Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
-
- Lex Driver
- Posty: 516
- Rejestracja: 2 cze 2016, o 19:25
- Model Lexusa: is200t
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Nie głupie, ale trochę szkoda gwarancji ;/
Nie wie ktoś może czy te tarcze podejdą do is 200t:
https://www.powerbrakes.pl/pl/standard/ ... a-samochod ?
Pasują do gs250 i is300h - są wentylowane, a is200t ma zwykłe z tyłu więc pewnie zacisk też do wymiany ?
Pytam, bo chciałbym dorzucić: https://www.powerbrakes.pl/pl/redstuff/ ... a-samochod ebc red, a boje się, że TRW lub Zimmermany nie wytrzymają tego klocka.
Nie wie ktoś może czy te tarcze podejdą do is 200t:
https://www.powerbrakes.pl/pl/standard/ ... a-samochod ?
Pasują do gs250 i is300h - są wentylowane, a is200t ma zwykłe z tyłu więc pewnie zacisk też do wymiany ?
Pytam, bo chciałbym dorzucić: https://www.powerbrakes.pl/pl/redstuff/ ... a-samochod ebc red, a boje się, że TRW lub Zimmermany nie wytrzymają tego klocka.
-
- Lex Master
- Posty: 1425
- Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
- Model Lexusa: Civic 2.2
- Skąd:: Trójmiasto
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
pss Robert mówi własnie o magpro x17, bardzo mozliwe ze w przypadku toyoty jest to samo, zawsze mozna dopytać przed
https://youtu.be/zSQad35Ltlw?t=115
https://youtu.be/zSQad35Ltlw?t=115
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
-
- Nowy lex user
- Posty: 1
- Rejestracja: 3 maja 2018, o 21:03
- Model Lexusa: IS
- Skąd:: Kraków
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Cześć,
Jestem zainteresowany zakupem używanego Lexusa MkIII IS200t, lub IS250. Po przeczytaniu tego wątku wiem, że generalnie z samochodem problemów nie ma, oprócz zużywających się zbyt szybko klocków hamulcowych oraz problemów z zaworem turbo. Sporo użytkowników narzeka na szybkość skrzyni biegów oraz lag przy ruszaniu, natomiast na jeździe próbnej testowałem IS300 i podobała mi się zarówno dynamika samochodu jak i kultura pracy skrzyni biegów. Jestem ciekaw czy to dlatego, że po lifcie zostało coś poprawione czy po prostu nie mam wysokich wymagań. Generalnie szukam samochodu wygodnego, o ponadprzeciętnych osiągach i nowoczesnym wyglądzie. Spalanie o jakim tutaj piszecie jest dla mnie jak najbardziej akceptowalne.
Rozważam IS200t z roku 2016 z przebiegiem ok. 40k lub nieco starszy IS250 z lat wcześniejszych. Samochód chciałbym kupić w krakowskim ASO. Ceny tych aut to przedział 100-120k. Czy zakup tego samochodu w moim przypadku będzie dobrym wyborem?
Jestem zainteresowany zakupem używanego Lexusa MkIII IS200t, lub IS250. Po przeczytaniu tego wątku wiem, że generalnie z samochodem problemów nie ma, oprócz zużywających się zbyt szybko klocków hamulcowych oraz problemów z zaworem turbo. Sporo użytkowników narzeka na szybkość skrzyni biegów oraz lag przy ruszaniu, natomiast na jeździe próbnej testowałem IS300 i podobała mi się zarówno dynamika samochodu jak i kultura pracy skrzyni biegów. Jestem ciekaw czy to dlatego, że po lifcie zostało coś poprawione czy po prostu nie mam wysokich wymagań. Generalnie szukam samochodu wygodnego, o ponadprzeciętnych osiągach i nowoczesnym wyglądzie. Spalanie o jakim tutaj piszecie jest dla mnie jak najbardziej akceptowalne.
Rozważam IS200t z roku 2016 z przebiegiem ok. 40k lub nieco starszy IS250 z lat wcześniejszych. Samochód chciałbym kupić w krakowskim ASO. Ceny tych aut to przedział 100-120k. Czy zakup tego samochodu w moim przypadku będzie dobrym wyborem?
-
- Lex Driver
- Posty: 516
- Rejestracja: 2 cze 2016, o 19:25
- Model Lexusa: is200t
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Jak już to is200t, bo lepiej jeździ niż 250.
Po 2 latach mogę powiedzieć, że oprócz tych hamulców, skrzyni która mogła by być lepsza to auto jest idealne.
Koledzy z niemieckimi autami latają na serwisy, a to jeździ
Na pewno warto kupić z polskim pochodzeniem, serwisem i w ASO - choć to ostatnie pewności nie gwarantuje w obecnych czasach.
Ceny się za pewne trzymają ale możesz zobaczyć na wyprzedaż rocznika i spróbować utargować coś co zostało na placu.
Po 2 latach mogę powiedzieć, że oprócz tych hamulców, skrzyni która mogła by być lepsza to auto jest idealne.
Koledzy z niemieckimi autami latają na serwisy, a to jeździ
Na pewno warto kupić z polskim pochodzeniem, serwisem i w ASO - choć to ostatnie pewności nie gwarantuje w obecnych czasach.
Ceny się za pewne trzymają ale możesz zobaczyć na wyprzedaż rocznika i spróbować utargować coś co zostało na placu.
-
- Lex user
- Posty: 23
- Rejestracja: 29 gru 2017, o 18:16
- Model Lexusa: IS300h
- Skąd:: Katowice
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
A ile letnie i jakie modele maja koledzy? Pytam z ciekawości bo nigdy bym nie przypuszczał, że niemieckie samochody są aż tak awaryjne.pss pisze:Jak już to is200t, bo lepiej jeździ niż 250.
Po 2 latach mogę powiedzieć, że oprócz tych hamulców, skrzyni która mogła by być lepsza to auto jest idealne.
Koledzy z niemieckimi autami latają na serwisy, a to jeździ
Na pewno warto kupić z polskim pochodzeniem, serwisem i w ASO - choć to ostatnie pewności nie gwarantuje w obecnych czasach.
Ceny się za pewne trzymają ale możesz zobaczyć na wyprzedaż rocznika i spróbować utargować coś co zostało na placu.
-
- Lex Driver
- Posty: 457
- Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
- Model Lexusa: IS200T
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Moje bmw kupione nowe w salonie sprzedałem w wieku 3 lat. Wizyt w serwisie spowodowanych awariami w tym czasie było ponad 10. Pierwsza awaria przy ok 25 tys kilometrów
-
- Lex Driver
- Posty: 516
- Rejestracja: 2 cze 2016, o 19:25
- Model Lexusa: is200t
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Niemcy to tez efekt skali, bo prostu dużo tych marek się tu sprzedaje.
Spory problem ma mercedes i to widać nawet na placach pod serwisami + tym co mówią "leweciarze".
Bmw też nie ma dobrej passy, ale hitem była jedna Audi a6 gdzie historia serwisowa po 3 latach była tak długa, że scroll od myszki się zagrzał i wyszło że potrafiła być co 2tyg na serwisie
Może to też kwestia ilości elektroniki w tych modelach?
Stockowe wersje są bardzo biedne, każde z tych aut trzeba doposażyć i tak naprawdę z taśmy zjeżdżają różne sztuki.
Taki Lexus ma już prościej, bo robią określone już wersje wyposażenia, a zmiany klienta są jedynie kosmetyczne...
Spory problem ma mercedes i to widać nawet na placach pod serwisami + tym co mówią "leweciarze".
Bmw też nie ma dobrej passy, ale hitem była jedna Audi a6 gdzie historia serwisowa po 3 latach była tak długa, że scroll od myszki się zagrzał i wyszło że potrafiła być co 2tyg na serwisie
Może to też kwestia ilości elektroniki w tych modelach?
Stockowe wersje są bardzo biedne, każde z tych aut trzeba doposażyć i tak naprawdę z taśmy zjeżdżają różne sztuki.
Taki Lexus ma już prościej, bo robią określone już wersje wyposażenia, a zmiany klienta są jedynie kosmetyczne...
-
- Lex Driver
- Posty: 457
- Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
- Model Lexusa: IS200T
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
czy wasze auto przy dodawaniu gazu ma dość łatwo słyszalny "świst" dźwięk turbosprezarkI?
- david201
- Lex user
- Posty: 46
- Rejestracja: 16 maja 2017, o 16:36
- Model Lexusa: Is 200t
- Skąd:: KRAKÓW
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Przebieg coś 75tyś.km i świstu nie słychać żadnego,ale zauważyłem czasem mocniejsze szarpniecie w skrzyni biegów przy zmianie.
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
- cardiologist
- Lex user
- Posty: 102
- Rejestracja: 9 maja 2017, o 09:21
- Model Lexusa: IS 200t
- Skąd:: Katowice
- Kontakt:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Witam,
u mnie gwizda praktycznie od nowości. Na początku tylko na zimnym silniku, teraz właściwie pogwizduje również po złapaniu temp roboczej silnika. Aktualny przebieg coś koło 14600km. Na dniach będę miał pierwszy przegląd. Tym razem nie odpuszczę. Dwie sprawy muszą załatwić...gwizd turbo i trzeszczenie z okolicy słupka B kierowcy i pasażera.
Zdam relacje jak będę po przeglądzie:)
Pozdrawiam:)
u mnie gwizda praktycznie od nowości. Na początku tylko na zimnym silniku, teraz właściwie pogwizduje również po złapaniu temp roboczej silnika. Aktualny przebieg coś koło 14600km. Na dniach będę miał pierwszy przegląd. Tym razem nie odpuszczę. Dwie sprawy muszą załatwić...gwizd turbo i trzeszczenie z okolicy słupka B kierowcy i pasażera.
Zdam relacje jak będę po przeglądzie:)
Pozdrawiam:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości