Strona 9 z 13

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 24 cze 2016, o 10:20
autor: owczar
Do Bormecha, który zainstalowałem można zalać 69l LPG. Aby doszło do upuszczenia gazu z butli przy tej pojemności temp butli i gazu musiałaby dojść do 60 stopni. Podejrzewam, że w trasie jak opuszczę przód na pneumatyce, to wejdzie jeszcze więcej. Niby niedużo, ale zasięg większy o jakieś 50km, czyli w trasie spokojnie mogę śmigać 400km z ciężką nogą.

: 3 paź 2016, o 21:44
autor: piasek1985
Mozna wiedziec Owczar ile Ci instalacja kosztowala? Na 99% bede jechal w maju do PL i sie zastanawiam czy zalozyc tutaj (koszt okolo £1500, ale nie wnikalem jeszcze jakie graty) czy zalozyc jak bede w PL.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 4 paź 2016, o 09:35
autor: owczar
Ja robiłem instalkę sam, więc płaciłem tylko za graty :) Na dzień dzisiejszy zamiast dwóch goldów dałbym 1xgold GT. Poza tym instalacja sprawuje się bardzo dobrze.

Szukaj kogoś, kto wystroi Ci to wszystko po AFR. To auto dość sporo korzysta z open loop i jest to dość istotna kwestia.

: 4 paź 2016, o 13:28
autor: piasek1985
Chodzi Ci o reduktor KME Gold Turbo? Widze że obsługuje do 360KM więc miałby zapas.

Jeśli będę robił w PL to w moich rejonach wiem że jest polecany Vanos Gdynia, bliżej maja będę musiał do nich zadzwonić i wypytać o szczegóły.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 4 paź 2016, o 13:30
autor: owczar
Mowa o GT - to ich nowy produkt.

https://kme.eu/product,products,89.html

Ma lepszą termikę.
Od razu wymień kolanka wodne na alu :)

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 16 sty 2017, o 20:12
autor: KRYSPIN_lex
I jak ma ktoś jakieś doświadczenia z reduktorem Goldem GT w LS430?

Podobno termicznie niewiele odbiega od zwyklego GOLDA

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 16 sty 2017, o 20:31
autor: owczar
Ja słyszałem, że termika jest bardzo dobra i spokojnie jeden opędza ten silnik. Ale styczności z nim nie miałem. Simon_freeman ma teraz u siebie.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 16 sty 2017, o 21:42
autor: addzik
Posiadam Golda GT u siebie w Ls400.
Występował jeden problem, jednak nie związany z wydajnością, a z wadą konstrukcyjną. Otóż sprężyna zaworu wpadala w drgania własne powodując bardzo głośny, narastajacy i nieprzyjemny dźwięk (gwizd) jak gotujacy wodę czajnik.
Producent przyznał się do wady, zaproponował rozwiązanie w postaci tulei, która poprawiala spasowanie sprężyny jako przejściowe rozwiązanie, dopóki nie poprawią w seryjnej produkcji.
Problem ustąpił na tyle, że nie fatygowalem się już do nich z prośbą o reduktor po poprawkach.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 17 sty 2017, o 01:38
autor: KRYSPIN_lex
addzik pisze:Posiadam Golda GT u siebie w Ls400.
Występował jeden problem, jednak nie związany z wydajnością, a z wadą konstrukcyjną. Otóż sprężyna zaworu wpadala w drgania własne powodując bardzo głośny, narastajacy i nieprzyjemny dźwięk (gwizd) jak gotujacy wodę czajnik.
Producent przyznał się do wady, zaproponował rozwiązanie w postaci tulei, która poprawiala spasowanie sprężyny jako przejściowe rozwiązanie, dopóki nie poprawią w seryjnej produkcji.
Problem ustąpił na tyle, że nie fatygowalem się już do nich z prośbą o reduktor po poprawkach.
A goniłeś auto na autobanie np. 200 km/h dłuższy czas?

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 17 sty 2017, o 11:25
autor: addzik
Z tego właśnie powodu wyleciał zwykły Gold. Po dwóch godzinach jazdy autostradą przy prędkości 180-200 zamarzł reduktor.
Przy gold GT już takiego problemu nie miałem, natomiast aż tak długiej trasy również już nie miałem okazji ogarnąć. Najdalej na zlot do centrum Polski, ale wtedy prędkość była około 150-160, więc nie mogę Ci potwierdzić w 100%.