chcę Lexusa LS400 !!!!!

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu LS

Moderator: klexus

chcę Lexusa LS400 !!!!!

Postprzez kaczak » 29 paź 2014, o 22:38

witam serdecznie
chciałbym zasiegnac porady doświadczonych forumowiczów w kwestii zakupu w/w lexa
do tej pory jeżdziłem wyłacznie autami niemieckimi typu BMW7, A8
ale przez przypadek miałem przyjemnosc prowadzic Lexusa LS400 z warszqwy do szczecina i .......muszę mieć to auto :ok:

niestety w kwestii japończyków jestem totalnie zielony, nie wiem na co zwracać uwage ( w gre wchodzi tylko model LS400), czy wszystkie modele maja pneumatyczne zawieszenie, czy to prawda że automaty po przebiegu 300tkm nadaja sie tylko do naprawy ??
na co zwracać uwagę przy oględzinach auta ??

przewertowałem kilkanascie ogłoszeń i znalazłem , wydaje mi sie ciekawy egzemplarz, pojazd uzytkowany prywatnie , martwi mnie tylko taki mały przebieg ??

oto link

http://www.autoscout24.pl/Details.aspx? ... 00&asrc=st
proszę o opinie
przewertowałem forum ale informacji na temat tego modelu jest tak duzo ze jako laik prosiłbym o krótki skrypt najwazniejszych info. o tym modelu

pozdr
kaczak
Nowy lex user

Model Lexusa: mam na oku LS400

Re: chcę Lexusa LS400 !!!!!

Postprzez customcrew » 30 paź 2014, o 09:10

Taki mały przebieg nie istnieje w tych autach za taka cenę. Wszyscy tego szukają zwłaszcza cwaniaki zza granicy. Na forum wszystko już chyba jest trzeba czytać i czytać i starać się zrozumieć a szczegółowe pytania tu zamieszczać. Zakupu Igły w PL raczej nie trafisz. Skrzyni sie nie naprawia tylko kupuje jak juz używkę za 500zł, bo sie nie psują same z siebie.
Miłego czytania raz jeszcze.
customcrew
Lex user

Model Lexusa: LS400 1991 , SC400

Postprzez owczar » 30 paź 2014, o 10:21

Z tą skrzynią to bzdura- nic się z nią po 300kkm nie dzieje. To świetna konstrukcja.