Witam, nie mogłem znaleźć podobnego tematu o tym modelu lub odpowiedzi były dość stare, także spytam tutaj:
Jak wygląda sprawa z rdzewieniem modeli Lexusa GS 3. generacji? Czy w modelach 2005 rdza może być zjawiskiem normalnym, czy blachy w tych autach są ocynkowane i rdza rzadko się pojawia?
Czytałem coś tylko o pojawiających się bublach pod lusterkami, rozumiem że warto to sprawdzić przed zakupem, ale nie do końca wiem o czym to świadczy - czy to wada fabryczna i wystarczy to zasmarować jakimś preparatem + farbą, czy jest się czym martwić?
Zawieszenie regulowane:
- Czytałem, że na polskich drogach wytrzymuje ono max. 150tys KM, a wymiana kosztuje 2200zł / 1 amortyzator.
- Czy takie są fakty i faktycznie po takim przebiegu zawieszenie może paść czy jednak jest bardziej wytrzymałe?
- Czy ceny dalej są takie wysokie?
- Czy w przypadku konieczności wymiany, lepiej brać zwykłe amortyzatory i czy jest to możliwe (wersja hybrid)? W ASO to zrobią?