[LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
: 18 mar 2014, o 16:13
Widzę, że podobnego tematu nie ma, a pewnie sporo osób będzie zainteresowanych.
Planuję założyć LPG do mojego LS-a i chcę się do tego optymalnie przygotować. Nie mam dostępu do auta przez najbliższy czas, więc potrzebuję wskazówek posiadaczy tego modelu.
Na ten moment chciałbym wrzucić coś takiego:
- reduktory - no właśnie jakie? Zależy mi na niezawodności. Pod tym katem poszedłbym nawet w Zavoli Zeta S, ale pracują na wysokim ciśnieniu i średnio mi się to widzi. W galancie mam 2xZavoli N i jestem bardzo zadowolony. Może 2xACR01? Nie wiem jeszcze jak z miejscem pod maską. Chciałbym jak najbliżej przewodów wodnych i w miejscu bez przeciągów. Jeśli nie znajdę dobrego miejsca na 2 reduktory to myślę nad IG1 lub KME Gold.
- sterownik STAG lub LPG-Tech. Stag to stara konstrukcja, ale sprawdzona i działa. Myślę, że w tym silniku nic bardziej zaawansowanego nie jest potrzebne
- butla w koło z wielozaworem extra
- faro 12mm
- filtr fazy lotnej FL02 z podstawką na 2 wyjścia
- wtryskiwacze Hana niebieskie
- trójniki do wtryskiwaczy jak na obrazku:
Wyjście/wyjścia FL z reduktora połączone by były do filtra FL02 (dać jeden filtr czy 2?). Każde wyjście z filtra zasilałoby jeden bank. Na końcu oba banki byłyby spięte w celu kompensacji.
Chciałbym celować w ciśnienie ok 1 bar z mnożnikiem oscylującym w ok 1.
Gdzie macie zamontowany sterownik LPG pod maską? Jaka maks butla wejdzie w koło? Interesują mnie bardziej wymiary niż pojemność
Planuję założyć LPG do mojego LS-a i chcę się do tego optymalnie przygotować. Nie mam dostępu do auta przez najbliższy czas, więc potrzebuję wskazówek posiadaczy tego modelu.
Na ten moment chciałbym wrzucić coś takiego:
- reduktory - no właśnie jakie? Zależy mi na niezawodności. Pod tym katem poszedłbym nawet w Zavoli Zeta S, ale pracują na wysokim ciśnieniu i średnio mi się to widzi. W galancie mam 2xZavoli N i jestem bardzo zadowolony. Może 2xACR01? Nie wiem jeszcze jak z miejscem pod maską. Chciałbym jak najbliżej przewodów wodnych i w miejscu bez przeciągów. Jeśli nie znajdę dobrego miejsca na 2 reduktory to myślę nad IG1 lub KME Gold.
- sterownik STAG lub LPG-Tech. Stag to stara konstrukcja, ale sprawdzona i działa. Myślę, że w tym silniku nic bardziej zaawansowanego nie jest potrzebne
- butla w koło z wielozaworem extra
- faro 12mm
- filtr fazy lotnej FL02 z podstawką na 2 wyjścia
- wtryskiwacze Hana niebieskie
- trójniki do wtryskiwaczy jak na obrazku:
Wyjście/wyjścia FL z reduktora połączone by były do filtra FL02 (dać jeden filtr czy 2?). Każde wyjście z filtra zasilałoby jeden bank. Na końcu oba banki byłyby spięte w celu kompensacji.
Chciałbym celować w ciśnienie ok 1 bar z mnożnikiem oscylującym w ok 1.
Gdzie macie zamontowany sterownik LPG pod maską? Jaka maks butla wejdzie w koło? Interesują mnie bardziej wymiary niż pojemność