Piękny GS czy takie praktyki to norma

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu GS

Postprzez prelude102 » 18 sty 2021, o 20:04

Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem i od jakiegoś czasu szukam Lexsusa GS mk III 430, i znalazłem taki piękny egzemplarz, https://www.otomoto.pl/oferta/lexus-gs- ... c3ef310b1e . Świetny przebieg śliczny lakier, jednakże mam do Was pytanie jako bardziej doświadczonych ( gdyż jestem laikiem) w ofercie/ogłoszeniu, jest mowa że auto jest bezwypadkowe,ale jak wpisałem w autobazie numer vin i kupiłem raport wyskoczyło, że auto miało 5 zdarzeń/napraw z czego jedna wynosiła według raportu od 2500 do-3500 euro czy w takim przypadku możemy mówić, że jest to auto bezwypadkowe ?

Kolejne moje pytanie, bo nigdy takiej transakcji nie zawierałem, czy to jest normalne że auto oferowane jest za 53900 zł a jeżeli chciałbym je kupić sprzedający oświadcza, że na fakturze możemy wpisać 35 tysięcy złotych a reszta należy uiścić gotówką bez wpisywania tej kwoty na umowę czy fakturę,?

Czy warto rozważać ten samochód?

Poza tym jakby ktoś sprzedawał mk III z silnikiem 430, chętnie bym rozważył ofertę,

Z góry dziękuję za odpowiedzi
prelude102
Nowy lex user

Model Lexusa: GS

Re: Piękny GS czy takie praktyki to norma

Postprzez q3_ » 18 sty 2021, o 20:21

Hej
1. Zależy czego oczekujesz i jak definiujesz wypadek. Czy stłuczka to już wypadek? Jeśli samochód miał drobną stłuczkę ale były do wymiany np przedni zderzak i reflektory, to myślę, że 3500 EUR można przekroczyć bez problemu.
2. Też się spotkałem z taką praktyką kupując mojego LS. Powiedziałem gościowi, że albo pełna kwota na umowie albo nie kupuję i tyle. Kwota zaniżona jest ryzykowna chociażby z tego względu że w razie problemów sprzedający będzie tylko do niej odpowiadał.
Pzdr
Q3
q3_
Lex user

Model Lexusa: LS430

Postprzez prelude102 » 18 sty 2021, o 20:29

Dziękuję za odpowiedź,
2. Tak myślałem, że jest to ryzyko jeżeli chodzi o umowę,