Gaz do IS300???
-
- Lex user
- Posty: 184
- Rejestracja: 4 paź 2012, o 18:40
- Model Lexusa: is300
- Skąd:: Piaseczno
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
Dobra, czas założyć ten gaz.
Kogo polecacie w mojej okolicy??
Kogo polecacie w mojej okolicy??
-
- Lex user
- Posty: 184
- Rejestracja: 4 paź 2012, o 18:40
- Model Lexusa: is300
- Skąd:: Piaseczno
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
Będzie:
Nevo Pro
acr 250
hany zielone
butla 52
Ktoś mi powie gdzie najlepiej skitrac reduktor bo pod maską za wiele miejsca nie ma.
Myślałem o miejscu przy serwie ham. - dobrze by było?
pozdrawiam
Nevo Pro
acr 250
hany zielone
butla 52
Ktoś mi powie gdzie najlepiej skitrac reduktor bo pod maską za wiele miejsca nie ma.
Myślałem o miejscu przy serwie ham. - dobrze by było?
pozdrawiam
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
Jest super miejsce w is300 pod ręką na redek.Lukas pisze:Będzie:
Nevo Pro
acr 250
hany zielone
butla 52
Ktoś mi powie gdzie najlepiej skitrac reduktor bo pod maską za wiele miejsca nie ma.
Myślałem o miejscu przy serwie ham. - dobrze by było?
pozdrawiam
Redeka bym raczej unikał acr 250 zbyt dużo zwrotów i problemów przynajmniej na chwilę obecną.
Sterownik przemyśl LPGtech - super elektronika
wtryski dałbym wydajniejsze
Połączenie po obd ze sterownikiem bez sensu w is300 zbędny wydatek który i tak używany nie będzie no chyba, że dla podglądu korekt to ok miła zabawka ale nie konieczna.
- konik_80
- Lex Driver
- Posty: 426
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:13
- Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
- Skąd:: Szkocja
- Lokalizacja: Szkocja / Stargard Szczec
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
ACRy to się zgodzę - fajne redki jak z dobrej serii ale to loteria, ale co do sterownika to nie wiem co masz do NEVO chyba nie montowałeś skoro w to miejsce polecasz Techa. Nie twierdze , że Tech jest zły.Yarecki pisze:Redeka bym raczej unikał acr 250 zbyt dużo zwrotów i problemów przynajmniej na chwilę obecną.Lukas pisze:Będzie:
Nevo Pro
acr 250
hany zielone
butla 52
Ktoś mi powie gdzie najlepiej skitrac reduktor bo pod maską za wiele miejsca nie ma.
Myślałem o miejscu przy serwie ham. - dobrze by było?
pozdrawiam
Sterownik przemyśl LPGtech - super elektronika
wtryski dałbym wydajniejsze
Połączenie po obd ze sterownikiem bez sensu w is300 zbędny wydatek który i tak używany nie będzie no chyba, że dla podglądu korekt to ok miła zabawka ale nie konieczna.
Kolejna sprawa to dlaczego wg Ciebie Podłączenie pod OBD w IS300 jest bez sensu? Korekty to jedno ale silnik IS300 tak jak IS200 jest 2 bankowy a jak wtryski się przybrudzą to który sterownik lepiej ogarnie rozjazdy pomiędzy bankami ? Poza tym koszt Nevo Pro nie jest jakoś specjalnie wyższy od Techa - jeśli są różnice to niewielkie.
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
Konik_80 Ty to mnie kochasz widzękonik_80 pisze:ACRy to się zgodzę - fajne redki jak z dobrej serii ale to loteria, ale co do sterownika to nie wiem co masz do NEVO chyba nie montowałeś skoro w to miejsce polecasz Techa. Nie twierdze , że Tech jest zły.Yarecki pisze:Redeka bym raczej unikał acr 250 zbyt dużo zwrotów i problemów przynajmniej na chwilę obecną.Lukas pisze:Będzie:
Nevo Pro
acr 250
hany zielone
butla 52
Ktoś mi powie gdzie najlepiej skitrac reduktor bo pod maską za wiele miejsca nie ma.
Myślałem o miejscu przy serwie ham. - dobrze by było?
pozdrawiam
Sterownik przemyśl LPGtech - super elektronika
wtryski dałbym wydajniejsze
Połączenie po obd ze sterownikiem bez sensu w is300 zbędny wydatek który i tak używany nie będzie no chyba, że dla podglądu korekt to ok miła zabawka ale nie konieczna.
Kolejna sprawa to dlaczego wg Ciebie Podłączenie pod OBD w IS300 jest bez sensu? Korekty to jedno ale silnik IS300 tak jak IS200 jest 2 bankowy a jak wtryski się przybrudzą to który sterownik lepiej ogarnie rozjazdy pomiędzy bankami ? Poza tym koszt Nevo Pro nie jest jakoś specjalnie wyższy od Techa - jeśli są różnice to niewielkie.
Idąć Twoim tokiem gdzie napisałem że nevo jest beee
Co do OBD jak się wtryski zabrudzą to się je wymiania albo czyści a nie leczy wrzoda plastrem .
Obd w is300 nie lata po canie i nie jest to wystarczająco szybkie
poza tym spokojnie da się to wystroić super i nie widzę uzasadnienia dla OBD w tym wypadku.. Oczywiście jeśli nie liczymy każdej $ to jest fajny "ficzer".
- konik_80
- Lex Driver
- Posty: 426
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:13
- Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
- Skąd:: Szkocja
- Lokalizacja: Szkocja / Stargard Szczec
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
Yarecki nie odbieraj moich postów jako ataki na ciebie - głównie chodzi mi o to aby forumowicze mieli możliwie najlepszą instalację za powiedzmy zbliżone pieniądze a w moim mniemaniu NEVO PRO jest bardziej innowacyjnym sterownikiem niż Tech , z większą ilością funkcji i możliwości (oczywiście wychodząc z założenia, że gazownik umie je wykorzystać).Yarecki pisze: Konik_80 Ty to mnie kochasz widzę
Idąć Twoim tokiem gdzie napisałem że nevo jest beee
Co do OBD jak się wtryski zabrudzą to się je wymiania albo czyści a nie leczy wrzoda plastrem .
Obd w is300 nie lata po canie i nie jest to wystarczająco szybkie
poza tym spokojnie da się to wystroić super i nie widzę uzasadnienia dla OBD w tym wypadku.. Oczywiście jeśli nie liczymy każdej $ to jest fajny "ficzer".
Co do brudnych wtrysków to wiadomo, że należy je czyścić lub wymieniać ale do czasu kiedy klient przyjedzie na serwis to lata z rozjechanymi bankami a w przypadku gdzie sterownik LPG (podpięty pod OBD) poprzez korekty próbuje niwelować różnice - o to mi chodzi.
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
Nie ma problemu.
Ja też staram się podpowiedzieć na tyle na ile potrafię a wiadomo i tak każdy zrobi po swojemu i później będzie " co może poprawić".
Absolutnie naważniejszym elementem tej zabawy jest Gazownik, co z tego, że założy nawet keihin'y i inne cuda jak zrobi to w nieludzki sposób psując tym samym auto.
Ja też staram się podpowiedzieć na tyle na ile potrafię a wiadomo i tak każdy zrobi po swojemu i później będzie " co może poprawić".
Absolutnie naważniejszym elementem tej zabawy jest Gazownik, co z tego, że założy nawet keihin'y i inne cuda jak zrobi to w nieludzki sposób psując tym samym auto.
- konik_80
- Lex Driver
- Posty: 426
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:13
- Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
- Skąd:: Szkocja
- Lokalizacja: Szkocja / Stargard Szczec
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
AMENYarecki pisze: Absolutnie naważniejszym elementem tej zabawy jest Gazownik, co z tego, że założy nawet keihin'y i inne cuda jak zrobi to w nieludzki sposób psując tym samym auto.
- Pawełn
- Lex Driver
- Posty: 400
- Rejestracja: 6 paź 2012, o 14:43
- Model Lexusa: IS300
- Skąd:: Pruszków
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
Dobrze.Lukas pisze:
Ktoś mi powie gdzie najlepiej skitrac reduktor bo pod maską za wiele miejsca nie ma.
Myślałem o miejscu przy serwie ham. - dobrze by było?
pzdr
レクサス
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
Dokładnie to jest dobre miejsce mimo że wysoko - dobrze zasil to płynem i będzie malina.
Że tak powiem bo widzę że szukasz info w wielu miejscach ile chcesz wydać na dobrą instalację porządnie wykonaną by nie było niespodzianek montażowych i kosztownych poprawek?
Że tak powiem bo widzę że szukasz info w wielu miejscach ile chcesz wydać na dobrą instalację porządnie wykonaną by nie było niespodzianek montażowych i kosztownych poprawek?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości