Jak nie jak tak? To 8 biegowy direct shift.montyk pisze:Przecież to nie jest ta sama skrzynia.....pss pisze:Skrzynia jest ok, ale działa w 100% dopiero w trybie manualnym.
Znajomy testował porównując do RCF w którym jest ta sama skrzynia i faktycznie tam jest lepsza reakcja, aczkolwiek to inny silnik więc za pewne pogrzebanie w sofcie dało by lepsze rezultaty.
Lexus być może bał się o 2.0T i specjalnie je "ochronił".
Totalną bolączką IS/RC jest masa... one po prostu są ciężkie i walczą z grawitacją
Kod: Zaznacz cały
The IS 200t pairs the 2.0L turbo unit to a new 8-Speed Sport Direct Shift transmission with paddle shifts that was originally developed for the RC F high-performance coupe and which changes gear shifting in accordance to G-forces
Ja tam uważam, że duża masa to zaleta - na przykład przy wypadku. Wysoka masa to było jedno z kryteriów podczas wyboru samochodu. Poza tym nie walczy z grawitacją, a bezwładnością...pss pisze:Totalną bolączką IS/RC jest masa... one po prostu są ciężkie i walczą z grawitacją
Nie zdarzają się (chyba że tuż po odpaleniu na mrozie) - ja bym podjechał do serwisu.Damianus pisze:Pozostając przy temacie skrzyni biegów w 200t. Czy Wam również zdarzają się sporadyczne, dość wyraźne szarpnięcia przy np. dojeżdżaniu do czerwonego światła? Warto z tym podjechać do serwisu, czy może ta skrzynia tak już po prostu ma?