Strona 8 z 13

[LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 16 lip 2015, o 12:29
autor: muzz
Ja miałem tak po tankowaniu na statoil.
Na zimnym przełączał sie na noPB.
Pojechałem do gaziarza. Powiedział mi, ze zdarzało mu sie czyścić elektrozawory po tankowaniu na statoil właśnie i shellu. Potrafią sie zapełniać i stad taki efekt może być.
Jak ustąpi po zmianie stacji to na razie nie ma sie czym przejmować.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 16 lip 2015, o 20:47
autor: rey
owczar pisze: Jaki masz reduktor?
Tomasetti antarctic - szt. 2. Dzisiaj z przejściem na gaz problemów brak.

Kiedyś pod granicą litewską do mazdy zatankowałem gaz, który z zimnego silnika na gaz przechodził tylko z wysokich obrotów silnika. Problemy ustąpiły w połowie kolejnego tankowania :mda: Nic nie grzebałem i jeździ do dzisiaj. Pod maską siedzi listwa z żółtymi valtekami, nie wymieniana od 150 tys.km. :fiu: Obecny właściciel jeździ i nie narzeka.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 10 sie 2015, o 22:55
autor: rey
Problem z wyrzucaniem z gazu się powtórzył, ale tym razem z kodem błędu VSC. Po wizycie w warsztacie okazało się, że jeden z parowników padł - komputer pokazał ciśnienie gazu 3,7 Bara. Do czasu wymiany jeżdżę na jednym, mam nadzieję, że oprócz mniejszej wydolności układu nic silnikowi nie ubędzie ;-)

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 10 sie 2015, o 23:03
autor: LinkPL
rey pisze:Problem z wyrzucaniem z gazu się powtórzył, ale tym razem z kodem błędu VSC. Po wizycie w warsztacie okazało się, że jeden z parowników padł - komputer pokazał ciśnienie gazu 3,7 Bara. Do czasu wymiany jeżdżę na jednym, mam nadzieję, że oprócz mniejszej wydolności układu nic silnikowi nie ubędzie ;-)
Jaki reduktor skoro taki dobry ... ??

Pozdrawiam
Link

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 11 sie 2015, o 06:22
autor: rey
Jak widać nie tylko najgorssze rzeczy się psują B)

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 23 gru 2015, o 17:02
autor: Afrost
Zapytam z innej beczki, do czego tankujecie swoje LPG ? mam zbiornik w kole zapasowym o ile pamięć mnie nie myli 65l po przełączeniu na benzynę maksymalnie wbijam do niego około 40 -42 litrów gazu co starcza mi po mieście na +- 200km w trasie wychodzi do 300km czy jakiś większy zbiornik się zmieści w miejsce koła zapasowego ?

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 23 gru 2015, o 17:29
autor: maniek_ls400
Możesz poprosić gazownika o lekką regulację pływaka. Szkoda 23 litrów pustego zbiornika, 10 powinno dać radę wtedy wejdzie ok. 52-55l czyli prawie 100km więcej ?

[LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 23 gru 2015, o 18:02
autor: muzz
Ja mam w GS zbiornik ok. 63-64l a tankuje 52.
W GS w koło większy nie wejdzie przy założeniu, ze podłoga bagażnika będzie leżała jak na zapasie.
U ciebie za dużo miejsca zostaje po zatankowaniu.
Tankujesz na jednej stacji?

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 23 gru 2015, o 18:16
autor: owczar
U mnie netto wchodzi 63l. Oczywiście butla w miejscu koła.
Bormech 680x250 75l. Można tam podobno dać tez o większej pojemności. Gość na forum LPG pisał kiedyś ale już nie pamiętam jaką dał. Tyle że ja jej nie mogłem nigdzie na miejscu dostać.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 25 gru 2015, o 12:21
autor: LinkPL
U mnie Bormech 59L, podłoga nie odstaje, żadne plastiki nie były cięte i netto wchodzi 50,5L ...

Pozdrawiam
Link