
OPM napisał(a):A ja mam wrażenie, że mamy trochę chaosu w ofertach. Przeglądam portale ze dwa miesiące, ostatni wręcz intensywnie i wnioski mam takie, że podaż LS430 czy choćby i GS430 jest bardzo mała, nie tylko w Polsce. Co zaskakujące popyt też nie jest wysoki. Wcześniej myślałem, że wyższe ceny są wynikiem popytu ale ja po dwóch miesiącach widzę 80-90% tych samych ofert. Te droższe "kolekcjonerskie" jak to sami sprzedawcy nazywają stoją wszystkie. Nie kojarzę, żeby coś zniknęło. Mam wrażenie, że mamy podobną sytuację co w nieruchomościach, czyli jest bum i część ludzi wychodzi z założenia, że wystawi za wyższą cenę i może akurat się uda. Tylko, że ci co faktycznie chcą sprzedać starają się dostosować i się robi problem. Oczywiście pewnie są perełki warte swojej ceny. Mimo wszystko wydaje mi się dziwne, że na Zachodzie, który zawsze przecież był droższy można co chwilę spotkać egzemplarze w podobnej cenie i to z uwzględnieniem akcyzy(!).
DŻEJKU napisał(a):Poliftowy LS będzie trzymał cene niezależnie czy Eu czy US. Tym bardziej z takim przebiegiem to nie lada rarytas. Też ostatnio patrzylem na iaai i copart na v8 z tych lat. Masz już go czy dopiero płynie?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości