Strona 11 z 12

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 11 wrz 2017, o 09:10
przez klinikalpg.pl
Keepmovin napisał(a):Panowie,

sam mam u siebie Tech 328, reduktor PRINS i wtryskiwacze KEIHIN.

Reduktor Prinsa zaczał już lekko buczeć na niskich obrotach, więc trzeba będzie regenerować membrany i reszte...

Stąd pytanie: jeżeli dostałem ofertę z dobrego zakładu regeneracji w mniej więcej tej samej cenie co nowy KME Gold GT - nie lepiej się przesiąść na nowszy sprzęt ?


Jakby chyba znam ten zestaw :P.
Reduktor wart jeszcze wg mnie regeneracji, chociaż zawsze zastanawiam się nad jej sensem. Jak porównać cenę regeneracji do ceny nowego reduktora Prinsa to jasne, że fajnie i warto, ale już porównanie pełnej regeneracji (czyszczenie + wymiana membrany oringów etc. - zestaw naprawczy) do ceny nowego Golda GT nie jest takie jednoznaczne. Zwłaszcza, że Prins na polskim gazie najprawdopodobniej znów będzie wymagał czyszczenia po 30-50k km.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 15 maja 2018, o 09:27
przez mrowaz
Czy możecie polecic jakiś warsztat w Krakowie, który sensownie ogarnie instalację w Ls430 i zrobi to w "normalnych" pieniądzach. Z ogólnie polecanych warsztatów oferty są rzędy 5200-5800PLN.
Wydaje mi się, że jest to troszkę za drogo i powinno sie dać w granicy 4000-4500 ten samochód zrobić. Czy się mylę??

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 15 maja 2018, o 09:40
przez owczar
Niestety wiedza kosztuje, ale druciarstwo jeszcze więcej - szczególnie w takich silnikach.

Waże by stroili po AFR, ale z wrzuty pod maskę czasem ciężko cokolwiek wyciagnąć...

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 15 maja 2018, o 10:08
przez piter14060
Ja osobiście polecam Ci Instalację STAG, koniecznie w autoryzowanym serwisie wtedy masz gwarancje w całym kraju.
z tego co widzę 2 takie Autoryzowane zakłady STAG są Krakowie.

Mam taki zestaw i jestem bardzo zadowolony, osiągi takie same jak na benzynie, spalanie LPG to co pokazuje komputer +25% .

Sterownik: QMax PLUS
Reduktor: 2 x AC R01 250KM
Wtryski: AC W03

https://youtu.be/SIWwnIc-oOM

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 15 maja 2018, o 10:42
przez gmiter
http://gcstuning.pl/kontakt
Struna.


Co do gwarancji i jakości autoryzowanych zakładów to bardzo często możesz je traktować tak jak Rosjanie traktowali pakt o nieagresji Polska - ZSRR z 1932.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 15 maja 2018, o 10:57
przez owczar
Dokładnie, miałem napisać o strunie.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 15 maja 2018, o 13:43
przez klinikalpg.pl
mrowaz napisał(a):Wydaje mi się, że jest to troszkę za drogo i powinno sie dać w granicy 4000-4500 ten samochód zrobić. Czy się mylę??

Moim zdaniem tak, ale niewątpliwie brakuje mi obiektywności :P.
Ale możesz otworzyć zakład i oferować w takiej cenie i udowodnisz mi błąd :-).
Struna zajmuje sie tylko strojeniem.
Jakbym był z Krakowa montowłbym u Piotra Ficka.
http://autonagaz.net/

Autoryzację zakłady uzyskują głównie przez sprzedaż produktów, jakość montażu nie jest kryterium decydującym...

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 17 maja 2018, o 18:34
przez mrowaz
Oczywiście zakład Pana Piotra był pierwszy na liście. Liczyłem, że jest może inny warsztat godny polecenia z krótszym okresem oczekiwania.
Umówiłem się wstępnie do Pana Piotra, mam nadzieję, że może wyczaruje czas wcześniej:)

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 17 maja 2018, o 21:50
przez klinikalpg.pl
:ok:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 2 sie 2018, o 13:33
przez mrowaz
Czy do LS-a wejdzie zbiornik 680/270 bez podnoszenia podłogi? Nie znalazłem jednoznaczej odpowiedzi a warsztat zaoferował 630/225 lub 680/270. Jeszcze sprawdzą inne opcje. Oczywiście chciałbym jak największy bez podnoszenia płyty bagażnika.