LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu LS

Moderator: klexus

LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez Rici » 31 gru 2013, o 13:36

W tym temacie wstawiamy tylko ogłoszenia związane z Lexus LS pierwszej generacji , wcześniejsze zapytania można znaleźć w starym temacie
Obrazek
Avatar użytkownika
Rici
Administrator
 
Posty: 1189
Dołączył(a): 15 wrz 2010, o 18:30
Model Lexusa: 3GS
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez asmo » 8 sty 2014, o 12:50

Witam, nie udzielam sie za bardzo na forum, ale od jakiegos roku szukam ls'a w pierwszej serii, obejrzalem kilka sztuk, niestety wiekszosc z nich to auta o ktorych dowiedzialem sie od znajomych i nie bylo ich nigdy w ogloszeniach...
ostatnio wybralem sie obejrzec tego lexa - http://tablica.pl/oferta/lexus-CID5-ID4 ... 62e41f7a0a poniewaz mialem pare innych spraw po drodze
Wiec tak, auta nie kupilem, bo jest w slabym stanie - caly srodek w stanie agonalnym - tapicerka fotela kierowcy mega wytargana, podobnie podlokietnik i reszta foteli, ogolnie w srodku syf, dodatkowo kierownica zdarta w wielu miejscach skora, elektryka cala z tego co sprawdzilem dziala, klima slabo, wyswietlacz standardowo wylany.
Z zewnatrz auto prawie cale malowane, dosc mocno porysowane, ale bez gniot itd, doly drzwi, progi itd - pojawiala sie korozja, zreszta progi strasznie zmeczone jakby ktos zahaczył pare kraweznikow nimi, dlatego byly pomalowane barankiem. na wszystkich elementach naklejka z vinem tego modelu, wiec bity raczej nie byl. Hak zalozony w tragiczny sposob, prawa strona dodatkowo roznila sie odcieniami.
Technicznie, oprocz licznych wyciekow i jakis stukan w prawym przednik kole auto chodzilo bez zarzutów, hamulce, skrzynia itd wszystko ok, choc check na desce sie palil.
Najciekawsza jest jednak historia auta, bo auto od nowosci jest w polsce, sa do tego wszystkie domumenty z cla, salonu lexusa w chicago itd, jako nowe zostalo tam zamowione przez pana z warszawy i data produkcji to koncowka 1991, a w lutym 1992 auto bylo juz zarejestrowane w pl, dodatkowo dwa kluczyki, ksiazki itd, btw clo za auto 22 lata temu wynosilo 800mln zł :szok: wydaje mi sie, ze moze to byc jeden z pierwszych lexusow w polsce w ogole !!
Auto do oddania za jakies 5tys zl, jesli ktos szuka auta z mega ciekawa historia a do pogrzebania i za w sumie dosc dobra kase to polecam, ale jesli ktos szuka cukierka to niestety trzeba omijac z daleka, no to chyba tyle mam nadzieje, ze pomoglem jesli ktos mial ochote go zobaczyc, pozdrawiam!
asmo
Lex user
 
Posty: 87
Dołączył(a): 13 sty 2013, o 16:10
Model Lexusa: LS 400
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: psd

Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez michalWro » 1 lut 2014, o 15:38

Avatar użytkownika
michalWro
Lex user
 
Posty: 175
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:08
Model Lexusa: LS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław

Zakup Ls400 proszę o pomoc !

Postprzez VoltiV8 » 10 cze 2014, o 03:00

Witam!

Bardzo bym prosił o pomoc forumowiczów, chcę właśnie zakupić ładny egzemplarz Lexusa LS400, szukając już od dłuższego czasu nie trafiłem na nic naprawdę wartego zakupu... może poza kilkoma egzemplarzami ale niestety mnie na nie nie stać bo były bardzo wysoko wycenione.

Czy zna może ktoś z Was auto z tego ogłoszenia? Byłbym wdzięczny komuś z okolicy Krakowa jeśli mógłby zerknąć dla mnie na ten egzemplarz?

http://olx.pl/oferta/lexus-ls400-okazja ... f01ff2c42e

Ogłoszenie już troszkę wisi, mam ponad 350 km do tego autka, a jeździłem już trochę po kraju i nie tylko i powoli tracę wiarę... :(

Czy może ktokolwiek coś o nim wie? może ktoś oglądał ?

Z góry serdeczne dzięki za zainteresowanie i ewentualną pomoc !

Pozdrawiam Wszystkich !
Avatar użytkownika
VoltiV8
Lex user
 
Posty: 63
Dołączył(a): 10 cze 2014, o 02:27
Model Lexusa: GS430/LS430/IS300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez PaRa » 25 lip 2014, o 21:47

Witam wszystkich miłośników marki.
To mój 1 post i z góry przepraszam za wszelkie " błędy " i pomyłki, liczę na to że podzielicie się ze mną swoją wiedzą.

Znalazłem takie ogłoszenie:

http://olx.pl/oferta/1993-lexus-ls-400- ... 6r0Qf.html

Co możecie powiedzieć o tym aucie ?
Gdzie w Warszawie mogę sprawdzić auto przed zakupem ?
PaRa
Nowy lex user
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25 lip 2014, o 21:24
Model Lexusa: Brak
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno

Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez asmo » 3 sie 2014, o 13:23

Jakby ktos byl zainteresowany tym egzemplarzem: http://otomoto.pl/lexus-ls400-C34056517.html

to auto tak wygladalo przed sprowadzeniem do polski:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

gdyby ktos chcial wiecej zdjec, to zapraszam na pw, auto bylo do sprzedania jakies 2-3 miesiace temu z berlina, przebieg zgadza sie z tym z niemiec, ogolnie mysle ze uszkodzenie nie bylo wielkie, ale w de cena byla duzo atrakcyjniejsza ;)
asmo
Lex user
 
Posty: 87
Dołączył(a): 13 sty 2013, o 16:10
Model Lexusa: LS 400
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: psd

Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez massive79 » 11 sie 2014, o 15:35

Ktoś ma może jakieś sugestie dotyczące tego auta, może ktoś oglądał ? http://olx.pl/oferta/doinwestowany-lexu ... 6tE6F.html
massive79
Lex user
 
Posty: 35
Dołączył(a): 11 sie 2014, o 11:18
Model Lexusa: LS400 (UCF20)
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Zach. pom.

Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez q3_ » 7 paź 2014, o 19:07

Witajcie,
Czy ktoś zna ten samochód lub mógłby coś z "oglądu" powiedzieć? http://olx.pl/oferta/lexus-ls-400-wersj ... 6PEyw.html
q3_
Lex user
 
Posty: 72
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 08:44
Model Lexusa: is220d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Zabrze

Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez Rysiu » 8 paź 2014, o 19:10

Witam wszystkich.
Po wielu podejściach zamierzam w końcu nabyć UCF10 - wiecie coś może na temat tego egzemplarza http://olx.pl/oferta/lexus-ls400-4-0-v8-uz-fe-lpg-nowa-cena-zamienie-zamiana-CID5-ID6WDqz.html#c2338839ce ? Obecny właściciel ma go od pół roku, ale może wcześniej też go ktoś oglądał? Głównie mi chodzi o przeszłość wypadkową.
Pozdrawiam
Konrad
Rysiu
Nowy lex user
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8 paź 2014, o 18:42
Model Lexusa: SC400
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez asmo » 9 paź 2014, o 07:09

Rysiu napisał(a):Witam wszystkich.
Po wielu podejściach zamierzam w końcu nabyć UCF10 - wiecie coś może na temat tego egzemplarza http://olx.pl/oferta/lexus-ls400-4-0-v8-uz-fe-lpg-nowa-cena-zamienie-zamiana-CID5-ID6WDqz.html#c2338839ce ? Obecny właściciel ma go od pół roku, ale może wcześniej też go ktoś oglądał? Głównie mi chodzi o przeszłość wypadkową.
Pozdrawiam
Konrad


w weekend lub na poczatku przyszlego tygodnia powinienem byc w lodzi, wiec moge go obejrzec jesli chcesz, ale nie wiem na 100% czy w danym czasie wlascicielowi bedzie pasowac...
ogolnie za ta kase fajerwerkow bym sie nie spodziewal :roll:
asmo
Lex user
 
Posty: 87
Dołączył(a): 13 sty 2013, o 16:10
Model Lexusa: LS 400
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: psd

Następna strona

Powrót do Lexus LS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość