Strona 1 z 1

Is200 gdzie podpięty plus po stacyjce

: 6 cze 2016, o 10:02
autor: chodko
Witam
niedawno założyłem instalacje lpg stag 300-6 isa2 i mam problem jeśli auto zgaszę na gazie to muszę kręcić dwa lub trzy razy dłużej niż jeżeli zgaszone na benzynie. Nie ma znaczenia czy auto zimne czy ciepłe. Wyczytałem że może to być źle podłączony plus po stacyjce stąd moje pytanie w którym miejscu macie takowy podłączony? Lub co może być przyczyną takiego odpalania?

Re: Is200 gdzie podpięty plus po stacyjce

: 6 cze 2016, o 10:14
autor: firlejak
Możliwe że reduktor puszcza gaz, odepnij wężyk cienki elastyczny z reduktora i spróbuj odpalić.

Re: Is200 gdzie podpięty plus po stacyjce

: 6 cze 2016, o 11:48
autor: chodko
to nie reduktor bo wystarczy że zgaszę auto na benzynie to odpala idealnie. A reduktor ma 500 kilometrów przebiegu, w wężyku podciśnienia nie ma gazu

Re: Is200 gdzie podpięty plus po stacyjce

: 6 cze 2016, o 13:57
autor: kupiec1985
chodko pisze:to nie reduktor bo wystarczy że zgaszę auto na benzynie to odpala idealnie. A reduktor ma 500 kilometrów przebiegu, w wężyku podciśnienia nie ma gazu
zobacz wtryskiwacze od LPG , może Ci jeden przepuszcza i zalewa , nie wypada zapłon na LPG ??
Wiem że nowy zestaw masz ale zawsze może być jakiś felerny

Re: Is200 gdzie podpięty plus po stacyjce

: 6 cze 2016, o 16:31
autor: chodko
listwy wymienione na inne nowe i dalej to samo. Zostaje tylko źle podpięty ten plus po stacyjce tylko nie wiem gdzie ma być prawidłowo podpięty pod który kabel

Re: Is200 gdzie podpięty plus po stacyjce

: 7 cze 2016, o 09:47
autor: owczar
Błądzisz po omacku. Co ma plus sterownika LPG do odpalania na PB? Przecież nawet jak zgasisz na LPG to z reguły odpala na PB. Jaki masz sterownik? Masz aktywowany tzw ciepły start- czyli odpalanie na LPG gdy silnik jest rozgrzany? Sprawdź przed odpaleniem silnika ciśnienie LPG w układzie. Powinno być takie jak po zgaszeniu.

Re: Is200 gdzie podpięty plus po stacyjce

: 13 cze 2016, o 06:32
autor: chodko
problem rozwiązany i tak
źle podpięty plus po stacyjce tzn centralka dostawała napięcie na pierwszym biegu stacyjki i było ono przerywane jak kręciłem rozrusznikiem. przez co lexus dostawał dwa paliwa co powodowało jego zalewanie. Podpięcie pod drugi bieg stacyjki kabel czerwono niebieski rozwiązało ten problem. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi