is200 za ok 14k , czego się spodziewać ?

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu IS

Moderator: klexus

is200 za ok 14k , czego się spodziewać ?

Postprzez KowaLazer » 22 lut 2014, o 23:42

Witam serdecznie, jestem studentem, mam 19 lat , do tej pory nie posiadałem prywatnego samochodu.
Jedną pasję musiałem zakończyć (2007-20014) było to modelarstwo kołowe RC finalnie na poziomie Mistrzostw Polski ...
Przyszedł czas na zakup swojego pierwszego, jak to się mówi, wymarzonego pojazdu.
Przestudiowałem różne fora , moja lista się zmniejszyła dość mocno. Od Toyoty MR2 mk2 , po Mercedesy CLK i inne Nissany 200sx .
Ogólnie chodzi o samochód na co dzień, który ma być wygodny ale też bezpieczny. Nie mówię tu o poduszkach , mówię o mocy a silnik is200 ma jej dość sporo, żeby wykonać spokojnie manewr wyprzedzania, czy też wyjść z nieprzewidzianej sytuacji.

Jestem w trakcie ,,zbierania'' na ten samochód , przestudiowałem dość sporo tematów związanych z jego modyfikacjami ...
Proszę się nie spodziewać, że na 100 % zostanę na tym forum ,będę posiadaczem IS'a , który na prawdę bardzo mi się podoba .Mogę nie być w stanie zarobić na dzień dzisiejszy takiej kwoty.

Bardzo proszę o wyrażenie swojego zdania na temat is'ów, których jest dość sporo na allegro czy otomoto i które nie przekraczają kwoty 14 tyś.
Czytając forum zauważyłem, że gdy była mowa o cenie, przeważnie kosztowały one 18-23 tys , więc czego można się spodziewać po samochodzie za ok 13-14 tys, który na fotkach wygląda nieźle ALE ..
Czy to nie będzie wyglądało tak ? http://www.youtube.com/watch?v=kRvzjN1kC6Q

Przykład

http://otomoto.pl/lexus-is200-full-zadb ... 10811.html

Pozdrawiam serdecznie i proszę o odpowiedzi.