adamsky73 napisał(a):Akurat zawieszenie w tym modelu nie ma nic wspólnego z ponadprzeciętną trwałością. Nie wiem jak pneumatyka (bo świadomie wybrałem auto bez niej) ale wahacze dostają ostro w tyłek po polskich drogach, bo i auto do lekkich nie należy. Jedyny plus jest taki, że ogarnięty serwis od zawieszeń jest w stanie zregenerować wahacze na nieoryginalnych częściach w bardzo rozsądnych cenach - ja za 8 tulei w Zielonce zapłaciłem, jeśli dobrze pamiętam 1300 zł z robotą geometrią, czyli jak za jeden wahacz w ASO. Ale po pół roku już czuję że nie jest tak "zwarte" jak było. Chyba że mi się tylko tak wydaje
maniek_ls400 napisał(a):Oryginał kosztuje, ale też jest w stanie dużo więcej znieść stąd jeśli naprawa ma być raz a dobrze - oryginał. Dla mnie krytyczne są przestoje auta - nie mam czasu na naprawy co dwa/trzy miesiące trwające po dwa dni.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość