Strona 1 z 1

GS430 vs IS200 -porównujemy

PostNapisane: 3 lip 2016, o 10:26
przez fabisz93
Witam
Od prawie roku jeżdzę Lexusem is200 sportcross i jak zreszta ma każdy w miare jedzenia apetyt rosnie i zacząłem sie zastanawiać nad zakupem GS430 MK2

Mógłby ktoś dla mnie porównać te dwa autka ?
Chodzi mi o to co jest lepsze ,poprawione oraz
Jak z częściami ?


Nie interesuje mnie spalanie oraz opłaty -na to jestem gotowy :-)
Pozdrawiam

Re: GS430 vs IS200 -porównujemy

PostNapisane: 3 lip 2016, o 10:34
przez dzida
wg mnie wszystko lepsze, prócz... łatwości parkowania i dostępności ładnych egzemplarzy :)

Re: GS430 vs IS200 -porównujemy

PostNapisane: 3 lip 2016, o 12:41
przez fabisz93
A jak wychodzą ceny czesci ?dostepnosc czesci blacharskich np ? Czego sie bać ?
Bo jesli chodzi o is200 to jedyne co uwazam za ciężki temat to brak lamp xenonowych na rynku polskim i konieczność targania ze stanów :/

Chciałbym zeby tutaj zajrzał człowiek który jeździ gs430 i mi poukładał w głowie bo w sumie stanąłem przed decyzja czy robić sportcrossa na cukierek czy sprzedać i gs430 kupić -znajomy powiedział żebym patrzył co wizualnie mi sie bardziej podoba bo do osiągów jako motocyklista szybko przywyknę :laugh1:

PostNapisane: 3 lip 2016, o 13:24
przez Marchol
Miałem IS200, mam gs 430 mkII, co na plus:
- komfort,
-cisza,
-przyspieszenie,
Co na minus :
- Hamulce, trzeba zrobić upgrade,
- Maglownica, ciężko dojść do perfekcji, dużo osób ma problem z drgającą kierownicą, czasem regeneracja nawet nie pomaga
- prowadzenie gorsze niż w IS, w końcu nie jest to samochód ala sportowy jak IS,
- jak ktoś nie ma dwóch aut to brak składanych tylnych siedzeń i otworu na narty może być problemem
Dostępność części bardzo podobna, nie zauważyłem różnicy w kosztach, jedynie początek może być bolesny jak się kupi zaniedbany egzemplarz.
Ogólnie nie żałuję zmiany, jestem bardzo zadowolony z GS 'a.

GS430 vs IS200 -porównujemy

PostNapisane: 3 lip 2016, o 13:40
przez muzz
Spalanie większe w GS ;)
Hamulce są takie same w obu wiec jasne jest, ze w GS bedą się gorzej spisywały. Chociaż GS ma wspomaganie nagłego hamowania i to trochę poprawia sytuacje ale i tak nie zmienia to postaci rzeczy, ze ten sam zestaw musi zatrzymać samochód ważący ok. 200kg cięższy.
Komfort większy zdecydowanie w GS. Wyciszenie rownież.
Prowadzenie gorsze i poprawia się dopiero po założeniu niższych/twardszych sprężyn. Inaczej to kanapa.
Opony droższe.
Bagaznik sedanów większy w GS ale cały czas nie taki duży i praktyczny jak zależy ci na praktyczności to bym się mocno zastanowił.
GS i IS mam okazje pojeździć na codzień na zmianę.