Porównanie 2 zestawów do Lexus'a IS200
: 16 wrz 2016, o 19:16
Witam, prosiłbym o porównanie dwóch zestawów do IS200 99r. 2.0 vvti (155km).
Pierwszy zestaw z warsztatu rekomendowanego przez STAGa i gość proponował sterownik STAG 4 QBOX Basic, 2 listwy wtryskowe AC W01, reduktor AC R01 typ 250, instalacja na miedzi 6mm, proponował filtr fazy lotnej z odstojnikiem, gdy zapytałem o faro to powiedział, że jest taka możliwość, ale nie widzi potrzeby, bo koszty przy uszkodzeniu faro są duże. Koszt :3200 Czas : o 8 przywożę auto, o 18 odbieram
Drugi zestaw z warsztatu, który gazuje tylko drogie auta i ma duże kolejki. Ogólnie gość bardzo obeznany w temacie, opowiadał mi przez telefon pół godziny o Lexusie, że gazował już takich 8 , które jeżdżą po 180k i nic im nie dolega. Proponował sterownik Stag 4 QBOX Basic, 6 pojedynczych wtrysków Barracuda oraz Reduktor AC R01, w którymś coś podkręcali czy wzmacniali i cała instalacja na faro. Gdy zapytałem o filtr z odstojnikiem to powiedział, że nie ma potrzeby, bo ich reduktor daje rade i do tego mało miejsca jest na ten filtr. Obowiązkowo strojenie po AFR.
Koszt : 4200. Czas : Dopiero w Listopadzie pierwsze wolne terminy, a auto trzeba zostawić na 3-4 dni, żeby wszystko dopieścił i wyregulował.
Jak sądzicie, czy opłaca się dopłacić ten tysiąc i przeczekać miesiąc aby mieć lepsza i dopieszczona instalacje, czy brać pierwszą opcje i mieć gaz w jeden dzień.
Proszę o opinie i dzięki za odpowiedzi
Pierwszy zestaw z warsztatu rekomendowanego przez STAGa i gość proponował sterownik STAG 4 QBOX Basic, 2 listwy wtryskowe AC W01, reduktor AC R01 typ 250, instalacja na miedzi 6mm, proponował filtr fazy lotnej z odstojnikiem, gdy zapytałem o faro to powiedział, że jest taka możliwość, ale nie widzi potrzeby, bo koszty przy uszkodzeniu faro są duże. Koszt :3200 Czas : o 8 przywożę auto, o 18 odbieram
Drugi zestaw z warsztatu, który gazuje tylko drogie auta i ma duże kolejki. Ogólnie gość bardzo obeznany w temacie, opowiadał mi przez telefon pół godziny o Lexusie, że gazował już takich 8 , które jeżdżą po 180k i nic im nie dolega. Proponował sterownik Stag 4 QBOX Basic, 6 pojedynczych wtrysków Barracuda oraz Reduktor AC R01, w którymś coś podkręcali czy wzmacniali i cała instalacja na faro. Gdy zapytałem o filtr z odstojnikiem to powiedział, że nie ma potrzeby, bo ich reduktor daje rade i do tego mało miejsca jest na ten filtr. Obowiązkowo strojenie po AFR.
Koszt : 4200. Czas : Dopiero w Listopadzie pierwsze wolne terminy, a auto trzeba zostawić na 3-4 dni, żeby wszystko dopieścił i wyregulował.
Jak sądzicie, czy opłaca się dopłacić ten tysiąc i przeczekać miesiąc aby mieć lepsza i dopieszczona instalacje, czy brać pierwszą opcje i mieć gaz w jeden dzień.
Proszę o opinie i dzięki za odpowiedzi