Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu IS
niven
Lex Driver
Posty: 457
Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
Model Lexusa: IS200T
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: niven »

Jaca68 pisze:
niven pisze:Dzisiejszy pacjent IS 200T

http://i67.tinypic.com/28w1cg1.jpg
Czegoś nie kumam, chcesz sprzedać ale zawirusowałeś?
I jak wrażenia przyspieszeń/spalania?
Nie ma kupca a mocy brak

Przyspiesza dużo lepiej. Spalanie minimalnie mniejsze bo „fabryczny program zalewał silnik z duża ilością paliwa” do 3000rpm jest praktycznie bez zmian co widać na wykresie. Powyżej jest mega kot. Polecam
Awatar użytkownika
cardiologist
Lex user
Posty: 102
Rejestracja: 9 maja 2017, o 09:21
Model Lexusa: IS 200t
Skąd:: Katowice
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: cardiologist »

Teraz jest 6,7s do pierwszej setki (na suchej nawierzchni i rozgrzanych oponach). Żaden Superb na światłach nie ma szans...no może prawie żaden.
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
Posty: 1774
Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: Dawid0ss »

cardiologist pisze:Teraz jest 6,7s do pierwszej setki (na suchej nawierzchni i rozgrzanych oponach). Żaden Superb na światłach nie ma szans...no może prawie żaden.
No to jeszcze odrobinę i będziecie szybsi ode mnie ;-)

Prawie 400Nm jest już ok. Co prawda auto jest ciężkie i ratio waga/moc nadal nie powala, ale taka dynamika imo jest w pełni do zaakceptowania.
Teraz jeszcze jedno pytanie. Jak się to przełoży na skrzynię i całą resztę po większym przebiegu. Ale o tym to już będzie oddzielna dyskusja za kilka k km ;-)

Pzdr i szerokiej drogi
pss
Lex Driver
Posty: 509
Rejestracja: 2 cze 2016, o 19:25
Model Lexusa: is200t
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: pss »

Jaca68 pisze: Dzwoniłem do serwisu w Warszawie, zapytałem przy okazji o skrzynie biegów, bo jej praca nie wygląda według mnie na klasyczny automat. Pan powiedział, że tam siedzi CVT.
I to wiele tłumaczy, skrzynia tylko udaje 8 biegów, żeby kierownika oszukać.
eee nie, nawet widziałem dokumenty techniczne tej skrzyni, to zwykły klasyczny automat 8 biegów przeniesiony z IS350 wyprodukowany przez AISIN: https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_ ... sion#AA81E
Pan się chyba pomylił z 300h gdzie jest przeróbka cvt :)
niven
Lex Driver
Posty: 457
Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
Model Lexusa: IS200T
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: niven »

Dawid0ss pisze:
cardiologist pisze:Teraz jest 6,7s do pierwszej setki (na suchej nawierzchni i rozgrzanych oponach). Żaden Superb na światłach nie ma szans...no może prawie żaden.
No to jeszcze odrobinę i będziecie szybsi ode mnie ;-)

Prawie 400Nm jest już ok. Co prawda auto jest ciężkie i ratio waga/moc nadal nie powala, ale taka dynamika imo jest w pełni do zaakceptowania.
Teraz jeszcze jedno pytanie. Jak się to przełoży na skrzynię i całą resztę po większym przebiegu. Ale o tym to już będzie oddzielna dyskusja za kilka k km ;-)

Pzdr i szerokiej drogi
IS350 mający tę samą skrzynie ma 380Nm - 390 po modzie zatem nie zrobi nic tej skrzyni
niven
Lex Driver
Posty: 457
Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
Model Lexusa: IS200T
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: niven »

cardiologist pisze:Teraz jest 6,7s do pierwszej setki (na suchej nawierzchni i rozgrzanych oponach). Żaden Superb na światłach nie ma szans...no może prawie żaden.
może zacznijmy że SUPERB to liga wyżej niż ten lexus - raczej powinnismy porownywac z octavia patrząc na rozmiar

ale co do samego superba:

2.0 TDI DSG 190KM - 7,7 do setki katalogowo
2,0 TDI DSG 4x4 190KM - 7,6 do setki katalogowo
2,0 TSI DS 220KM - 7,1 do setki katalogow
2,0 TSI DSG280KM 4x4 - 5,8 do setki

Twierdzę że każdy z ww. wersji robi IS200t do setki - dwie pierwsze będą mieć problem potem bo mniejsza moc - ale jednak do setki będą szybsze ze względu na skrzynie

a i w 6,7 nie wierzę - w lexusie nie da się ruszyc jak w bmw czy vag trzymając hamulec wcisniety i gaz wcisniety z wyższych obrotow np. z 4000 - is200t po modzie ledwo ledwo robi poniżej 7 do setki a wersja bez moda podchodzi pod 8 sekund i to jak czytam forum nie tylko moje zdanie. owszem lexus powiedzmy 100-200 będzie chodzil podobnie jak 2.0tsi superba 220 konne ale do setki nie ma szans
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: ledziu »

niven pisze:
cardiologist pisze:Teraz jest 6,7s do pierwszej setki (na suchej nawierzchni i rozgrzanych oponach). Żaden Superb na światłach nie ma szans...no może prawie żaden.
może zacznijmy że SUPERB to liga wyżej niż ten lexus - raczej powinnismy porownywac z octavia patrząc na rozmiar

ale co do samego superba:

2.0 TDI DSG 190KM - 7,7 do setki katalogowo
2,0 TDI DSG 4x4 190KM - 7,6 do setki katalogowo
2,0 TSI DS 220KM - 7,1 do setki katalogow
2,0 TSI DSG280KM 4x4 - 5,8 do setki

Twierdzę że każdy z ww. wersji robi IS200t do setki - dwie pierwsze będą mieć problem potem bo mniejsza moc - ale jednak do setki będą szybsze ze względu na skrzynie

a i w 6,7 nie wierzę - w lexusie nie da się ruszyc jak w bmw czy vag trzymając hamulec wcisniety i gaz wcisniety z wyższych obrotow np. z 4000 - is200t po modzie ledwo ledwo robi poniżej 7 do setki a wersja bez moda podchodzi pod 8 sekund i to jak czytam forum nie tylko moje zdanie. owszem lexus powiedzmy 100-200 będzie chodzil podobnie jak 2.0tsi superba 220 konne ale do setki nie ma szans
Byłem odbierać swojego aurisa z hamki i wyszedł taki sam temat jak z is200t czyli mocno nie trzyma serii (220km zamiast 244) ale... Pan który hamował kilka ist potwierdził że wszystkie nie trzymają mocy, próbowali się doszukać "czegoś" ale się nie udało generalnie tojka tak ma i tyle.

Co do czasów 0-100 musicie to traktować w mocnym przybliżeniu a tak właściwie one nic nie oznaczają. I tak npz ostatnia moja pojeżdżawka: BMW m550d xd mające katalogowo coś koło 400km i 760nm łapie koło 5s (realnie, powtarzalnie) katalogowo 4,5s, mercedes S V8 bit 450km też coś koło 700nm, jeep gc srt 6,1 420km/570Nm katologowo 5,3s no i moje auto nie zmierzone :biggrin2:

Efekt porównania MB zostawiał w tyle BMW tak ze nie było o czy gadać kreska/rolka, Jeep jechał równo z BMW natomiast autem którym ja jechałem zostawiałem wszystkie te auta i to tak konkretnie.

No i teraz zastanówmy się o co tu chodzi okazuje się że tabelki z 0-100 oszukują no ale możemy sobie to wytłumaczyć marketing i takie tam no ale na drodze realnie te auta powinny jechać prawie identycznie a nie jechały do tego różnice były max kolosalne...

I żeby nie było testowałem wszystko po wiele razy (1 bak paliwa poszedł) a co ciekawe były grane samochody typu audi s8/rs3 2015r, bmw i8, typer turbo itd. i za każdym razem z porównań 0-100 wychodziła lipa. Notabene jak bym Wam pokazał filmik z rs3 po programie 0-100 to auto które go wyprzedzało w/g tabelek musiało by mieć 2s a miało ponad 5s :biggrin2:

Następny temat pimpowany przez moto maniaków to moc i tu też byście się mocno zdziwili bo miałem przyjemność posiadania na spółkę z bratem 3ech takich samych aut w różnych set-upach od 400km do 500km więc mogliśmy sobie jechać i sprawdzać... no i niestety dało to następny obraz mitologii koniwej zwanej pałerowej :biggrin2: bo dwa identyczne auta z identycznymi silnikami z różnicą 100km jechały na tyle podobnie że nawet filmik nic nie rozstrzygał ciekawego.

Więc Panowie olejcie te tabelki z czasami 0-100 trza się ruszyć i porównywać :ok:

PS.

Sprawdzałem gs mk2 v8 vs bmw x5d z literką M po sofcie na 850nm i z całego porównania najlepsza była mina kirownika bmw który przyswoił za dużo tabelek no ale wygrał

No i co do tabelek zagadka...
Co będzie szybsze 0-150 clk w208 4,3 seria, gs430mk2 seria, 350z manual/lsd/300km. Zobaczcie wiki tabelki,masy itp. Zobaczymy co Wam wyjdzie na sucho.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2018, o 11:56 przez ledziu, łącznie zmieniany 1 raz.
niven
Lex Driver
Posty: 457
Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
Model Lexusa: IS200T
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: niven »

czas do setki ma znaczenie jak chcesz się z kims scigac do swiatel - co akurat zakładam tak jak u mnie po ukończeniu mniej więcej 25 roku życia przeszło

wg mnie bardziej liczy się to co dzieje się w przedzialem 50-200 a nawet 50-150
Awatar użytkownika
cardiologist
Lex user
Posty: 102
Rejestracja: 9 maja 2017, o 09:21
Model Lexusa: IS 200t
Skąd:: Katowice
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: cardiologist »

a propos przyspieszenia to prawdziwa "frajda" zaczyna się jak konkretnie dociążymy auto. Ja ostatnio jadąc z 4 dorosłymi osobami na pokładzie i bagażnikiem zapchanym na "pół gwizdka" miałem wrażenie jakby z silnikiem coś się stało:P zamulanie totalne :D
Awatar użytkownika
cardiologist
Lex user
Posty: 102
Rejestracja: 9 maja 2017, o 09:21
Model Lexusa: IS 200t
Skąd:: Katowice
Kontakt:

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Post autor: cardiologist »

"... w lexusie nie da się ruszyc jak w bmw czy vag trzymając hamulec wcisniety i gaz wcisniety z wyższych obrotow np. z 4000..."

właśnie miałem kiedyś o to zapytać czy w lexie istnieje coś takiego jak procedura szybkiego startu launch control...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Lexus IS”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości