Warsztat

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu IS

Moderator: klexus

Warsztat

Postprzez saabng900 » 30 gru 2014, o 01:02

Kupiłem Leksia IS 200, taniej bo uszkodzonego .Zapewne cewki albo i szklanki albo coś jeszcze bo faluje na wolnych obrotach (komputer podobno mówi źle o 1 i 3 cylindrze).
Komu można to powierzyć w Warszawie i okolicach żeby było dobrze i nie za drogo. Czy wystarczy doświadczony w Toyotach?
Czy cewki muszą być wszystkie takie same, tej samej firmy?
Wojtek
saabng900
Nowy lex user
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 gru 2014, o 09:56
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Warsztat

Postprzez rleon » 30 gru 2014, o 22:18

Gt4, wola
Avatar użytkownika
rleon
Lex user
 
Posty: 34
Dołączył(a): 7 maja 2014, o 16:34
Model Lexusa: IS300 SC
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Warsztat

Postprzez saabng900 » 31 gru 2014, o 00:50

Dzięki, wpadnę rano powąchać.
saabng900
Nowy lex user
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 gru 2014, o 09:56
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Warsztat

Postprzez carsik » 31 gru 2014, o 00:52

saabng900 napisał(a):Kupiłem Leksia IS 200, taniej bo uszkodzonego .Zapewne cewki albo i szklanki albo coś jeszcze bo faluje na wolnych obrotach (komputer podobno mówi źle o 1 i 3 cylindrze).
Komu można to powierzyć w Warszawie i okolicach żeby było dobrze i nie za drogo. Czy wystarczy doświadczony w Toyotach?
Czy cewki muszą być wszystkie takie same, tej samej firmy?
Wojtek


Cewki nie musza być jednakowe ale i tak jedyną rozsądna alternatywą są cewki oryginalne, nawet używane. Tylko po co dywagacje o cewkach jak powód jest nieznany tego falowania. Najpierw zdiagnozować problem a później zastanawiać się nad wydawaniem kasy.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
carsik
Lex Maniak
 
Posty: 837
Dołączył(a): 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GT4 Warszawa

Re: Warsztat

Postprzez owczar » 31 gru 2014, o 11:38

W innym Twoim temacie już napisałem, ale tutaj powtórzę.

Podjedź najpierw do warsztatu żeby zdiagnozować co jest przyczyną. Na początek obowiązkowo sprawdzenie kompresji.

A jeśli chodzi o warsztat to carsik :)
Avatar użytkownika
owczar
Lex Master
 
Posty: 2455
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: LS430 President `03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Warsztat

Postprzez saabng900 » 31 gru 2014, o 12:42

OK, warsztat , wszystko wyjdzie. Dzięki.
saabng900
Nowy lex user
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 gru 2014, o 09:56
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Warsztat

Postprzez saabng900 » 31 gru 2014, o 12:53

Jeszcze jedno. Uśmiejecie się, ale po kościele wyjąłem aku żeby mi nieubezpieczonego jeszcze Leksia nie ukradli i jeżdżę Saabem...
Może po tym chociaż "TRC OFF" zniknie ..
saabng900
Nowy lex user
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 gru 2014, o 09:56
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dommell » 31 gru 2014, o 13:02

Zniknie. Owszem. Ale na chwile.
Avatar użytkownika
dommell
Lex Driver
 
Posty: 607
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:21
Lokalizacja: Kielce, Warszawa
Model Lexusa: IS 200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce, Warszawa


Powrót do Lexus IS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości