Strona 10 z 13

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 17 sty 2017, o 11:57
autor: owczar
Jeśli nie zamarznie podczas rozpedzania od 0 do 200 z gazem w podłodze to już raczej nie zamarznie. Na forum LPG ktoś pisał, że w S8 termicznie jest super więc w 3uz też powinien dać radę.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 17 sty 2017, o 15:41
autor: Yarecki
owczar pisze:Jeśli nie zamarznie podczas rozpedzania od 0 do 200 z gazem w podłodze to już raczej nie zamarznie. Na forum LPG ktoś pisał, że w S8 termicznie jest super więc w 3uz też powinien dać radę.
Dokładnie przecież auto rozpędzone do zadanej prędkości pobiera wielokrotnie mniej paliwa niż rozpędzane na WOT.
Co do S8 to tam w niektórych wersjach silnikowych płyn strasznie słabo "płynie" stąd i problem z odparowanie LPG.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 17 sty 2017, o 19:17
autor: LinkPL
Nie wiem dlaczego tak wszyscy się uparli na to GT. U mnie były dwa TUR-y (wymienione po 120k km, bo jeden się przywieszał czasami), teraz TwinTUR i zero problemów. Z dwoma miałem tylko problem, bo jeden strasznie buczał czasami, po interwencji producenta buczenie ustało, no ale musiałem się nachodzić ...

Obecnie na twinie nie dzieje się nic złego, maksymalny spadek 0,2 bara. Ciśnienie robocze obecnie 1.2 bara. Długie trasy to żaden problem, nawet przy ostrym bucie, czasami wyjeżdżam 300 km bez postoju na autostradzie i nigdy nie było problemu ... Zależy jeszcze pewnie gdzie dokładnie umieszczony jest reduktor, bo jak jest mocno owiewany, no to może być buka przy -10 -20 ... Ale to w takich temperaturach to przecież nie szkoda parę litrów benzyny ...

Pozdro
Link

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 18 sty 2017, o 01:03
autor: Yarecki
LinkPL pisze:Nie wiem dlaczego tak wszyscy się uparli na to GT. U mnie były dwa TUR-y (wymienione po 120k km, bo jeden się przywieszał czasami), teraz TwinTUR i zero problemów. Z dwoma miałem tylko problem, bo jeden strasznie buczał czasami, po interwencji producenta buczenie ustało, no ale musiałem się nachodzić ...

Obecnie na twinie nie dzieje się nic złego, maksymalny spadek 0,2 bara. Ciśnienie robocze obecnie 1.2 bara. Długie trasy to żaden problem, nawet przy ostrym bucie, czasami wyjeżdżam 300 km bez postoju na autostradzie i nigdy nie było problemu ... Zależy jeszcze pewnie gdzie dokładnie umieszczony jest reduktor, bo jak jest mocno owiewany, no to może być buka przy -10 -20 ... Ale to w takich temperaturach to przecież nie szkoda parę litrów benzyny ...

Pozdro
Link
Chcą GT niech mają GT :biggrin2: , po co to uszczęśliwiać kogoś na siłę.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 19 sty 2017, o 10:45
autor: KRYSPIN_lex
LinkPL pisze:Nie wiem dlaczego tak wszyscy się uparli na to GT. U mnie były dwa TUR-y (wymienione po 120k km, bo jeden się przywieszał czasami), teraz TwinTUR i zero problemów. Z dwoma miałem tylko problem, bo jeden strasznie buczał czasami, po interwencji producenta buczenie ustało, no ale musiałem się nachodzić ...

Pozdro
Link
Się nikt nie upiera luźne pytanie było ;)

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 31 sie 2017, o 16:15
autor: Keepmovin
Panowie,

sam mam u siebie Tech 328, reduktor PRINS i wtryskiwacze KEIHIN.

Reduktor Prinsa zaczał już lekko buczeć na niskich obrotach, więc trzeba będzie regenerować membrany i reszte...

Stąd pytanie: jeżeli dostałem ofertę z dobrego zakładu regeneracji w mniej więcej tej samej cenie co nowy KME Gold GT - nie lepiej się przesiąść na nowszy sprzęt ?

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 31 sie 2017, o 16:17
autor: owczar
Ten reduktor po regeneracji będzie działał jak nowy. Więc ja bym chyba przy nim został.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 31 sie 2017, o 16:19
autor: carinus
Jeżeli kwoty podobne zawsze wybieram nowy sprzęt,wiem co będę miał,w razie defektu będzie zawsze gwarancja.Ten używany można zawsze sprzedać komuś potrzebującemu na części.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 31 sie 2017, o 16:23
autor: owczar
Tylko ze ten reduktor prins mimo wieku to inna liga niż Gold GT. Stare i sprawdzone rozwiązanie. Stabilne i wydajne.

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

: 31 sie 2017, o 16:36
autor: Keepmovin
owczar - wielkie dzięki za odpowiedź, właśnie tego szukałem, sam aż tak bardzo nie siedzę w LPG, a sporo ludzi jest zadowolonych z KME, natomiast słyszałem też bardzo dobre opinie o tym reduktorze Prinsa i wydaje mi się, że skoro na tej instalacji tak dobrze wszystko chodziło, to chyba nie chce nic zmieniać, tylko dobrze zregenerować.

Carinus - tak samo myślałem i bardzo podobne podejście mam (gwarancja, nowy sprzęt, etc.)

Wygląda na to, że trzeba będzie obgadać kwestie gwarancji po regeneracji i prins pójdzie do SPA ;)