Czy warto i użyteczne jest w Polsce AVS regulacja sztywności

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu GS

Moderator: klexus

Czy warto i użyteczne jest w Polsce AVS regulacja sztywności

Postprzez Mth777 » 16 sty 2015, o 23:52

Czy warto i użyteczne jest w Polsce AVS regulacja sztywności ? Czy warto do dobrać jako dodatek przy zakupie ? Chodzi o nowe gs 450h
W pakiecie z adaptacyjnym tempomatem i PCS ponad 24 tyś dodatkowo

Czy Waszym zdaniem warto i czuje się korzyść w praktyce. Jazda w mieście i czasem za granicę
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie
Mth777
Nowy lex user
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3 wrz 2013, o 22:20
Model Lexusa: W planie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wwa

Re: Czy warto i użyteczne jest w Polsce AVS regulacja sztywn

Postprzez dS » 21 sty 2015, o 08:37

Jeśli lubisz zapi****lać to AVS będzie przydatny . Usztywni Ci on zawieszenie w zakrętach przez co auto będzie lepiej się trzymało i będzie je mogło pokonywać szybciej. Jeśli jednak 150km/h przekraczasz tylko na prostej autostradzie można sobie ten system odpuścić. Jednak z drugiej strony aktywny tempomat to przydatna opcja, a PCS też może być przydatne.
Obrazek
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
Avatar użytkownika
dS
Moderator
 
Posty: 2920
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez micrus » 21 sty 2015, o 10:05

Osobiście pobawiłem się trochę avs na początku i potem zapomniałem, że jest :) Ja bym nie brał.
Obrazek
Avatar użytkownika
micrus
Lex user
 
Posty: 195
Dołączył(a): 1 paź 2013, o 09:17
Model Lexusa: GS 300 III gen.
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czy warto i użyteczne jest w Polsce AVS regulacja sztywn

Postprzez pkobierecki » 26 sty 2015, o 16:32

Jedyna funkcja to faktycznie jazda po torze. Ja po autostradzie po 250 km/h lecę swoim bez tych bajerów i auto trzyma się idealnie. Auto na zwykłym zawieszeniu jest super stabilne i oferuje jednocześnie idealny komfort. to jest limuzyna, ma nisko środek ciężkości, nie wychyla się przy większych prędkościach nawet pomimo komfortowego zawieszenia tak jak robią to SUV-y. Jak miałem f-sporta na testy to kilka razu użyłem właściwie tylko dla testu i olałem tę funkcję. A tempomaty- lepiej je przetestuj. W RX tempomat adaptacyjny świruje na zakrętach i bez potrzeby hamuje, nie wiadomo czy w GS-ie to zmienili.
pkobierecki
Lex user
 
Posty: 107
Dołączył(a): 15 lip 2012, o 16:42
Model Lexusa: GS 450H+CT 200H
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Czy warto i użyteczne jest w Polsce AVS regulacja sztywn

Postprzez LinkPL » 27 sty 2015, o 01:00

Jak napisał ds, zależy co kto lubi ... Jeździsz szybciej to się przyda, nie to też nie ma co dopłacać. Mi się funkcja bardzo podoba i używam właśnie na autostradach itd ... Co zauważyłem inaczej też skrzynia pracuje ... bo np. zaczyna hamować sama biegami :)

Aktywny tempomat jest kozak, bynajmniej w moim mniemaniu. Wiadomo że żaden elektroniczny bajer nie zwolni Cię z obowiązku patrzenia na drogę, ale jak się przywyknie, albo np jedzie się w kolumnie samochodów to jest super ... Normalnie musisz nonstop hamować przyspieszać a tak jedziesz na leniucha ... bo czasami nie warto się wygłupiać jak po prostu jest duży ruch.

Pozdrawiam
Link
How far We can go ...
Avatar użytkownika
LinkPL
Lex Driver
 
Posty: 696
Dołączył(a): 9 lis 2010, o 00:59
Lokalizacja: Iłża
Model Lexusa: GS430 UZS190, T4R
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Iłża

Re: Czy warto i użyteczne jest w Polsce AVS regulacja sztywn

Postprzez Krawcol82 » 27 sty 2015, o 01:20

Mth777 napisał(a):Czy warto i użyteczne jest w Polsce AVS regulacja sztywności ? Czy warto do dobrać jako dodatek przy zakupie ? Chodzi o nowe gs 450h
W pakiecie z adaptacyjnym tempomatem i PCS ponad 24 tyś dodatkowo

Czy Waszym zdaniem warto i czuje się korzyść w praktyce. Jazda w mieście i czasem za granicę
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie

Ja bym ten pakiet wziął dla samego PCS-przydatna rzecz...
Na szczęście tylko raz miałem sytuację, że system się przydał... Odezwał się alarm, ledwie musnąłem pedał hamulca, a auto zaczęło mocno hamować, naciągnęły się pasy dociskając mnie do oparcia... wyhamowałem tuż za autem, które zajechało mi drogę zmieniając nagle pas ruchu :cenzura:
A sam AVS-czasami zmienię ustawienie zawieszenia, ale najczęściej jeżdżę na AUTO lub COMFORT :)
Aktywny tempomat-wyłącznie na autostrady.
Krawcol82
Lex user
 
Posty: 95
Dołączył(a): 3 kwi 2014, o 23:47
Model Lexusa: LS460
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska


Powrót do Lexus GS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Adolvo i 2 gości