Przy skręcie przeskok koła is 200d

Problemy dotyczące modelu IS

Przy skręcie przeskok koła is 200d

Postprzez Victor » 7 lis 2016, o 13:38

Witam panowie
Mam pytanie mianowicie przy skręcie prędkość parkingowa obrót kierownicy maxymalnie w prawo czy lewa stronę jest przeskok lub uderzenie blokada koła przód . Czy to jest normalne ,dzieje sie to głównie na mokrym,mam 205/50/16 opony.
Victor
Lex user
 
Posty: 31
Dołączył(a): 20 paź 2016, o 22:38
Model Lexusa: IS200d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lpu

Re: Przy skręcie przeskok koła is 200d

Postprzez Victor » 8 lis 2016, o 00:03

Czyli co?, nikt nie miał takiego problemu czy to norma w IS przy skręcie .
Victor
Lex user
 
Posty: 31
Dołączył(a): 20 paź 2016, o 22:38
Model Lexusa: IS200d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lpu

Re: Przy skręcie przeskok koła is 200d

Postprzez neuro313 » 12 gru 2016, o 23:58

Mam to samo w IS250 IIgen i też nie mam pojęcia co to moze być ... :scratch:
neuro313
Lex user
 
Posty: 54
Dołączył(a): 11 paź 2016, o 00:12
Model Lexusa: IS250 Prestige
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Berlin

Re: Przy skręcie przeskok koła is 200d

Postprzez Victor » 13 gru 2016, o 00:41

Czyli nie jest to problem tylko mojego egzemplarza ....
Sprawdziłem już chyba wszystko zbierznosc, wyważenie kół przekładka tak jak zaleca producent( co dla mnie jest śmieszne ze zaleca szczególnie przy 16') tył na przod co 10tys km, sprawdzone wachacze całe zawieszenie a problem dalej jest . Moja początkowa myśl była ze to jest pprzegub ale sekundę po pomyślałem ze przecież napęd jest na tył a problem przod ewidentne . Najgorsze jest to ze nic sie nie dzieje na suchym tylko jak jest mokro. Powiem ze dziwne te Lki. Ktoś ma może pojęcie co to może byc !!!
Victor
Lex user
 
Posty: 31
Dołączył(a): 20 paź 2016, o 22:38
Model Lexusa: IS200d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lpu

Re: Przy skręcie przeskok koła is 200d

Postprzez Zibi59 » 14 lut 2017, o 15:50

Podobne dziwne zjawisko miałem w moim IS220d. Skręt na maxa i dziwne hałasy w trakcie manewrów parkingowych, zwłaszcza na wstecznym. Problem zniknął po wymianie opon na nowe. Poprzednie były już zjechane, a mieszanka gumowa twarda. Opony kół przednich po prostu toczyły się w moim przypadku z jednoczesnym przesuwaniem liniowym. Trzeba przyznać, że auto ma przy maksymalnym wychyleniu kół relatywnie mały promień skrętu.
Zibi59
Nowy lex user
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31 sty 2017, o 15:33
Model Lexusa: IS 220d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Elbląg

Re: Przy skręcie przeskok koła is 200d

Postprzez Miłosz » 15 lut 2017, o 10:30

Dzisiaj sprawdziłem i u mnie nic takiego nie występuje...
Miłosz
Lex Master
 
Posty: 1271
Dołączył(a): 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: is220d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Przy skręcie przeskok koła is 200d

Postprzez tofex » 15 lut 2017, o 21:11

Ja mam podobny przeskok w ls 400, na letnich oponach, w zimne mokre dni. Kąt skrętu jest bardzo duży i koło przy maksymalnym skręcie i małej prędkości uślizguje się w linii prostej pchane przez tył. Nazwałbym to ekstremalną podsterownością, ale przy prędkości manewrowej nie jest to problem. Po zmianie na zimowe jest ok- stawiam na inną mieszankę i lepszą przyczepność.
tofex
Lex user
 
Posty: 132
Dołączył(a): 8 lis 2011, o 08:24
Model Lexusa: LS 400
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczecin

Re: Przy skręcie przeskok koła is 200d

Postprzez Kafecz » 15 lut 2017, o 23:13

Mam cos takiego w swoim aucie. Na zimowkach bylo ok. Na letnich lipa. Troche to irytujace. Nie da sie tego wyeliminowac?
Kafecz
Lex user
 
Posty: 258
Dołączył(a): 3 kwi 2016, o 01:26
Model Lexusa: GS450h
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: UK/Mazury

Re: Przy skręcie przeskok koła is 200d

Postprzez zak640 » 16 lut 2017, o 09:23

Ten sam efekt miałem w GS450H i to samo mam w LS600H. Opony mam nowe, zawieszenie oraz zbieżność (w tym kąt pochylenia koła, kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy) sprawdzone i wszystko jest ok. Jest coś w tym, co opisał kolega wcześniej, że im zimniej to opony letnie są twardsze i efekt ten jest bardziej słyszalny. Gdy robi się cieplej, to jest mniej słyszalne. Zobaczymy latem, a to już niedługo. A może to taki urok lexusów? :o
Avatar użytkownika
zak640
Lex user
 
Posty: 79
Dołączył(a): 12 sie 2015, o 08:54
Model Lexusa: LS600hL
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Londyn

Re: Przy skręcie przeskok koła is 200d

Postprzez Victor » 25 lut 2017, o 01:46

Fakt jest faktem,jak jest sucho problem jest zdecydowanie mniejszy,gdy mokro niestety. choc najbardziej mnie wku..jak zawracam i jest np torowisko,odczucie jest takie jakby koła sie łamały.
Jednym słowem urok Lexusa-mocno denerwujący , ale nie tylko 7 gen Bety podobno ma to samo tak na pocieszenie...
Wiosna nadchodzi wiec koło bedzie większe i opona nowa,wiec zobaczę czy bedzie poprawa.
Victor
Lex user
 
Posty: 31
Dołączył(a): 20 paź 2016, o 22:38
Model Lexusa: IS200d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lpu

Następna strona

Powrót do IS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości