użytkownika
janasek
Lex Master
 
Posty: 1566
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 15:21
Lokalizacja: Poznań
Model Lexusa: SC 400


Powrót do SC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość