ledziu napisał(a):Z tymi kwotami zakupu to nie ma co szaleć bo przed lifta spokojnie ogarniesz do 20k.a fl niewiele więcej o ile będzie więcej. Jeżeli poszukasz to może nawet być taniej.
Co do tematu gs mk2 i dd według mnie spokojnie spełni to zadanie.
toms napisał(a):Zależy jakie masz oczekiwania, do 20K będzie trudno kupić coś, co nie będzie wymagało istotnego wkładu w mechanikę lub kosmetykę (nie mówię, że niemożliwe, ale trudne). Problemem jest też "hype" jaki się zrobił na stare lexusy. Byle padaka uchodzi teraz za "klasyka" i trzyma cenę i trzeba wszystko dokładnie sprawdzać.
Co do daily, to też kwestia wymagań. Zawieszenie na zamiennikach trwałością nie grzeszy, tylne klocki zużywają się bardzo szybko. Do obsługi serwisowej dochodzi Ci olej w automacie, olej w tylnym moście, regulacja zaworów na lpg. Jak masz zaufany, pewny warsztat, to spoko. A jak nie, to spora szansa, że jakieś papraki będą się uczyć na Twojej furze, bo jednak serwisowanie jest bardziej wymagające niż jakiejś hondy accord czy mazdy 6.
Tylna kanapa się nie składa, a jak zamontujesz butlę za kanapą (nie w kole) to bagażnik wcale taki duży nie jest. Kompletu kół na zmianę nie zmieścisz. Układ kierowniczy w porównaniu do bardziej nowoczesnego samochodu uchodzącego za "dobrze prowadzący się" (np. Civic 8 lub 9) sprawia wrażenie jakbyś pontonem kierował. Ale jak się godzisz na takie niedogodności, to szukaj i kupuj, bo fura fajna.
toms napisał(a):ledziu, biadolisz na tych kupujących w każdym możliwym wątku. Dałbyś sobie już spokój...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości