Dymis pisze:Zestawy LPG do bezpośredniego wtrysku już są i myślę ze do is250 dało by się założyć ale moim zdaniem jest to nie opłacalne bo taka instalacja będzie napewno droga to raz a dwa na takiej instalacji auto chodzi na mieszance gazu z paliwem a nie tylko na gazie wiec ja tu jakiś oszczędności nie widze
Ale zaraz zaraz.
Co jest, jak działa jako proteza, czyli tego nie ma, to o czym piszesz to jest pudrowanie syfa a nie prawdziwe rozwiązanie DI zatem, jeśłi piszesz to nie pisz, że "już jest" bo to tak jakby napisać, że II generacja też śmiga na wielopunktach.
Pisanie zasłyszanych opinii bez poparcia tego konkretem merytorycznym nie ma żadnego sensu bo mniej świadomych w temacie LPG wprowadza się w błąd.
Później kupują bo się "da" zagazować - kolega z forum tak napisał a po zakupie okazuje się, że się nie da
Na razie wstępnie opanowane są auta grupy VAG i to też kilka 4 cylindrowych więc jak widać problem jest złożony i zanim będzie tak popularny jak IV generacja to jeszcze kilka dobrych lat upłynie.
Nowa technologia to nowe problemy, każdy się podnieca DI na obecną chwilę a okazać się może że wtryski noPB będą padać jak muchy i będzie to eksploatacyjnie mało opłacalne.
Wtryskiwanie ciekłego zimnego gazu do rozgrzanego silnika też nie jest bez wad.
Zatem jest sporo jeszcze o których nie mamy pojęcia problemów do opanowania, ale tak jest zawsze przy nowych rozwiązaniach zatem trzeba być dobrej myśli.