Gaz do gs430
: 3 cze 2014, o 08:27
Witam wszystkich.
Właśnie kupiłem 430 i chcę ją zagazować. I tu zaczynają sie schody.
1) dobór elementów:
Jeden z właścicieli tego silnika zaproponował mi taki wariant:
- sterownik Tech 328
- wtryskiwacze Hana niebieskalub Barracudy o zwiększonej wydajności. Podobno Hana jest trochę głośna.
- reduktory np. 2xKME GOLD. Nie zgadzaj się na 1 reduktor. Gold będzie zamarzał. Montaż reduktorów najlepiej w ciepłym miejscu- np. tak jak u mnie. Im krótsze przewody wodne tym lepiej.
- nawierty w kolektorze jak najbliżej wtryskiwaczy PB- tylko i wyłączenie po zdjęciu kolektora- to ważne
- kompensacja między listwami gazowymi
- filtry fazy ciekłej z odstojnikiem
- wielzawór extra
Myślę, że to dobra propozycja i rada, lecz nie jestem expertem więc nie zaszkodzi o tym podyskutować.
2) fachowcy.
Zadzwoniłem do kilku warsztatów i nikt nie chce zdjąć kolektora, twierdzą, że za dużo roboty.
Mówią, że wiercą pod ciśnieniem 10 barów i to wystarczy, lub mają specjalne wiertła i odkurzacze.
Nie wiem czy się na to decydować czy szukać dalej?
Mówią, że już robili takie silniki i jest ok.
Co o tym myślicie?
Zależy mi na dobrej instalacji, niekoniecznie byle taniej.
Może znacie warsztat godny polecenia?
Właśnie kupiłem 430 i chcę ją zagazować. I tu zaczynają sie schody.
1) dobór elementów:
Jeden z właścicieli tego silnika zaproponował mi taki wariant:
- sterownik Tech 328
- wtryskiwacze Hana niebieskalub Barracudy o zwiększonej wydajności. Podobno Hana jest trochę głośna.
- reduktory np. 2xKME GOLD. Nie zgadzaj się na 1 reduktor. Gold będzie zamarzał. Montaż reduktorów najlepiej w ciepłym miejscu- np. tak jak u mnie. Im krótsze przewody wodne tym lepiej.
- nawierty w kolektorze jak najbliżej wtryskiwaczy PB- tylko i wyłączenie po zdjęciu kolektora- to ważne
- kompensacja między listwami gazowymi
- filtry fazy ciekłej z odstojnikiem
- wielzawór extra
Myślę, że to dobra propozycja i rada, lecz nie jestem expertem więc nie zaszkodzi o tym podyskutować.
2) fachowcy.
Zadzwoniłem do kilku warsztatów i nikt nie chce zdjąć kolektora, twierdzą, że za dużo roboty.
Mówią, że wiercą pod ciśnieniem 10 barów i to wystarczy, lub mają specjalne wiertła i odkurzacze.
Nie wiem czy się na to decydować czy szukać dalej?
Mówią, że już robili takie silniki i jest ok.
Co o tym myślicie?
Zależy mi na dobrej instalacji, niekoniecznie byle taniej.
Może znacie warsztat godny polecenia?