IS-F
: 29 sie 2017, o 23:40
Czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda koszt utrzymania IS-F ? Jakie są najczęstsze problemy?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Właśnie też o tym myślę. Natomiast cholernie ciężko znaleźć. Jednego widziałem jak do tej pory po liftingu. Szczerze mówiąc na palcach jednej ręki można policzyć te na sprzedaż.octane pisze:Polift ma też prawdziwą szperę. Ogólnie to lepiej kupić polift nawet ze względu na utratę wartości. Będzie mniej tracił.
Słuszna uwagaoctane pisze:Polift ma też prawdziwą szperę.
Ze zdjęć nic nie wynika. Oba, a szczególnie ten starszy, przygotowane ładnie do sprzedaży. Trzeba podjechać i wszystko sprawdzić. Dla mnie dziwne jest, że ten nowszy nie ma rozmrażania wycieraczek, a ta funkcja była w standardzie.Przem86 pisze:Więc znalazłem 2 godne uwagi:
https://www.leboncoin.fr/voitures/1140907339.htm?ca=4_s
I
https://www.leboncoin.fr/voitures/1172229098.htm?ca=4_s
Pierwszy to polift i 81 000 przebiegu, a drugi przedlift 43000 przebiegu
Jak na lata '07 - '14 to faktycznie mało. Z innych statystyk do których kiedyś dotarłem, to w 2013 roku, w Stanach sprzedano 500 sztuk, a u nas tylko 3 sztukiBeeMiX pisze:Wow 12 tys sztuk to bardzo bardzo mało jak na obecne realia. BMW E9x M3 zrobili ponad 70 tys!