LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu LS

Moderator: klexus

LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez Rici » 31 gru 2013, o 13:38

W tym temacie wstawiamy tylko ogłoszenia związane z Lexus LS czwartej generacji , wcześniejsze zapytania można znaleźć w starym temacie
Obrazek
Avatar użytkownika
Rici
Administrator
 
Posty: 1189
Dołączył(a): 15 wrz 2010, o 18:30
Model Lexusa: 3GS
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez Kaloteck » 7 wrz 2015, o 17:24

Witam,

Chciałbym zapytać czy ktoś z Was zna ten samochód?
http://www.uzywane.lexus-polska.pl/poka ... /051155731

Nie chwalą się, że bezwypadkowy, więc pewnie miał jakieś przygody, ale co sądzicie na temat proponowanej ceny?
Czy warto się w ogóle interesować tym egzemplarzem tylko dlatego, że sprzedaje go ASO?
Od znajomego słyszałem, że trochę już tam u nich postał.
Szukam czegoś tylnonapędowego, solidnego. Zawieszenie pewnie będzie niedługo do zrobienia przy takim przebiegu?
Kaloteck
Lex user
 
Posty: 70
Dołączył(a): 7 wrz 2015, o 12:53
Model Lexusa: Opel Omega 3.2 V6
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczecin

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez barteg10gg » 7 wrz 2015, o 21:48

Warto się zainteresować.Po pierwsze sprawdzić historię serwisowania.I myśleć jakbyś od handlarza kupował bo że ASO wystawia to niewiele znaczy.Zawieszenie jest rzeczywiscie niezbyt trwałe, a może juz w tym aucie akurat zrobione?sprawdź. Jesli niepewna i niekompletna historia to lepiej odpusc bo zaniedbany LS to prawdziwa skarbonka bez dna.
barteg10gg
Lex user
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5 paź 2010, o 16:36
Model Lexusa: LS 460
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krapkowice

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez Kaloteck » 8 wrz 2015, o 10:29

OK, a czy to prawda, że nie ma prawie żadnych zamienników? Jeżeli tak, to byłbym to w stanie zaakceptować, ale pod warunkiem ponadprzeciętnej trwałości. Czyli kupuję samochód drogi w serwisowaniu, ale w zamian bywam w tym serwisie naprawdę rzadko. Tutaj chodzi mi głównie właśnie o zawieszenie.
Wstępnie dowiedziałem się, że nie ma książki serwisowej, mimo że "salon polska", ale że to nic, bo cała historia jest w systemie. Co to może znaczyć?
Kaloteck
Lex user
 
Posty: 70
Dołączył(a): 7 wrz 2015, o 12:53
Model Lexusa: Opel Omega 3.2 V6
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczecin

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez adamsky73 » 8 wrz 2015, o 17:48

Akurat zawieszenie w tym modelu nie ma nic wspólnego z ponadprzeciętną trwałością. Nie wiem jak pneumatyka (bo świadomie wybrałem auto bez niej) ale wahacze dostają ostro w tyłek po polskich drogach, bo i auto do lekkich nie należy. Jedyny plus jest taki, że ogarnięty serwis od zawieszeń jest w stanie zregenerować wahacze na nieoryginalnych częściach w bardzo rozsądnych cenach - ja za 8 tulei w Zielonce zapłaciłem, jeśli dobrze pamiętam 1300 zł z robotą geometrią, czyli jak za jeden wahacz w ASO. Ale po pół roku już czuję że nie jest tak "zwarte" jak było. Chyba że mi się tylko tak wydaje :wink:
Avatar użytkownika
adamsky73
Lex Driver
 
Posty: 510
Dołączył(a): 20 maja 2014, o 17:14
Lokalizacja: Warszawa
Model Lexusa: LS460 '08
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez maniek_ls400 » 8 wrz 2015, o 18:25

adamsky73 napisał(a):Akurat zawieszenie w tym modelu nie ma nic wspólnego z ponadprzeciętną trwałością. Nie wiem jak pneumatyka (bo świadomie wybrałem auto bez niej) ale wahacze dostają ostro w tyłek po polskich drogach, bo i auto do lekkich nie należy. Jedyny plus jest taki, że ogarnięty serwis od zawieszeń jest w stanie zregenerować wahacze na nieoryginalnych częściach w bardzo rozsądnych cenach - ja za 8 tulei w Zielonce zapłaciłem, jeśli dobrze pamiętam 1300 zł z robotą geometrią, czyli jak za jeden wahacz w ASO. Ale po pół roku już czuję że nie jest tak "zwarte" jak było. Chyba że mi się tylko tak wydaje :wink:

To nie wina zawiasu - to wina dróg. Jedno co się sprawdziłoby w miastach to pojazd gąsiennicowy o masie +20t
Pneumatyka jest trwała (amory lexa wytrzymują nawet po 300tys) - padają, tak jak pisałeś, wahacze a konkretnie ich tuleje, które w większości nie są dostępne oddzielnie.
Co do regeneracji - oddawałem wahacze do naprawy i miałem podobne odczucia - na początku cisza i radość ze zwartego auta - po roku powolny rozkład aż do konieczności kolejnej naprawy. Oryginał kosztuje, ale też jest w stanie dużo więcej znieść stąd jeśli naprawa ma być raz a dobrze - oryginał. Dla mnie krytyczne są przestoje auta - nie mam czasu na naprawy co dwa/trzy miesiące trwające po dwa dni.
Mariusz M.
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
Avatar użytkownika
maniek_ls400
Lex Master
 
Posty: 1485
Dołączył(a): 7 cze 2011, o 23:19
Lokalizacja: Piaseczno
Model Lexusa: W221 S500
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez barteg10gg » 8 wrz 2015, o 19:12

Maniek niestety pneumatyka w ls4 gen nie jest już trwała i znam parę przypadków wymian kompletu amorów do przebiegu 100tkm(raz po 60tkm)
barteg10gg
Lex user
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5 paź 2010, o 16:36
Model Lexusa: LS 460
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krapkowice

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez adamsky73 » 8 wrz 2015, o 20:50

maniek_ls400 napisał(a):Oryginał kosztuje, ale też jest w stanie dużo więcej znieść stąd jeśli naprawa ma być raz a dobrze - oryginał. Dla mnie krytyczne są przestoje auta - nie mam czasu na naprawy co dwa/trzy miesiące trwające po dwa dni.

Naprawa u mnie trwała około 5-6h więc nie jakoś dramatycznie, a z oryginalnymi gratami nie zmieściłbym się w 10k nawet z samymi częściami, a gdzie koszt robocizny? Wymiana kompletnego przedniego zawiasu na częściach z ASO to zapewne około 15 000 zł. W aucie za 600 000 to ma sens, ale w takim za 70-80 000 ceny oryginalnych części zawieszenia w ASO to rozbój w biały dzień. Mam nadzieję że jak już w końcu zrobią nowy model LS-a to spadną trochę ceny wahaczy.

A że to nasze drogi zabijają? Temat niskiej trwałości przedniego zawieszenia w tej generacji LS-a przewija się od lat na forach amerykańskich, więc to chyba nie tylko nasze drogi zabijają.
Avatar użytkownika
adamsky73
Lex Driver
 
Posty: 510
Dołączył(a): 20 maja 2014, o 17:14
Lokalizacja: Warszawa
Model Lexusa: LS460 '08
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez maniek_ls400 » 8 wrz 2015, o 20:55

Pocieszę Was - w meśku też padają i to na ostro. Mój ma ledwie ponad 215k i zdiagnozowano padnięty amorek lewy tył. Cena bagatela 8,2k/szt :(
Mariusz M.
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
Avatar użytkownika
maniek_ls400
Lex Master
 
Posty: 1485
Dołączył(a): 7 cze 2011, o 23:19
Lokalizacja: Piaseczno
Model Lexusa: W221 S500
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez adamsky73 » 8 wrz 2015, o 21:02

Ceny amortyzatorów w Mercedesie to faktycznie temat na odrębny odcinek horroru :piwko:
Avatar użytkownika
adamsky73
Lex Driver
 
Posty: 510
Dołączył(a): 20 maja 2014, o 17:14
Lokalizacja: Warszawa
Model Lexusa: LS460 '08
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona

Powrót do Lexus LS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: BOHEN i 2 gości