ad1 napisałem jak fachmanowi, przecież się na wszystkim kolega w temacie LPG zna więc co co chodziLPGK pisze:ad 1Co to znaczy łatwiejszy - pojęcie względne, a pisanie o lepszych algorytmach nie bardzo przystoi bo ich nikt nie zna .KRYSPIN pisze:1.Po za nazwą wieloma rzeczami
- jest łatwiejszy, prostszy szybszy w ustawieniu (wiem wiem to i tak temat gazownika ale skoro jest łatwiej i szybciej to jest większa szansa że nawet mizerny gazownik sobie poradzi a jeśli szybszy w ustawieniu to zamiast zrobić 100 km żeby wystroić instalację np. STAG tu wystarczy 50 km - róznica w kosztach)
- nie traci pamięci jeśli aku się rozładuje stopniowo poniżej 9V, STAG traci trzeba kalibrować od nowa
- lepsze algorytmy u korekty
- w przypadku trudności (specyfika wymagającego auta) kontakt z firmą LPGtech dużo lepszy, pomoc techniczna na bardzo wysokim poziomie
2. tajemnica handlowa
3. jw
PS. Detale i szczególiki pozostają
ad 1Co znaczy lepsze korekty skoro i tak z palca należy je zrobić dla każdego auta ze względu na różny montaż.
ad.1 odnośnie kmów to bym mocno polemizował akurat - szybciej mozna zrobić to na stagu - tylko to akurat klientowi zwisa - ma być dobrze itd.
Odnośnie tajemnic to też nie bardzo bo to ogólnie dostępne informacje są - zatem żadna tajemnica.
Support w AC też jest ok więc to też jakoś nie do końca mi się układa w całość.
Ad2 - żadna tajemnica - info ogólnie dostępne
Ad3. jw.
Coś mnie nie przekonałeś powiem szczerze
ad1 spytaj kolegi Is200 on wie
ad1 polemizuj
No to skoro są ogólnie dostępne to po co pyta?
Ad2 jak wyżej
ad3 jw.
A czy ja mam Cię do czegoś przekonywać? Po co? Zadzwoń do Is200 będziesz wszystko wiedział przez dłuuugie lata