2GR-FSE posiada skrzynie Aisin AA81E, tak tylko na marginesielexusfanjapan napisał(a):Tak oczywiscie akcyza musi byc, R.P ma też zarobićhehe. Zapytam jeszcze:
Pytanie 1.
Są dość sprzeczne informacje, jesli chodzi o luz zaworowy w 3UZ FE, ma on być regulowany "recznie" czy jest regulowany hydraulicznie?
Pytanie 2.
Czy automat w mk3 gs430 jest awaryjny i problemowy w serwisowaniu? Można w nim normalnie sprawdzić poziom oleju za pomocą bagnetu i wymienić olej normalnie? Bo np. W Camry/Avalon/Sienna/Venza/ES350 V6 z 2GR FE i chyba 2GR FSE (nie jestem pewnien) ale napewno ze skrzynia U660E nie jest to możliwe, bo tam mamy tzw. Sealed Transmission z olejem "For Life" więc nie mamy tam bagnetu a cała prawidłowa procedura wymiany oleju jest mówiąc delikatnie ciut skomplikowana. Sama skrzynia jest również ogromnie wrażliwa na prawidłowy stan oleju przy "nalewaniu" więc u nie znającego tematu mechanika można łatwo ją uszkodzić/ załatwić na dobre...
Pozdrawiam

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka