dotrysk paliwa

Wszystkie inne dyskusje na temat LPG
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: dotrysk paliwa

Post autor: Yarecki »

dead_beat pisze:ja też mam, bo w każdym aucie miałem tak zrobione. Bez tego LPG na niektórych stacjach nie chciał zmieniać biegu do góry ;-)
Ciekawe teorie - jakby dotrysk był lekarstwem na źle dobraną i kiepskiej jakości instalkę - bo po to został właśnie między innymi wymyśłony, pomijając bardzo specyficzne auta którymi akurat stare lexy nie są.
Poza tym właściwy dotrysk, a jazda na noPB w danych obciążeniach dlatego że instalka nie daje rady to zupełnie co innego.
Kocham merytoryczne rozmowy z ludźmi którzy piszą, że trzeba mieć włączone bo " jak tak mam i jest dobrze" :pijak:
foka1 pisze:jakie polecacie wtryski zamiast moich omvl reg
Generalnie wtryski to wtrysski ale polecamy dobrych gazowników :beach:, bo to że ktoś zapakuje dobre wtryski nie oznacza,że je dobrze obsłuży :piwko:
Awatar użytkownika
dead_beat
Lex Driver
Posty: 590
Rejestracja: 20 lut 2012, o 16:41
Model Lexusa: Stilo 2.4Abarth temporary
Skąd:: WWL
Lokalizacja: Starowola
Kontakt:

Re: dotrysk paliwa

Post autor: dead_beat »

No ja się specjalnie nie zgodzę, bo bez dotrysku da się jeździć dobrze jak jest mieszanka dobra. To sam sprawdziłem jeżdżąc kilka miesięcy bez dotrysku bo na początku było tak ustawione.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: dotrysk paliwa

Post autor: owczar »

Tak jak Yarecki napisał. Jak druciarze założyli lpg to dotrysk może i potrzebny. Ja mam wyłączony w pelnym zakresie obrotow i obciążeń auto pracuje na lpg. Niezaleznie gdzie tankuje, auto jedzie identycznie do odcięcia :)
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: dotrysk paliwa

Post autor: Yarecki »

owczar pisze:Tak jak Yarecki napisał. Jak druciarze założyli lpg to dotrysk może i potrzebny. Ja mam wyłączony w pelnym zakresie obrotow i obciążeń auto pracuje na lpg. Niezaleznie gdzie tankuje, auto jedzie identycznie do odcięcia :)
:ok: :puchar: :kawa:
sandr
Lex user
Posty: 250
Rejestracja: 11 paź 2010, o 20:41
Model Lexusa: RX450h
Skąd:: DSW
Kontakt:

Re: dotrysk paliwa

Post autor: sandr »

foka1 pisze:jakie polecacie wtryski zamiast moich omvl reg
Nie wiem czy są lepsze, ale... od 60.000km siedzą u mnie Hana (zielone) i wyrabiają bez dotrysku (samochód + 4 pasażerów, płynnie ciągnie do 6200~6300 obr/min.)
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: dotrysk paliwa

Post autor: Yarecki »

sandr pisze:
foka1 pisze:jakie polecacie wtryski zamiast moich omvl reg
Nie wiem czy są lepsze, ale... od 60.000km siedzą u mnie Hana (zielone) i wyrabiają bez dotrysku (samochód + 4 pasażerów, płynnie ciągnie do 6200~6300 obr/min.)
No tylko ciekawe na jakim składzie i na jakim ciśnieniu, bo hanka zielona jest stykowa do 2jz.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: dotrysk paliwa

Post autor: owczar »

Ja przy 35KM/cylinder mam niebieskie i są akurat. Przy zielonych musiałbym jechać ciśnieniem i mnożnikiem pod sufit.
Awatar użytkownika
dead_beat
Lex Driver
Posty: 590
Rejestracja: 20 lut 2012, o 16:41
Model Lexusa: Stilo 2.4Abarth temporary
Skąd:: WWL
Lokalizacja: Starowola
Kontakt:

Re: dotrysk paliwa

Post autor: dead_beat »

Ja mam niebieskie Hany w 2JZ.
Awatar użytkownika
foka1
Lex user
Posty: 197
Rejestracja: 15 sty 2011, o 20:27
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Karwia
Kontakt:

Re: dotrysk paliwa

Post autor: foka1 »

yarecki .powiem ci ze omvl reg jak wykrecisz kruciec z nich sa w stanie obsluzyc z jednego wtrysku 80 km :szok:
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: dotrysk paliwa

Post autor: Yarecki »

foka1 pisze:yarecki .powiem ci ze omvl reg jak wykrecisz kruciec z nich sa w stanie obsluzyc z jednego wtrysku 80 km :szok:
No na idlu napewno :biggrin2: , poza tym jeszcze istotna jest stabilność wtrysku przy krótkim czasie i wiele innych zmiennych.
owczar pisze:Ja przy 35KM/cylinder mam niebieskie i są akurat. Przy zielonych musiałbym jechać ciśnieniem i mnożnikiem pod sufit.
Dokładnie, jak to w życiu papier wszystko przyjmie. Poza tym są różne auta i ich wymagania.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wolne rozmówki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości