Strona 8 z 13

[LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 16 lip 2015, o 12:29
przez muzz
Ja miałem tak po tankowaniu na statoil.
Na zimnym przełączał sie na noPB.
Pojechałem do gaziarza. Powiedział mi, ze zdarzało mu sie czyścić elektrozawory po tankowaniu na statoil właśnie i shellu. Potrafią sie zapełniać i stad taki efekt może być.
Jak ustąpi po zmianie stacji to na razie nie ma sie czym przejmować.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 16 lip 2015, o 20:47
przez rey
owczar napisał(a): Jaki masz reduktor?


Tomasetti antarctic - szt. 2. Dzisiaj z przejściem na gaz problemów brak.

Kiedyś pod granicą litewską do mazdy zatankowałem gaz, który z zimnego silnika na gaz przechodził tylko z wysokich obrotów silnika. Problemy ustąpiły w połowie kolejnego tankowania :mda: Nic nie grzebałem i jeździ do dzisiaj. Pod maską siedzi listwa z żółtymi valtekami, nie wymieniana od 150 tys.km. :fiu: Obecny właściciel jeździ i nie narzeka.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 10 sie 2015, o 22:55
przez rey
Problem z wyrzucaniem z gazu się powtórzył, ale tym razem z kodem błędu VSC. Po wizycie w warsztacie okazało się, że jeden z parowników padł - komputer pokazał ciśnienie gazu 3,7 Bara. Do czasu wymiany jeżdżę na jednym, mam nadzieję, że oprócz mniejszej wydolności układu nic silnikowi nie ubędzie ;-)

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 10 sie 2015, o 23:03
przez LinkPL
rey napisał(a):Problem z wyrzucaniem z gazu się powtórzył, ale tym razem z kodem błędu VSC. Po wizycie w warsztacie okazało się, że jeden z parowników padł - komputer pokazał ciśnienie gazu 3,7 Bara. Do czasu wymiany jeżdżę na jednym, mam nadzieję, że oprócz mniejszej wydolności układu nic silnikowi nie ubędzie ;-)


Jaki reduktor skoro taki dobry ... ??

Pozdrawiam
Link

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 11 sie 2015, o 06:22
przez rey
Jak widać nie tylko najgorssze rzeczy się psują B)

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 23 gru 2015, o 17:02
przez Afrost
Zapytam z innej beczki, do czego tankujecie swoje LPG ? mam zbiornik w kole zapasowym o ile pamięć mnie nie myli 65l po przełączeniu na benzynę maksymalnie wbijam do niego około 40 -42 litrów gazu co starcza mi po mieście na +- 200km w trasie wychodzi do 300km czy jakiś większy zbiornik się zmieści w miejsce koła zapasowego ?

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 23 gru 2015, o 17:29
przez maniek_ls400
Możesz poprosić gazownika o lekką regulację pływaka. Szkoda 23 litrów pustego zbiornika, 10 powinno dać radę wtedy wejdzie ok. 52-55l czyli prawie 100km więcej ?

[LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 23 gru 2015, o 18:02
przez muzz
Ja mam w GS zbiornik ok. 63-64l a tankuje 52.
W GS w koło większy nie wejdzie przy założeniu, ze podłoga bagażnika będzie leżała jak na zapasie.
U ciebie za dużo miejsca zostaje po zatankowaniu.
Tankujesz na jednej stacji?

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 23 gru 2015, o 18:16
przez owczar
U mnie netto wchodzi 63l. Oczywiście butla w miejscu koła.
Bormech 680x250 75l. Można tam podobno dać tez o większej pojemności. Gość na forum LPG pisał kiedyś ale już nie pamiętam jaką dał. Tyle że ja jej nie mogłem nigdzie na miejscu dostać.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

PostNapisane: 25 gru 2015, o 12:21
przez LinkPL
U mnie Bormech 59L, podłoga nie odstaje, żadne plastiki nie były cięte i netto wchodzi 50,5L ...

Pozdrawiam
Link