[LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Wybór instalacji, pomoc techniczna, oraz wszystkie informacje związane z zakładaniem LPG do Lexusa LS

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez owczar » 24 cze 2016, o 10:20

Do Bormecha, który zainstalowałem można zalać 69l LPG. Aby doszło do upuszczenia gazu z butli przy tej pojemności temp butli i gazu musiałaby dojść do 60 stopni. Podejrzewam, że w trasie jak opuszczę przód na pneumatyce, to wejdzie jeszcze więcej. Niby niedużo, ale zasięg większy o jakieś 50km, czyli w trasie spokojnie mogę śmigać 400km z ciężką nogą.
owczar
Moderator
 
Posty: 3628
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Postprzez piasek1985 » 3 paź 2016, o 21:44

Mozna wiedziec Owczar ile Ci instalacja kosztowala? Na 99% bede jechal w maju do PL i sie zastanawiam czy zalozyc tutaj (koszt okolo £1500, ale nie wnikalem jeszcze jakie graty) czy zalozyc jak bede w PL.
Avatar użytkownika
piasek1985
Lex user
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 mar 2016, o 13:21
Lokalizacja: Surrey UK
Model Lexusa: LS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: UK - Surrey

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez owczar » 4 paź 2016, o 09:35

Ja robiłem instalkę sam, więc płaciłem tylko za graty :) Na dzień dzisiejszy zamiast dwóch goldów dałbym 1xgold GT. Poza tym instalacja sprawuje się bardzo dobrze.

Szukaj kogoś, kto wystroi Ci to wszystko po AFR. To auto dość sporo korzysta z open loop i jest to dość istotna kwestia.
owczar
Moderator
 
Posty: 3628
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Postprzez piasek1985 » 4 paź 2016, o 13:28

Chodzi Ci o reduktor KME Gold Turbo? Widze że obsługuje do 360KM więc miałby zapas.

Jeśli będę robił w PL to w moich rejonach wiem że jest polecany Vanos Gdynia, bliżej maja będę musiał do nich zadzwonić i wypytać o szczegóły.
Avatar użytkownika
piasek1985
Lex user
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 mar 2016, o 13:21
Lokalizacja: Surrey UK
Model Lexusa: LS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: UK - Surrey

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez owczar » 4 paź 2016, o 13:30

Mowa o GT - to ich nowy produkt.

https://kme.eu/product,products,89.html

Ma lepszą termikę.
Od razu wymień kolanka wodne na alu :)
owczar
Moderator
 
Posty: 3628
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez KRYSPIN_lex » 16 sty 2017, o 20:12

I jak ma ktoś jakieś doświadczenia z reduktorem Goldem GT w LS430?

Podobno termicznie niewiele odbiega od zwyklego GOLDA
GS300 MK2 angol i EU na śrubki .... priv
Avatar użytkownika
KRYSPIN_lex
Lex user
 
Posty: 120
Dołączył(a): 28 gru 2016, o 17:02
Model Lexusa: RX330 GS....
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez owczar » 16 sty 2017, o 20:31

Ja słyszałem, że termika jest bardzo dobra i spokojnie jeden opędza ten silnik. Ale styczności z nim nie miałem. Simon_freeman ma teraz u siebie.
owczar
Moderator
 
Posty: 3628
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez addzik » 16 sty 2017, o 21:42

Posiadam Golda GT u siebie w Ls400.
Występował jeden problem, jednak nie związany z wydajnością, a z wadą konstrukcyjną. Otóż sprężyna zaworu wpadala w drgania własne powodując bardzo głośny, narastajacy i nieprzyjemny dźwięk (gwizd) jak gotujacy wodę czajnik.
Producent przyznał się do wady, zaproponował rozwiązanie w postaci tulei, która poprawiala spasowanie sprężyny jako przejściowe rozwiązanie, dopóki nie poprawią w seryjnej produkcji.
Problem ustąpił na tyle, że nie fatygowalem się już do nich z prośbą o reduktor po poprawkach.
Avatar użytkownika
addzik
Moderator
 
Posty: 239
Dołączył(a): 22 lis 2014, o 18:02
Model Lexusa: Ls400, RX300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Katowice

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez KRYSPIN_lex » 17 sty 2017, o 01:38

addzik napisał(a):Posiadam Golda GT u siebie w Ls400.
Występował jeden problem, jednak nie związany z wydajnością, a z wadą konstrukcyjną. Otóż sprężyna zaworu wpadala w drgania własne powodując bardzo głośny, narastajacy i nieprzyjemny dźwięk (gwizd) jak gotujacy wodę czajnik.
Producent przyznał się do wady, zaproponował rozwiązanie w postaci tulei, która poprawiala spasowanie sprężyny jako przejściowe rozwiązanie, dopóki nie poprawią w seryjnej produkcji.
Problem ustąpił na tyle, że nie fatygowalem się już do nich z prośbą o reduktor po poprawkach.


A goniłeś auto na autobanie np. 200 km/h dłuższy czas?
GS300 MK2 angol i EU na śrubki .... priv
Avatar użytkownika
KRYSPIN_lex
Lex user
 
Posty: 120
Dołączył(a): 28 gru 2016, o 17:02
Model Lexusa: RX330 GS....
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez addzik » 17 sty 2017, o 11:25

Z tego właśnie powodu wyleciał zwykły Gold. Po dwóch godzinach jazdy autostradą przy prędkości 180-200 zamarzł reduktor.
Przy gold GT już takiego problemu nie miałem, natomiast aż tak długiej trasy również już nie miałem okazji ogarnąć. Najdalej na zlot do centrum Polski, ale wtedy prędkość była około 150-160, więc nie mogę Ci potwierdzić w 100%.
Avatar użytkownika
addzik
Moderator
 
Posty: 239
Dołączył(a): 22 lis 2014, o 18:02
Model Lexusa: Ls400, RX300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Katowice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Instalacje Gazowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość