błedy Elm
: 16 kwie 2014, o 11:06
witam dziś przeskanowałem elmem swój silnik . zasilany jest z pb 20% i LPG 80%
wysoczyły mnie takie oto komunikaty :
P0300 Cylinder Misfire dected
P0301 Cylinder 1 misfire detected
P0303 Cylinder 3 misfire detected
P0305 Cylinder 5 misfire detected
P0174 to lean Bank2
P0172 to Rich Bank1
Auto po odpaleniu z rana kuleje nie chodzi równo tak jak przed zainstalowaniem instalacji LPG
na instalacji zrobiłem jakieś 6tys km
oddałem dzis do porawy gazownikowi który robił ta instalacje
razem z pismem tego typu :
"Po zamontowaniu instalacji gazowej w moim lexusie Is200 występują następujące problemy z tym związane :
-po około 20 km jazdy na gazie ( po wyjeździe z warsztatu od Pana) zapalił się pierwszy check engine .
-Auto nie ma mocy oraz momentu obrotowego takiej jak miał wcześniej
-Kiedy odpalam auto kiedy jest zimne z rana przed przełączeniem na gaz silnik pracuje nierówno i wpada w nieprzyjemne wibracje (obroty falują)
-kiedy silnik jest ciepły ale pracuje na benzynie ( po odpaleniu przed przełączeniem na gaz lub na samej benzynie ) silnik tez nie pracuje równo a jego wahania obrotów i nierówna praca objawiająca się wibracjami całego auta
-kiedy silnik przełącza się w tryb vvt-i (powyżej 4000 obrotów) nie ma takiej mocy jak wcześniej ( nie przyspiesza tak żwawo )
na pełnym zbiorniku gazu potrafi zrobić tylko 260 km
spalanie wychodzi ponad 15litrów /100km
-wskaźnik poziomu gazu w zbiorniku pokazuje co chce np. kiedy zbiornik jest prawie pusty pokazuje wszystkie diody zielone , kiedy gaz się kończy pokazuje dwie zielone , wskazania wcale nie przekładają się na rzeczywistość .
-Jeśli jest to możliwe to proszę zwiększyć możliwość „dobijania butli gazem” ponieważ kiedy się gaz skończy to potrafi wejść tylko 36 litrów ( koledze tyle wchodzi w butli 45litrowej) wg przeliczeń w mojej butli 55l powinno wejść 44 litry ( 80%) gazu
-Proszę zlikwidować te pikanie po przełączeniu na gaz ( 3 razy głośno pika)
-po skanowaniu błędów silnika wyskakuje 6 pozycji ( po skasowaniu i przejechaniu 15-30 km te same pozycje wskakują ponownie )
są to błędy : P0300 , P0301 , P0303, P0305. P0174, P0172 "
Wiem że bedzie próbował mi wmówic ze to cewka padła ze swiece trzeba wymienić itp .
Prosze o rade jak się bronić ?? ponieważ przed jego dokonaniami praca tego silnika była kwintesencją doskonałości.
Szukam też jakiegoś ogarniętego sprawdzonego Mechanika mającego pojęcie na temat LPG w Is200 oraz jak to dobrze wystroić z okolic Kołobrzegu-Koszalina-Połczyna Zdroju.
wysoczyły mnie takie oto komunikaty :
P0300 Cylinder Misfire dected
P0301 Cylinder 1 misfire detected
P0303 Cylinder 3 misfire detected
P0305 Cylinder 5 misfire detected
P0174 to lean Bank2
P0172 to Rich Bank1
Auto po odpaleniu z rana kuleje nie chodzi równo tak jak przed zainstalowaniem instalacji LPG
na instalacji zrobiłem jakieś 6tys km
oddałem dzis do porawy gazownikowi który robił ta instalacje
razem z pismem tego typu :
"Po zamontowaniu instalacji gazowej w moim lexusie Is200 występują następujące problemy z tym związane :
-po około 20 km jazdy na gazie ( po wyjeździe z warsztatu od Pana) zapalił się pierwszy check engine .
-Auto nie ma mocy oraz momentu obrotowego takiej jak miał wcześniej
-Kiedy odpalam auto kiedy jest zimne z rana przed przełączeniem na gaz silnik pracuje nierówno i wpada w nieprzyjemne wibracje (obroty falują)
-kiedy silnik jest ciepły ale pracuje na benzynie ( po odpaleniu przed przełączeniem na gaz lub na samej benzynie ) silnik tez nie pracuje równo a jego wahania obrotów i nierówna praca objawiająca się wibracjami całego auta
-kiedy silnik przełącza się w tryb vvt-i (powyżej 4000 obrotów) nie ma takiej mocy jak wcześniej ( nie przyspiesza tak żwawo )
na pełnym zbiorniku gazu potrafi zrobić tylko 260 km
spalanie wychodzi ponad 15litrów /100km
-wskaźnik poziomu gazu w zbiorniku pokazuje co chce np. kiedy zbiornik jest prawie pusty pokazuje wszystkie diody zielone , kiedy gaz się kończy pokazuje dwie zielone , wskazania wcale nie przekładają się na rzeczywistość .
-Jeśli jest to możliwe to proszę zwiększyć możliwość „dobijania butli gazem” ponieważ kiedy się gaz skończy to potrafi wejść tylko 36 litrów ( koledze tyle wchodzi w butli 45litrowej) wg przeliczeń w mojej butli 55l powinno wejść 44 litry ( 80%) gazu
-Proszę zlikwidować te pikanie po przełączeniu na gaz ( 3 razy głośno pika)
-po skanowaniu błędów silnika wyskakuje 6 pozycji ( po skasowaniu i przejechaniu 15-30 km te same pozycje wskakują ponownie )
są to błędy : P0300 , P0301 , P0303, P0305. P0174, P0172 "
Wiem że bedzie próbował mi wmówic ze to cewka padła ze swiece trzeba wymienić itp .
Prosze o rade jak się bronić ?? ponieważ przed jego dokonaniami praca tego silnika była kwintesencją doskonałości.
Szukam też jakiegoś ogarniętego sprawdzonego Mechanika mającego pojęcie na temat LPG w Is200 oraz jak to dobrze wystroić z okolic Kołobrzegu-Koszalina-Połczyna Zdroju.