Strona 1 z 1

[Lexus IS XE30] Rodzaje fabrycznej nawigacji

: 1 sie 2016, o 02:57
autor: Jubeusz
Witam,
orientujecie się ile rodzajów fabrycznej nawigacji oferuje polski importer do IS-a 3 generacji? Czy nawigacja różni się w zależności od systemu audio i wielkości ekranu centralnego? Czy wszystkie wersje z fabryczną nawigacją posiadają dotykowy manipulator na tunelu środkowym? Z instrukcji obsługi wynika, że fabryczna nawigacja występuje tylko w zestawieniu z manipulatorem Remote Touch. Jednak przeglądając Allegro/OLX spotkałem konfigurację fabryczna navi - brak Remote Touch.

http://otomoto.pl/oferta/lexus-is-300h- ... yqb1p.htmlObrazek


http://otomoto.pl/oferta/lexus-is-lexus ... y9G93.html

Konfiguracja nawigacja + Mark Levinson zawsze ma Remote Touch

http://allegro.pl/lexus-is-300h-f-sport ... l#imglayer

Myślałem, że obecność manipulatora ma związek z audio Mark Levinson, ale też nie zawsze. Nawigacja + Remote Touch bez audio ML

Obrazek

Zeby było śmieszniej znalazłem konfigurację brak nawigacji + Remote Touch

Obrazek

Na koniec najlepsze : IS300h z dołożoną fabryczną nawigacją. Co trzeba dokupić / zmienić żeby zrobić taki upgrade?

http://otomoto.pl/oferta/lexus-is-lexus ... yso8b.html

Ma ktoś bliższe informacje na ten temat?

Re: [Lexus IS XE30] Rodzaje fabrycznej nawigacji

: 1 sie 2016, o 10:35
autor: Jubeusz
Dołożenie fabrycznej nawigacji jest możliwe, dzięki jednemu z forumowiczów wiem co, jak i za ile.
Obecność manipulatora jest uzależniona tylko od wybranej linii wyposażenia lub pakietów opcji, nie ma związku z obecnością nawigacji jako takiej czy systemu audio ML. Choć zestawienie obecności manipulatora bez nawigacji ani Marka Levinsona to prawdziwy unikat. JEDYNYTAKI DLA KONESUARA ZOBACZ ;-)

Re: [Lexus IS XE30] Rodzaje fabrycznej nawigacji

: 1 sie 2016, o 12:20
autor: Jubeusz
Udało mi się ustalić w TMPL że w Polsce nie było konfiguracji obejmującej manipulator bez nawigacji lub nawigacji z audio ML. W Europie występuje obecnie w Hiszpani i Portugali (wspólny importer dla obu rynków), krajach Beneluxu i być może w UK (czekam na potwierdzenie tej informacji), w latach modelowych 13 i 14 także we Francji, a z rynków światowych w Chinach i Malezji.

Przy okazji dowiedziałem się, że MY15 dostał kilkanaście zmian konstrukcyjnych z czego widoczne są jedynie inne dekory progów z napisem Hybrid.