GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu GS
Awatar użytkownika
AGI
Lex user
Posty: 42
Rejestracja: 6 sie 2018, o 13:49
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post autor: AGI »

Cześć, po 4 latach komfortowej jazdy doszedłem do wniosku by wystawić swoją perełkę.
Jeżeli ktoś szuka pewnego auta zapraszam na priv. Auto Z Polskiego Salonu, w wersji Prestige po pierwszym face liftingu.
Przemek.pl5
Nowy lex user
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 2020, o 20:26
Model Lexusa: GS mk3
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post autor: Przemek.pl5 »

Cześć,

Mam pytanie o egzemplarz, który nie był chyba tutaj omawiany. Na aukcjach pojawia się na pewno od ponad miesiąca, więc mógł zmienić się link. Czy ktoś się może nim interesował, albo jest w stanie ocenić wiarygodność przebiegu po stanie?
Z opisu serwisowego wynika, że chyba sporo bolączek zostało załatwionych. Warto interesować się?

Link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/lexus-gs- ... 61fa5bb347
cooper69
Lex user
Posty: 230
Rejestracja: 16 cze 2018, o 15:49
Model Lexusa: GS 300 Prestige LPG Prins 2008
Skąd:: 3City
Kontakt:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post autor: cooper69 »

Przemek.pl5 pisze:Cześć,

Mam pytanie o egzemplarz, który nie był chyba tutaj omawiany. Na aukcjach pojawia się na pewno od ponad miesiąca, więc mógł zmienić się link. Czy ktoś się może nim interesował, albo jest w stanie ocenić wiarygodność przebiegu po stanie?
Z opisu serwisowego wynika, że chyba sporo bolączek zostało załatwionych. Warto interesować się?

Link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/lexus-gs- ... 61fa5bb347
Jak na taki przebieg i to co było robione cena bardzo niska.
Dziwi mnie tylko, że miał wymieniane amorki (wytrzymują średnio min. o 50% więcej) i bębny VVT-i (polift raczej nie miał już problemów wieku dziecięcego - mój identyczny model i rocznik ma przebieg prawie 3x większy i nie grzechoce mi).

PS. Daleko do Tczewa nie masz, a trzepać go w 3City jest gdzie.
Przemek.pl5
Nowy lex user
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 2020, o 20:26
Model Lexusa: GS mk3
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post autor: Przemek.pl5 »

cooper69 pisze:
Przemek.pl5 pisze:Cześć,

Mam pytanie o egzemplarz, który nie był chyba tutaj omawiany. Na aukcjach pojawia się na pewno od ponad miesiąca, więc mógł zmienić się link. Czy ktoś się może nim interesował, albo jest w stanie ocenić wiarygodność przebiegu po stanie?
Z opisu serwisowego wynika, że chyba sporo bolączek zostało załatwionych. Warto interesować się?

Link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/lexus-gs- ... 61fa5bb347
Jak na taki przebieg i to co było robione cena bardzo niska.
Dziwi mnie tylko, że miał wymieniane amorki (wytrzymują średnio min. o 50% więcej) i bębny VVT-i (polift raczej nie miał już problemów wieku dziecięcego - mój identyczny model i rocznik ma przebieg prawie 3x większy i nie grzechoce mi).

PS. Daleko do Tczewa nie masz, a trzepać go w 3City jest gdzie.
Daleko nie mam i mocno się zastanawiam, ale ze względu na to, że już nie raz spotkanie z okazją stanowiło wielkie rozczarowanie szukam pomocy właśnie podobnej do Twojej. Też mi się wydaje, że sporo ma już za sobą jak na swój przebieg.

Widzę, że użytkujesz podtlenek LPG. GS 300 szukam również na ten wzgląd. Jak sprawuje Ci się instalacją i czy rodzi jakieś dodatkowe problemy w stosunku do auta bez LPG? Duże przebiegi roczne robisz?
cooper69
Lex user
Posty: 230
Rejestracja: 16 cze 2018, o 15:49
Model Lexusa: GS 300 Prestige LPG Prins 2008
Skąd:: 3City
Kontakt:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post autor: cooper69 »

Mój ma nastukane na lypygy już ze 180 tys. (Ja zrobiłem ok. dwudziestu)
Masz tu na forum pod hasłem Prins obszerny temat gdzie poprzedni właściciel mojego też pisze.
admus
Lex user
Posty: 31
Rejestracja: 19 sty 2020, o 23:55
Model Lexusa: GS 450H Mk3
Skąd:: Bonn
Kontakt:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post autor: admus »

Przemek.pl5, a nie zastanawiałeś się nad Gs450H?. Założenie instalacji to pewnie około 7-8tyś. zł. Jak policzysz koszty w stosunku do 450H, to zwróci Ci się to dopiero po jakiś 35-40tyś km. Tam masz jednak wtrysk bezpośredni, można zapomnieć o zagazowaniu w kwocie 3,5tyś.
Co do amorków, różnie może być. Samochód jak nie jest użytkowany, wcale mu to nie pomaga. A jak widać przebieg nie jest zbyt duży.
cooper69
Lex user
Posty: 230
Rejestracja: 16 cze 2018, o 15:49
Model Lexusa: GS 300 Prestige LPG Prins 2008
Skąd:: 3City
Kontakt:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post autor: cooper69 »

admus pisze:Przemek.pl5, a nie zastanawiałeś się nad Gs450H?. Założenie instalacji to pewnie około 7-8tyś. zł. Jak policzysz koszty w stosunku do 450H, to zwróci Ci się to dopiero po jakiś 35-40tyś km. Tam masz jednak wtrysk bezpośredni, można zapomnieć o zagazowaniu w kwocie 3,5tyś.
Co do amorków, różnie może być. Samochód jak nie jest użytkowany, wcale mu to nie pomaga. A jak widać przebieg nie jest zbyt duży.
Moim pierwszym wyborem był V8 czyli GS430, potem 450h (ze względu na osiągi)ale jak się dowiedziałem, że bagażnik w hybrydzie ma śmieszną pojemność (280l wobec 430l wersji benzynowej) i auta z bateryjkami lubią jeździć regularnie wylądowałem w GS300 z zainstalowanym już Prins. Osiągi są wystarczające (choć suszarki z Saaba brakuje), a koszty jazdy dopiero w hybrydzie Mk. 4 są konkurencyjne.
Przemek.pl5
Nowy lex user
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 2020, o 20:26
Model Lexusa: GS mk3
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post autor: Przemek.pl5 »

admus pisze:Przemek.pl5, a nie zastanawiałeś się nad Gs450H?. Założenie instalacji to pewnie około 7-8tyś. zł. Jak policzysz koszty w stosunku do 450H, to zwróci Ci się to dopiero po jakiś 35-40tyś km. Tam masz jednak wtrysk bezpośredni, można zapomnieć o zagazowaniu w kwocie 3,5tyś.
Co do amorków, różnie może być. Samochód jak nie jest użytkowany, wcale mu to nie pomaga. A jak widać przebieg nie jest zbyt duży.
Zastanawiałem się, ale koszt wymiany akumulatorów jest podobny do ceny instalacji gazowej. Pokonuję około 30 tys. km rocznie więc czas zwrotu nie byłby zbyt długi. Na ten moment mam pozytywne doświadczenie z LPG i z tego co przeglądałem wątki na ten temat jakichś dramatów serwisowych potem nie ma.
Moim problemem jest to, że około 70-80% przebiegu to trasa, więc hybryda nie za bardzo pokaże swoje plusy. Chyba, że jest inaczej?

Prawdopodobnie roczne przeglądy samochodu będą podobne do kosztu instalacji LPG. Jaki trzeba liczyć średni koszt przeglądu?
cooper69
Lex user
Posty: 230
Rejestracja: 16 cze 2018, o 15:49
Model Lexusa: GS 300 Prestige LPG Prins 2008
Skąd:: 3City
Kontakt:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post autor: cooper69 »

Przemek.pl5 pisze:
admus pisze:Przemek.pl5, a nie zastanawiałeś się nad Gs450H?. Założenie instalacji to pewnie około 7-8tyś. zł. Jak policzysz koszty w stosunku do 450H, to zwróci Ci się to dopiero po jakiś 35-40tyś km. Tam masz jednak wtrysk bezpośredni, można zapomnieć o zagazowaniu w kwocie 3,5tyś.
Co do amorków, różnie może być. Samochód jak nie jest użytkowany, wcale mu to nie pomaga. A jak widać przebieg nie jest zbyt duży.
Zastanawiałem się, ale koszt wymiany akumulatorów jest podobny do ceny instalacji gazowej. Pokonuję około 30 tys. km rocznie więc czas zwrotu nie byłby zbyt długi. Na ten moment mam pozytywne doświadczenie z LPG i z tego co przeglądałem wątki na ten temat jakichś dramatów serwisowych potem nie ma.
Moim problemem jest to, że około 70-80% przebiegu to trasa, więc hybryda nie za bardzo pokaże swoje plusy. Chyba, że jest inaczej?

Prawdopodobnie roczne przeglądy samochodu będą podobne do kosztu instalacji LPG. Jaki trzeba liczyć średni koszt przeglądu?
No to jeżeli brać pod uwagę cenę (430 V8 podatny na LPG max. z 2006 będzie droższy) i Twoje użytkowanie GS300 z Prins będzie optymalny.
Ja mojego kupiłem właśnie od osoby, która w dwa lata i 3 miesiące zrobiła 133 tys. km i jeździła trasy z Bielska-Białej do siedziby firmy w Niemczech.
Jedyny serwis to regeneracja reduktora przy 115 tys.
Instalacja absolutnie bezproblemowa z mojego punktu widzenia.
Koszt przejechania 100 kilometrów trasy (gaz + benzyna) Gdańsk-Wrocław w listopadzie 2019 (średnia z komputera to 139 km/h) to - 33 zł zaokrąglając w górę

Dopiero hybryda w GS mk.4 jest zbliżona kosztowo do GS 300 z Prins.
admus
Lex user
Posty: 31
Rejestracja: 19 sty 2020, o 23:55
Model Lexusa: GS 450H Mk3
Skąd:: Bonn
Kontakt:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post autor: admus »

Przemek.pl5 pisze:
admus pisze:Przemek.pl5, a nie zastanawiałeś się nad Gs450H?. Założenie instalacji to pewnie około 7-8tyś. zł. Jak policzysz koszty w stosunku do 450H, to zwróci Ci się to dopiero po jakiś 35-40tyś km. Tam masz jednak wtrysk bezpośredni, można zapomnieć o zagazowaniu w kwocie 3,5tyś.
Co do amorków, różnie może być. Samochód jak nie jest użytkowany, wcale mu to nie pomaga. A jak widać przebieg nie jest zbyt duży.
Zastanawiałem się, ale koszt wymiany akumulatorów jest podobny do ceny instalacji gazowej. Pokonuję około 30 tys. km rocznie więc czas zwrotu nie byłby zbyt długi. Na ten moment mam pozytywne doświadczenie z LPG i z tego co przeglądałem wątki na ten temat jakichś dramatów serwisowych potem nie ma.
Moim problemem jest to, że około 70-80% przebiegu to trasa, więc hybryda nie za bardzo pokaże swoje plusy. Chyba, że jest inaczej?

Prawdopodobnie roczne przeglądy samochodu będą podobne do kosztu instalacji LPG. Jaki trzeba liczyć średni koszt przeglądu?
Wiesz ...baterie nie muszą od razu paść :), ale jeśli już się tak stanie, ceny poszły w dół. Trzeba liczyć około 3-4tyś za wymianę. Przy odrobinie chęci można zrobić to samemu. Są w sieci bardzo fajne filmiki instruktażowe.
Mały przegląd Lexus Kraków, powiedzieli mi ostatnio 900zł. Duży, czyli świece, jakieś filtry kabinowe to 1500zł. Tragedii nie ma. Przypuszczam, że wymieniając u zaprzyjaźnionego mechanika olej-filtr, zamkniesz się w 600zł... albo i mniej.
Plusem jazdy w trasie jest niewątpliwie jego moc :D i jej dostępność, między innymi dzięki eCVT. Jak dla mnie genialny wynalazek :). Faktycznie hybryda nie jest stworzona do długich tras, ale przede wszystkim te małe silniki. W GS450H spalisz przy spokojnej jeździe w trasie bez problemu poniżej 8l. Jadąc zgodnie z przepisami nie więcej niż 9. Jest filmik, gdzie chłopak leciał z Polski do Anglii i wyszło mu średnio 8.6 (z dystrybutora). W Niemczech jechał oczywiście szybciej, czyli naprawdę nieźle jak na takiego potworka :).
Osobiście chętnie bym zagazował swojego, ale mają wtryski: pośredni i bezpośredni, więc nic z tego.
Przede wszystkim przejedź się takim samochodem, bo niestety wiele ludzi narzeka na zbyt krótkie fotele. Może to wkurzać.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Lexus GS”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości