Strona 1 z 1

GS 350 Mk 3 AWD

PostNapisane: 9 cze 2017, o 20:06
przez Vilkod
Panowie,

Noszę się już od jakiegoś czasu z kupnem Lexusa. Oglądałem Is-y, RX-y, dziś obejrzałem GS-a. Auto jest z 2009 roku w idealnym stanie technicznym i znikomym przebiegiem.
Zostało sprowadzone z USA jako nowe. Jest to wersja z napędem 4x4 i silnikiem 3.5. Praktycznie jestem przekonany do zakupu auta, ale postanowiłem zasięgnąć rady bardziej obeznanych w temacie.
Czy ma ktoś jakieś doświadczenia z tym silnikiem? Jak eksploatacja, awaryjność? na spalanie jestem przygotowany. Reasumując brać czy nie brać? :)

Pozdrawiam.

Re: GS 350 Mk 3 AWD

PostNapisane: 10 cze 2017, o 00:18
przez Vilkod
Nikt nie pomoże ? :)

Re: GS 350 Mk 3 AWD

PostNapisane: 10 cze 2017, o 08:19
przez Pe_pe
Silńik ten sam co w hybrydzie, wiec godny polecenia, skrzyńia normalna (nie CVT). Jeśli jest w dobrym stanie i historia czysta to bierz. Sam co jakiś czas w zimie myślałem o Gs awd, ale zal mi mojej wersji

Re: GS 350 Mk 3 AWD

PostNapisane: 12 cze 2017, o 10:54
przez Vilkod
Super, dziękuję za pomoc :)
Auto jeszcze przechodzi badanie w salonie Toyoty, jeśli wszystko będzie ok, napewno je kupię.
P.s to że skrzynia jest normalna, nie CVT to zaleta czy wada?

Re: GS 350 Mk 3 AWD

PostNapisane: 19 cze 2017, o 19:07
przez Vilkod
Kupiłem i jestem mega zadowolony. Spalanie 11l / 100 - co mnie miło zaskoczyło :)

Re: GS 350 Mk 3 AWD

PostNapisane: 19 cze 2017, o 20:55
przez kuskus83
Gratki zakupu :puchar: :LEXUS:
Dawaj foty raz raz :pala: :laugh1:
Dalej sie zastanawiam jak mozna uzyskac wynik spalania w granicach 11-13 l ?
Ja z 17 nie schodzę :lame:

Re: GS 350 Mk 3 AWD

PostNapisane: 19 cze 2017, o 21:12
przez ledziu
kuskus83 napisał(a):Dalej sie zastanawiam jak mozna uzyskac wynik spalania w granicach 11-13 l ?
Ja z 17 nie schodzę :lame:


To jesteś lepszy niż Landek 120ka 4,0 V6 :biggrin2:

Re: GS 350 Mk 3 AWD

PostNapisane: 19 cze 2017, o 22:24
przez Vilkod
Po prostu 30% miasto, reszta trasa no i jazda jak emeryt :)
Najlepsze chyba jest to że kupiłem go z 50k przebiegu, sprowadził go sobie Prawnik z Toyoty, jako nowego z USA, jak jeszcze było tanio. Diler Toyoty który go sprzedawał powiedział że jak mi się znudzi to go odkupi i go rezerwuje.
Zresztą sami go sprowadzili.
Masakra, nie sądziłem że można kupić auto z pełną historią, gwarancją i pełną historią w ASO z 2008 roku :D


Foto:

https://zapodaj.net/d22dfc22ff280.jpg.html

Ps. 2GR-FKS to bezpośredni wtrysk?

Re: GS 350 Mk 3 AWD

PostNapisane: 15 lip 2017, o 22:28
przez chrismave
2GR-FKS ma D-4S czyli podwójny bezprośredni+pośredni.