Strona 1 z 1

GS MK3 rdza + zawieszenie regulowane

PostNapisane: 12 lis 2018, o 21:58
przez LexMan
Witam, nie mogłem znaleźć podobnego tematu o tym modelu lub odpowiedzi były dość stare, także spytam tutaj:

Jak wygląda sprawa z rdzewieniem modeli Lexusa GS 3. generacji? Czy w modelach 2005 rdza może być zjawiskiem normalnym, czy blachy w tych autach są ocynkowane i rdza rzadko się pojawia?

Czytałem coś tylko o pojawiających się bublach pod lusterkami, rozumiem że warto to sprawdzić przed zakupem, ale nie do końca wiem o czym to świadczy - czy to wada fabryczna i wystarczy to zasmarować jakimś preparatem + farbą, czy jest się czym martwić?

Zawieszenie regulowane:
- Czytałem, że na polskich drogach wytrzymuje ono max. 150tys KM, a wymiana kosztuje 2200zł / 1 amortyzator.
- Czy takie są fakty i faktycznie po takim przebiegu zawieszenie może paść czy jednak jest bardziej wytrzymałe?
- Czy ceny dalej są takie wysokie?
- Czy w przypadku konieczności wymiany, lepiej brać zwykłe amortyzatory i czy jest to możliwe (wersja hybrid)? W ASO to zrobią?

Re: GS MK3 rdza + zawieszenie regulowane

PostNapisane: 12 lis 2018, o 23:53
przez wuju
Jest o tym sporo na forum.
Amorki padają w okolicach 130-160 tys. komplet nowych bez rabatu do 430 - 5100pln
Co do rdzy to u mnie coś tam jest z tyłu od spodu, gdzie podnośnik się podstawia.

Re: GS MK3 rdza + zawieszenie regulowane

PostNapisane: 15 lis 2018, o 13:59
przez rodzyneck
150 tysiecy kilometrow to malo na jednym zestawie amortyzatorow jak auto wazy prawie dwie tony?