Parę pytań o Klimatyzację w LS430 w wersji Prezydent
: 20 maja 2015, o 21:23
Witam ponownie, może ktoś z posiadaczy tej wersji mógłby podpowiedzieć ilo strefowa tak naprawdę jest klimatyzacja w tym wariancie ? dwu czy może trzy strefowa ? Przed zakupem bardzo mi się podobała klimatyzacja sterowana z tylnego siedzenia i mógłbym sobie dać rękę uciąć, że przez myśl nie przeszło by mi, że może być dwu strefowa a jednak ... ustawiam sobie z przodu 21 jadę wszystko jest ok ale po jakimś czasie czuję, że coś robi się ciepło patrzę a na dwóch przednich wyświetlaczach od temperatury świeci się 23, żona z tyłu sobie zwiększyła temperaturę i chwała za to bo taki był zamysł by mogła sobie z tyłu zrobić nieco cieplej ale ja z przodu dalej potrzebuje chłodu to jak to jest w końcu ? ktoś z tyłu zmienia temperaturę a ona zmienia się mi z przodu ? to normalne tak ma być ? czy może mam coś uszkodzone itp. ? jak się ustawi z przednich foteli temperaturę to każda strona może mieć ile komu pasuje choć oddzielnie siły nawiewu już nie da się ustawić dla każdej ze stron ale to nie taki wielki problem.
Drugie pytanie to chce podjechać odgrzybić klimatyzację tylko zastanawiam się czy w tylnej kanapie jest drugi parownik ? filtr kabinowy jest tam oddzielny ten dostępny z bagażnika więc pierwotnie myślałem, że jest tam prócz lodówki drugi parownik i z niego jest oddzielnie sterowana klimatyzacja na tył ale chyba się przeliczyłem chyba, że jednak jest a jeśli tak to jak go odgrzybić z przodu włączają obieg zamknięty i ozonują ale czy z tyłu będzie też aktywny obieg zamknięty i się ten ewentualny drugi domniemany parownik odgrzybi ?
Mam ostatnie pytanie odnośnie klimatyzacji w tym aucie
W poprzednich samochodach miałem automatyczną dwustrefową nie dmuchała tak dobrze jak tutaj ale ogólnie jak była ustawiona temperatura np 19 stopni to klima non stop praktycznie dmuchała tak samo zimnym powietrzem, no chyba, że wentylator na chłodnicy się zacierał to raz chłodziło a po chwili nie i tak w kółko a tutaj jest inaczej tzn ustawie np. 20 stopni zaczyna dmuchać mocno czuć, że leci bardzo schłodzone powietrze a po jakimś czasie już leci delikatnie chłodne albo zupełnie "neutralne" czy po osiągnięciu zadanej temperatury w tym aucie sprężarka wyłącza się i dmucha powietrzem zastanym w kabinie a po ponownym podniesieniu się temperatury ponownie sprężarka załącza się i dmucha mocno schłodzonym ? czyli tak ma być i wszystko jest ok ? czy może sprawdzić czy są wszystkie biegi wentylatora na chłodnicy od klimy bo może któregoś biegu nie ma i zaczyna chłodzić jak wskoczy np. na 2 bieg a jak jest na 1 to nie kręci się i sprężarka nie startuje.
Drugie pytanie to chce podjechać odgrzybić klimatyzację tylko zastanawiam się czy w tylnej kanapie jest drugi parownik ? filtr kabinowy jest tam oddzielny ten dostępny z bagażnika więc pierwotnie myślałem, że jest tam prócz lodówki drugi parownik i z niego jest oddzielnie sterowana klimatyzacja na tył ale chyba się przeliczyłem chyba, że jednak jest a jeśli tak to jak go odgrzybić z przodu włączają obieg zamknięty i ozonują ale czy z tyłu będzie też aktywny obieg zamknięty i się ten ewentualny drugi domniemany parownik odgrzybi ?
Mam ostatnie pytanie odnośnie klimatyzacji w tym aucie
W poprzednich samochodach miałem automatyczną dwustrefową nie dmuchała tak dobrze jak tutaj ale ogólnie jak była ustawiona temperatura np 19 stopni to klima non stop praktycznie dmuchała tak samo zimnym powietrzem, no chyba, że wentylator na chłodnicy się zacierał to raz chłodziło a po chwili nie i tak w kółko a tutaj jest inaczej tzn ustawie np. 20 stopni zaczyna dmuchać mocno czuć, że leci bardzo schłodzone powietrze a po jakimś czasie już leci delikatnie chłodne albo zupełnie "neutralne" czy po osiągnięciu zadanej temperatury w tym aucie sprężarka wyłącza się i dmucha powietrzem zastanym w kabinie a po ponownym podniesieniu się temperatury ponownie sprężarka załącza się i dmucha mocno schłodzonym ? czyli tak ma być i wszystko jest ok ? czy może sprawdzić czy są wszystkie biegi wentylatora na chłodnicy od klimy bo może któregoś biegu nie ma i zaczyna chłodzić jak wskoczy np. na 2 bieg a jak jest na 1 to nie kręci się i sprężarka nie startuje.