Zaproponował bym:
LPGTech 516 - bardzo ciekawy sterownik, dużo możliwości
reduktor IG1 - można zejść z temp przełączania na LPG bardzo nisko (oszczędność Pb, inna konstrukcja)
HANA niebieska na króciec
elektrozawór OMB (największy przekrój wewnętrzny)
FARO fi 8 mm (na pewno nie żadne fi6)
węże PARKERA
wielozawór 8mm (mniejszy nie wyrobi)
U mnie taki zestaw zamontowany do RX330 pięknie jeździ.
Przełączanie na LPG, błyskawiczne.
Przy temperaturach około minus 17 przełączenie na LPG po około 400 metrach jazdy (bez rozgrzewania auta)
Po za tym nie zapominaj że auto przed montażem LPG trzeba sprawdzić czy jest ok na Pb (to, że nie ma checka nie znaczy że jest OK), bo jakiekolwiek problemy z Pb trzeba niestety pomnożyć przez 1,5 gdy jest LPG.
A wtedy LPG jest bee, gazownik jest bee a pomysł LPG w aucie odbija się czkawką.
Jak byś chciał porad pisz dzwoń, montuje LPG do trudniejszych aut.