Dużo się mówi o tym jakie komponenty zamontować do naszych lexów albo że ktoś ma to czy tamto źle zrobione, zamontowane, niedziałające.
Mam w związku z tym sugestię:
NIECH KTOŚ KTO SIĘ NA TYM NA PRAWDĘ DOBRZE ZNA WRZUCI ZDJĘCIA POPRAWNYCH TECHNICZNIE I WIZUALNIE INSTALACJI LPG I OPISZE KROK PO KROKU CO, JAK I DLACZEGO. W TEN SPOSÓB KTOŚ KTO SIĘ NA TYM NIE ZNA MOŻE UNIKNĄĆ NIEPRZYJEMNOŚCI ZWIĄZANYCH Z DRUCIARZAMI, NIEDOUCZONYMI MONTERAMI I NACIĄGACZAMI.
Myślę że dużo ludzi byłoby bardzo zadowolonych gdyby coś takiego się pojawiło dla is200 i is300.
Pozdrawiam naszych forumowych speców od LPG
LPG IS300 jak powinna wyglądać
- DanLexus
- Lex Driver
- Posty: 521
- Rejestracja: 15 sie 2014, o 21:16
- Model Lexusa: SC300
- Skąd:: Tarnów
- Kontakt:
LPG IS300 jak powinna wyglądać
Supras are just a hatchback SC300
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: LPG IS300 jak powinna wyglądać
Sorry ale aż tak naiwnych to chyba nie ma na tym forumDanLexus pisze:Dużo się mówi o tym jakie komponenty zamontować do naszych lexów albo że ktoś ma to czy tamto źle zrobione, zamontowane, niedziałające.
Mam w związku z tym sugestię:
NIECH KTOŚ KTO SIĘ NA TYM NA PRAWDĘ DOBRZE ZNA WRZUCI ZDJĘCIA POPRAWNYCH TECHNICZNIE I WIZUALNIE INSTALACJI LPG I OPISZE KROK PO KROKU CO, JAK I DLACZEGO. W TEN SPOSÓB KTOŚ KTO SIĘ NA TYM NIE ZNA MOŻE UNIKNĄĆ NIEPRZYJEMNOŚCI ZWIĄZANYCH Z DRUCIARZAMI, NIEDOUCZONYMI MONTERAMI I NACIĄGACZAMI.
Myślę że dużo ludzi byłoby bardzo zadowolonych gdyby coś takiego się pojawiło dla is200 i is300.
Pozdrawiam naszych forumowych speców od LPG
Poza tym poprawna konwersja to jedno a drugie nie mniej ważne to strojenie, a tego się nie da zrobić ctrl+c/ctrl+v
- DanLexus
- Lex Driver
- Posty: 521
- Rejestracja: 15 sie 2014, o 21:16
- Model Lexusa: SC300
- Skąd:: Tarnów
- Kontakt:
Re: LPG IS300 jak powinna wyglądać
Po długich namysłach i wahaniach zdecydowałem się na zamontowanie LPG. Mam już dość zastanawiania się czy jechać gdzieś lexem i zabulić kupę kasy na paliwo czy może drugim samochodem (w którym mam LPG) i męczyć się bez klimy. Do tej pory jeździłem na PB nie dlatego że jestem przeciwnikiem LPG ale dlatego że jestem przeciwnikiem "Januszów Paproków" którzy mi ten gaz zamontują.
Jestem z Tarnowa. Czy ktoś może mi polecić warsztat gdzie instalka LPG zostanie zrobiona nie tylko poprawnie ale też estetycznie? Jestem w stanie dojechać kilkadziesiąt kilometrów. Z tego co się orientowałem to bardzo polecany jest Damian z Bolęcina ale to prawie 150km ode mnie
Brat kilka miesięcy temu zagazował IS200 w Tarnowie. Gazownik zapytał go czy ma jakieś uwagi jak ma to być zamontowane. Brat powiedział : tak żeby dobrze jeździło i dobrze wyglądało. I tak się stało. Samochód pracuje poprawnie na gazie. Gostek który mu go montował sprawdził samochód na hamowni (którą posiada) i auto ma tylko 3KM mniej na LPG niż na PB. Wszystko wygląda pięknie na pierwszy rzut oka - auto dobrze przyśpiesza, nie gaśnie, szybko się przełącza z PB na LPG, instalacja jest zrobiona estetycznie- ale... Trochę maher poszedł na łatwizne, np wtryski zostały zamontowane po lewej stronie (stojąc przed maską), a więc węże są dość długie co -jak się orientuje - nie jest zbyt szczęśliwym rozwiązaniem. Waham się czy nie powierzyć mu swojego samochodu ale muszę wiedzieć jak najwięcej o tym jak ta instalka powinna wyglądać tak żeby omówić z gostkiem każdy szczegół (będę wtedy spokojniejszy).
Będę wdzięczny za każdą sugestie jak taka instalka powinna wygladać w 2JZ...
Jestem z Tarnowa. Czy ktoś może mi polecić warsztat gdzie instalka LPG zostanie zrobiona nie tylko poprawnie ale też estetycznie? Jestem w stanie dojechać kilkadziesiąt kilometrów. Z tego co się orientowałem to bardzo polecany jest Damian z Bolęcina ale to prawie 150km ode mnie
Brat kilka miesięcy temu zagazował IS200 w Tarnowie. Gazownik zapytał go czy ma jakieś uwagi jak ma to być zamontowane. Brat powiedział : tak żeby dobrze jeździło i dobrze wyglądało. I tak się stało. Samochód pracuje poprawnie na gazie. Gostek który mu go montował sprawdził samochód na hamowni (którą posiada) i auto ma tylko 3KM mniej na LPG niż na PB. Wszystko wygląda pięknie na pierwszy rzut oka - auto dobrze przyśpiesza, nie gaśnie, szybko się przełącza z PB na LPG, instalacja jest zrobiona estetycznie- ale... Trochę maher poszedł na łatwizne, np wtryski zostały zamontowane po lewej stronie (stojąc przed maską), a więc węże są dość długie co -jak się orientuje - nie jest zbyt szczęśliwym rozwiązaniem. Waham się czy nie powierzyć mu swojego samochodu ale muszę wiedzieć jak najwięcej o tym jak ta instalka powinna wyglądać tak żeby omówić z gostkiem każdy szczegół (będę wtedy spokojniejszy).
Będę wdzięczny za każdą sugestie jak taka instalka powinna wygladać w 2JZ...
Supras are just a hatchback SC300
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości