Samochodem chciałbym pojeździć kilka lat, przebieg w granicach 20-30 tyś km rocznie, założony LPG, trochę już wiem o samochodzie, silnik skrzynia pancerne, ale samochód zużywa się


więc, mam samochód, z niemiec nie więcej jak 200 tyś kkm, regularnie serwisowany i jeżeli chciałbym dojechać samochodem powiedzmy do 300-350 tyś km to co mnie czeka?
1) Ile kosztuje komplet wahaczy (ile jest ich na przodzie i tyle?) Czy w takim 13-latku z przebiegiem 200 kkm to temat na już czy to odległy termin? Widziałem ori sworzeń dolnego wahacza w USA za 80$ i górne wahacze za 350$... Więc, ile oryginał (mogą być ceny z ASO) lub ile zamiennik dobrej klasy (taki co potrzyma kilka lat) Nie interesuje mnie regeneracja. Dalej tak samo łączniki, amory, końcówki drążków.
2) skrzynia, ile kosztuje wymiana oleju i co ile km/lat?
3) silnik, rozrząd chyba 800 zł, dalej sondy padają? Ile kosztują? uszczelki pod dekle, kolektory? inne uszczelnienia silnika?
4) jak z katalizatorami? nie wiem czy dobrze pamiętam ale bywają z nimi problemy ?czy to się tyczyło V8?
5) czy tłumik w 13 letnim aucie będzie do wymiany, już jest do wymiany czy jeszcze pożyje trochę? Jakie koszta? W sumie to chyba tłumiki

6) czy klima w 13 latku już może być nieszczelna? jakie koszta chłodnicy, przewodów, oczywiście jeżeli ktoś coś takiego robił

7) hamulce? czy klocki i tarcze trw to dobry wybór? (mam w obecnym aucie i jest ok)
8) czy rdza po lifcie na nadkolach występuje?
9) jakieś inne "nieeksploatacyjne" przygody?
A i ostatnie, nie związane z eksploatacją, czy GS300 nadaje się do podróżowania 180km/h na autostradzie? Jest cicho czy znośnie? Jak ze spalaniem bo obroty pewnie w granicach 4 tyś?
Wiem, że ceny na większość części można znaleźć w necie, ale chciałbym opinie sprawdzonych części, w swoim obecnym aucie mam przykre doświadczenie z zamiennikami (urwane koło) i montuje tylko to co poleca sprawdzony sklep, akurat mieli takie auto i znają temat od podszewki. Jeżeli był podobny temat lub można go podpiąć pod inny to proszę moderatora o przeniesienie.