Czy warto i użyteczne jest w Polsce AVS regulacja sztywności

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu GS

Czy warto i użyteczne jest w Polsce AVS regulacja sztywności

Postprzez Mth777 » 16 sty 2015, o 23:52

Czy warto i użyteczne jest w Polsce AVS regulacja sztywności ? Czy warto do dobrać jako dodatek przy zakupie ? Chodzi o nowe gs 450h
W pakiecie z adaptacyjnym tempomatem i PCS ponad 24 tyś dodatkowo

Czy Waszym zdaniem warto i czuje się korzyść w praktyce. Jazda w mieście i czasem za granicę
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie
Avatar użytkownika
Mth777
Lex user
 
Posty: 27
Dołączył(a): 3 wrz 2013, o 22:20
Model Lexusa: GS450h
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: W-wa

Re: Czy warto i użyteczne jest w Polsce AVS regulacja sztywn

Postprzez dS » 21 sty 2015, o 08:37

Jeśli lubisz zapi****lać to AVS będzie przydatny . Usztywni Ci on zawieszenie w zakrętach przez co auto będzie lepiej się trzymało i będzie je mogło pokonywać szybciej. Jeśli jednak 150km/h przekraczasz tylko na prostej autostradzie można sobie ten system odpuścić. Jednak z drugiej strony aktywny tempomat to przydatna opcja, a PCS też może być przydatne.
Avatar użytkownika
dS
Lex Master
 
Posty: 2967
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez micrus » 21 sty 2015, o 10:05

Osobiście pobawiłem się trochę avs na początku i potem zapomniałem, że jest :) Ja bym nie brał.
Avatar użytkownika
micrus
Lex user
 
Posty: 183
Dołączył(a): 1 paź 2013, o 09:17
Model Lexusa: GS 300 III gen.
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czy warto i użyteczne jest w Polsce AVS regulacja sztywn

Postprzez pkobierecki » 26 sty 2015, o 16:32

Jedyna funkcja to faktycznie jazda po torze. Ja po autostradzie po 250 km/h lecę swoim bez tych bajerów i auto trzyma się idealnie. Auto na zwykłym zawieszeniu jest super stabilne i oferuje jednocześnie idealny komfort. to jest limuzyna, ma nisko środek ciężkości, nie wychyla się przy większych prędkościach nawet pomimo komfortowego zawieszenia tak jak robią to SUV-y. Jak miałem f-sporta na testy to kilka razu użyłem właściwie tylko dla testu i olałem tę funkcję. A tempomaty- lepiej je przetestuj. W RX tempomat adaptacyjny świruje na zakrętach i bez potrzeby hamuje, nie wiadomo czy w GS-ie to zmienili.
pkobierecki
Lex user
 
Posty: 183
Dołączył(a): 15 lip 2012, o 16:42
Model Lexusa: CT 200h<RX450h<GS540h
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław

Re: Czy warto i użyteczne jest w Polsce AVS regulacja sztywn

Postprzez LinkPL » 27 sty 2015, o 01:00

Jak napisał ds, zależy co kto lubi ... Jeździsz szybciej to się przyda, nie to też nie ma co dopłacać. Mi się funkcja bardzo podoba i używam właśnie na autostradach itd ... Co zauważyłem inaczej też skrzynia pracuje ... bo np. zaczyna hamować sama biegami :)

Aktywny tempomat jest kozak, bynajmniej w moim mniemaniu. Wiadomo że żaden elektroniczny bajer nie zwolni Cię z obowiązku patrzenia na drogę, ale jak się przywyknie, albo np jedzie się w kolumnie samochodów to jest super ... Normalnie musisz nonstop hamować przyspieszać a tak jedziesz na leniucha ... bo czasami nie warto się wygłupiać jak po prostu jest duży ruch.

Pozdrawiam
Link
Avatar użytkownika
LinkPL
Lex Maniak
 
Posty: 795
Dołączył(a): 9 lis 2010, o 00:59
Lokalizacja: Iłża
Model Lexusa: Kia Optima SW GTline, T4Runner
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Iłża

Re: Czy warto i użyteczne jest w Polsce AVS regulacja sztywn

Postprzez Krawcol82 » 27 sty 2015, o 01:20

Mth777 napisał(a):Czy warto i użyteczne jest w Polsce AVS regulacja sztywności ? Czy warto do dobrać jako dodatek przy zakupie ? Chodzi o nowe gs 450h
W pakiecie z adaptacyjnym tempomatem i PCS ponad 24 tyś dodatkowo

Czy Waszym zdaniem warto i czuje się korzyść w praktyce. Jazda w mieście i czasem za granicę
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie

Ja bym ten pakiet wziął dla samego PCS-przydatna rzecz...
Na szczęście tylko raz miałem sytuację, że system się przydał... Odezwał się alarm, ledwie musnąłem pedał hamulca, a auto zaczęło mocno hamować, naciągnęły się pasy dociskając mnie do oparcia... wyhamowałem tuż za autem, które zajechało mi drogę zmieniając nagle pas ruchu :cenzura:
A sam AVS-czasami zmienię ustawienie zawieszenia, ale najczęściej jeżdżę na AUTO lub COMFORT :)
Aktywny tempomat-wyłącznie na autostrady.
Krawcol82
Lex user
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 kwi 2014, o 23:47
Model Lexusa: LS460
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska


Powrót do Lexus GS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości